voisin naimisiin mennä. Järki-ihminen. Talous kunnossa ja et ole vapaalla jalallakaan, joka ukon liehittelystä sekaisin ja antamassa!
olet ainut nainen, jonka kanssa
22
763
Vastaukset
- Anonyymi
Naimisiin, ei jei elkää ikinä! Nä on hyviä..oon aina miettinyt miks tämä menee aina näin..toinen on kunnollinen ja toinen hulttio. Välillä tai ei ihan välilläkään näkee näitä.. mies tossu ja nainen just ihan päinvastainen ja toisinpäin. Ei ikinä kahta tasapainosta ihmistä! ..samanlaiset arvot ja ajattelutapa tukee tätä, ei pelkkä rakkaus, kun ihmiset rynnii vain sen perässä, sit tulee pettymyyyyys!
- Anonyymi
Sanoinhan etten muiden kanssa voisi mennä naimisiin, kuin tuon yhden, koska hän on hyvä ja kunnollinen.
- Anonyymi
Onko tuolla naisella sinusta käsitystä minkälainen puoliso olisit hänelle?
- Anonyymi
Eihän toi nyt kerro kun siitä, että ahdasmielinen ja konservatiivinen on se kansi vakalle
- Anonyymi
Tai sen että kunnollinen katsoo toista. Uskollisuus ja yksi avioisuus eivät ole konservatiivisuutta vain valinta.
Mutta kieltämättä sinulla vastaaja mielenkiintoinen tulkinta aloitustekstiin.
-sivusta
- Anonyymi
Minkähänlainen itse mahdat olla? Minä olen tarkka ja harkitsevainen. Juuri tuossa harmittelin, että terassituolit on hajoamassa. Sitten tuli mieleen, että ostin ne 17 vuotta sitten. Kaippa se on riittävän pitkä kestoaika niille. Haaveilin myös terassisohvasta sellaisesta keskihintaisesta. Mietin tuossa raskinko ostaa. Toisaalta ostin viimeksi puutarhakalusteita kolmetoista vuotta sitten ja nekin edelleen käytössä. Siinämielessä voisin panostaa mukavuuteen nyt hieman. Sellainen olen kaikessa harkitsevainen. Toiset siitä tykkää ja toiset ei.
- Anonyymi
Järkevää ajattelua 👍
- Anonyymi
Tuntomerkkejööö
- Anonyymi
Mieti muutama vuosi vielä
Niitä kalusteita - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieti muutama vuosi vielä
Niitä kalusteitaOlen jo pari vuotta miettinyt niitä kalusteita. Terassin uusintaa olen miettinyt jo viisi vuotta vaan ei ole vielä niin laho, että olisin toteuttanut. Päädyin tekemään ensin istutustusten reunakiveykset. Siksi muut edelleen harkinnassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jo pari vuotta miettinyt niitä kalusteita. Terassin uusintaa olen miettinyt jo viisi vuotta vaan ei ole vielä niin laho, että olisin toteuttanut. Päädyin tekemään ensin istutustusten reunakiveykset. Siksi muut edelleen harkinnassa.
Taisin löytää taas muuta kiireelkisempää laitettavaa. Kaikkea en laita samana vuonna.
- Anonyymi
Varattu ja antaa kaikille? Sillä perusteella naimisiin?
- Anonyymi
Eikö siellä lue että Et ole vapaanakaan antamassa. Keskittykää. Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö siellä lue että Et ole vapaanakaan antamassa. Keskittykää. Sivusta.
Lukisi jossei piste puuttuisi, sen takia kysyin kun oli jotenkin asiaan liittymätöntä.
- Anonyymi
😚.
- Anonyymi
😘 hyvää yötä sulle oot rakas👱♀️🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😘 hyvää yötä sulle oot rakas👱♀️🤗
Kuin myös 🤗
- Anonyymi
Eipä nämä provokaatiot tunnu ihmisiä niin provosoivan, on se jännä terveisin hillevi vallaton/ HV
- Anonyymi
Ajattele jos joku löytäisi moisen naisen?
- Anonyymi
Järkiliitot on tulossa vauhdilla muotiin: https://yle.fi/uutiset/3-12399034
Unelma!- Anonyymi
En ihmettele. Näin järkevät ihmiset toimii.
- Anonyymi
Mistä tällaisia löytyy tai minkä näköisiä tällaiset naiset on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia miksi soitit torstaina Stefanil ja pyysit käymään kun muka olet ahdistunut.?
Oliko asia suunniteltu, kun pyysi käymään ja varmasti tiesi et miten Stefan asiaan suhtautuu.Oliko myös Seiskan toimittaja pyydetty tarkoituksella pai1414410Stepuli itkee facessa
Haluaisin pyytää julkisesti karseaa käytöstäni anteeksi lähimmiltä, naapureilta ja etenkin Sofialta! Ei ole missään olosuhteissa hyväksyttävää käyttä1663834Suomi teki typeryyttään Venäjästä nyt konkreettisesti vihollisen, jota se ei aiemmin ollut.
Venäjä ei ole uhannut Suomen turvallisuutta, eikä Venäjän ja Ukrainan välinen konflikti ole signaloinut minkäänlaista uhkaa Suomelle. Se "uhka" luotii7152276Sofia juoksi huvikseen puolimaratonin 10min nopeammin kuin Martina
Siinä se nyt sitten nähtiin... Hahhaaa... Sofia ei ole kulkenut missään "harjoitusleireillä" ja heitti kylmiltään 10 minsaa nopeamman ajan puolimarato891816Minä menetän sinut kokonaan
Siksi olen paniikissa, sekaisin ja surullinen. Taitaa olla jonkinasteinen stressitila päällä. Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin.871799Neljä viidestä on valmis luopumaan venäläisestä energiasta
hinnannoususta huolimatta. Suomalaiset vastustavat tiukasti putinismia. https://yle.fi/uutiset/3-124468571291454Martina on niin nolo
Nyt vetää teatteria et on hyvä äiti ja on lasten kanssa lintsillä. Pitäähän lippispojalle näyttää, että touhuaa lasten kanssa kaikkea kivaa. Lippispoj1371226Juristi Jaana Kavonius valmistelee maanpetossyytteitä Niinistölle ja Marinille
Hän myös kannattaa kuolemanrangaistuksen palautusta maanpetoksesta2381187Surettaa sun vuoksesi
Minusta tuntuu, että olet jollain lailla luovuttanut elämän suhteen. Et ehkä tarkoituksellisesti, mutta pikkuhiljaa elämäsi on luiskahtanut käsistäsi.1021101Sale on loistava presidentti
Tulipa joskus kirjoitettua, että natojäsenyys tulee saada aikaa "Salen" aikana ja nyt se alkaa realisoitua " natoon jo huomenna" - teeman on hyväksyny1551089