Jotakin juu

Anonyymi

Uusi aloitus on tuossa Maaliskuun aloituksessani

104

928

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo

    • Anonyymi

      Joo

    • Anonyymi

      No joo joo

    • Anonyymi

      Joo

    • Anonyymi

      Molemmat aloitukseni ovat auki huomiseen aamupäivään asti

    • Anonyymi

      Joo

    • Anonyymi

      Joo

    • Anonyymi

      Sulla on aika lyhyt muna, vaimosi näin kertoi..

      • Anonyymi

        Vihjeesi itsestäsi on hylätty


    • Anonyymi

      No niin..nyt

    • Anonyymi

      Ihana Matti 😍

    • Anonyymi

      Joo, olihan se ihan mielenkiintoista.. oon vaan aika varovainen ihmissuhteissani. Mutta oli se virkistävää.

      • Anonyymi

        Vihjeesi itsestäsi on hylätty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihjeesi itsestäsi on hylätty

        Enempää en lue näitä trollauksia


    • Anonyymi

      Naisella kroppa kuin lehden keskiaukemalta (ase&erä lehti). Naisella kiima-aika, haussa mylvivä uros isolla sarvella. Juttelua metsässä, hippajuoksua. Nainen (naaras) alasti metsässä mylvimässä ja syömässä jäkälää, nainen äkählompolosta.

    • Anonyymi

      Huh huh🤣

    • Anonyymi

      Toisaalta sinulla on listattu vain alaikäraja.
      Varttuneen kanssa voisi olla yllättävän viriiliä menoa kuten seuraava (tosi)tarina antaa osviittaa:


      Vanha mummeli köpötteli kotonaan ja huomasi, että appelsiinit on loppu. Eihän sitä silloin auttanut muuta kuin mennä kaupungille korjaamaan asia.

      Kaupungille tultuaan mummo huomasi pitkän nuorista naisista koostuvan jonon. Mummo kysyi viimeiseltä, että mitäs täällä jonotetaan ja ilotyttö siihen että "ilmaisia appelsiineja". Noh eihän siinä auttanut mummon muuta kuin jäädä viimeiseksi odottamaan vuoroa. (jonohan itseasiassa oli ilotyttöjen jono asemalle.

      Vihdoin mummelin vuoro tuli ja kun hän oli vuorossa alkoi jonosta vanhempi konstaapeli ihmettelemään että kuinka te oikein teidän iässänne sen teette?
      Mummo vastasi:"Otan tekarit pois ja imen ne kuiviin!"

    • Anonyymi

      Ap poikkeuksellisesti vastaa pitkästi vastanneelle, tai vastanneelle ja vastaaja mielestäni ymmärtää vastauksestani sen että kohtaako ihmiset vai ei.Ja pyynnöstä annan lisävinkkejäkin.vastanneelle.Tai kysy seksistä/mistä haluat,vastaan jos pystyn ,osaan yms.ole rohkea .

      • Anonyymi

        Kuinka sinä haluaisit hänet kohdata tai ottaa, onko mitään suosikkia olemassa sinulle kenet haluaisit seksisuteeseen? Omko jotain erityistoiveita, joissa olitte vain sinä hän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka sinä haluaisit hänet kohdata tai ottaa, onko mitään suosikkia olemassa sinulle kenet haluaisit seksisuteeseen? Omko jotain erityistoiveita, joissa olitte vain sinä hän?

        Suosikkeja olisivat.Satu,Marjut,Kati,Jenni,Eri yhteyksistä tiedän naiset.
        Ja minulle käy tietenkin naisen halujen mukaan asiat.Itse haluan hänet jokaisella tavalla pois lukien pissa/kakka tai muut epätavalliset sairaat hommat
        Erityistoiveita Hän nainen hameessa.Se riittää minulle ja tietenkin luottamusta oltava. Tietenkin haluan hellyyttä ja monenlaista erotiikkaa, eri asentoja ja ihailla hänen reisiään,yms.
        Esim tähän vastannut nainen on älyttömän seksikäs, naisellinen,mukava,vastuullinen,aikaansaava,mutta jämäkkä,osaava,erittäin osaava,mutta sympaattinen, jos vain näyttää sitä puoltaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosikkeja olisivat.Satu,Marjut,Kati,Jenni,Eri yhteyksistä tiedän naiset.
        Ja minulle käy tietenkin naisen halujen mukaan asiat.Itse haluan hänet jokaisella tavalla pois lukien pissa/kakka tai muut epätavalliset sairaat hommat
        Erityistoiveita Hän nainen hameessa.Se riittää minulle ja tietenkin luottamusta oltava. Tietenkin haluan hellyyttä ja monenlaista erotiikkaa, eri asentoja ja ihailla hänen reisiään,yms.
        Esim tähän vastannut nainen on älyttömän seksikäs, naisellinen,mukava,vastuullinen,aikaansaava,mutta jämäkkä,osaava,erittäin osaava,mutta sympaattinen, jos vain näyttää sitä puoltaan.

        Haluaisin kohdata tietenkin kaksin,rauhallinen paikka, se riittää minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosikkeja olisivat.Satu,Marjut,Kati,Jenni,Eri yhteyksistä tiedän naiset.
        Ja minulle käy tietenkin naisen halujen mukaan asiat.Itse haluan hänet jokaisella tavalla pois lukien pissa/kakka tai muut epätavalliset sairaat hommat
        Erityistoiveita Hän nainen hameessa.Se riittää minulle ja tietenkin luottamusta oltava. Tietenkin haluan hellyyttä ja monenlaista erotiikkaa, eri asentoja ja ihailla hänen reisiään,yms.
        Esim tähän vastannut nainen on älyttömän seksikäs, naisellinen,mukava,vastuullinen,aikaansaava,mutta jämäkkä,osaava,erittäin osaava,mutta sympaattinen, jos vain näyttää sitä puoltaan.

        Ja järjestys on tuossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja järjestys on tuossa.

        Jo vastannut kaunotar . Kysy lisää.Olet aika pakkaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo vastannut kaunotar . Kysy lisää.Olet aika pakkaus

        Ja ellet nähnyt fantasioissani kirjoitustani sinulle sano se ja vastauksesi on muistissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja järjestys on tuossa.

        Ja järjestys ei ole poissulkeva,vaan seksisuhteeseen vaaditaan molempien intressiä asiaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka sinä haluaisit hänet kohdata tai ottaa, onko mitään suosikkia olemassa sinulle kenet haluaisit seksisuteeseen? Omko jotain erityistoiveita, joissa olitte vain sinä hän?

        Kysy vaan vielä mitä haluatkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ellet nähnyt fantasioissani kirjoitustani sinulle sano se ja vastauksesi on muistissa

        Ja tosiaan saat viedä seksissä, näen tällä viikolla minut, tee ehdotus irl minulle seksisuhteeseen sitten viet minua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tosiaan saat viedä seksissä, näen tällä viikolla minut, tee ehdotus irl minulle seksisuhteeseen sitten viet minua

        Katson miten etenet,ellet sitten minä mietin ja minä vien


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katson miten etenet,ellet sitten minä mietin ja minä vien

        Onko asia selkeää sinulle vastannut kaunis hymyinen nainen?


    • Anonyymi

      kettu ja jänis tapasivat metsässä hyvän haltijan. haltija lupasi kummallekkin kolme toivomusta ja jänis antoi ketun aloittaa.

      toivon naarasketun sanoi kettu ja sai sen. minä haluaisin repullisen porkkanoita sanoi jänis ja sai ne.

      toisena asiana haluan toisen naarasketun ja kettu sai pyytämänsä. jänis toivoi seuraavaksi mopon.

      kolmantena toiveenaan kettu esitti haluavansa vielä kolmannen naarsketun. jänis heitti repun selkäänsä, hyppäsi mopon päälle ja huusi mennessään. kolmas toivomukseni on ettei ketulla seiso!

    • Anonyymi

      Ihana

      • Anonyymi

        Ap osaa luennoida...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap osaa luennoida...

        Ukraina,yms


    • Anonyymi

      Vain nuo tässä aloituksessani olevat naisen nimiset naiset ovat mielessäni ja noissa hän on

      • Anonyymi

        Ja kuka vaan heistä saa tehdä aloitteen minulle seksisuhteeseen.
        Tähän vastannut nainen on se ensisijainen, koska vastaus yms.Tiedät asian,tiedät minut oikeasti irl yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuka vaan heistä saa tehdä aloitteen minulle seksisuhteeseen.
        Tähän vastannut nainen on se ensisijainen, koska vastaus yms.Tiedät asian,tiedät minut oikeasti irl yms.

        Ja tässä vastannut kaunis ,seksikäs nainen, näe tällä viikolla minut sinun aloitteestasi ja tee ehdotus, sen jälkeen sinä viet minua.Määrittelet sitten mielessäsi tarpeesi seksistä yms ja sano ne minulle kahden välisissä jutteluissamme tulevaisuudesta.
        Eli sinun kaunis nainen kannattaa miettiä tuota.Katson tämän viikon miten toimit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tässä vastannut kaunis ,seksikäs nainen, näe tällä viikolla minut sinun aloitteestasi ja tee ehdotus, sen jälkeen sinä viet minua.Määrittelet sitten mielessäsi tarpeesi seksistä yms ja sano ne minulle kahden välisissä jutteluissamme tulevaisuudesta.
        Eli sinun kaunis nainen kannattaa miettiä tuota.Katson tämän viikon miten toimit.

        Ja älä aristele yhtään minua, tiedät että minulle voi ollal tosi suora,olenhan itsekin,luottamus on se mikä on minulle itsestään selvyys että sen pidän aina.Tiedät tuonkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja älä aristele yhtään minua, tiedät että minulle voi ollal tosi suora,olenhan itsekin,luottamus on se mikä on minulle itsestään selvyys että sen pidän aina.Tiedät tuonkin.

        Oot niin hauska kun puhut luottamuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot niin hauska kun puhut luottamuksesta.

        Tällä Juha-Matilla on kuulemma kotoa lupa, niin hän on täällä kertonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja älä aristele yhtään minua, tiedät että minulle voi ollal tosi suora,olenhan itsekin,luottamus on se mikä on minulle itsestään selvyys että sen pidän aina.Tiedät tuonkin.

        "Pidän luottamuksen" -jännästi ilmaistu.


    • Anonyymi

      Aloitus menee kiinni nyt

      • Anonyymi

        Ja nuo tässä mainitut naiset,jos he tässä ovat joskus vastanneet tai olisivat halunneet vastata,ei tarvitse, jokainen noista nimisistä naisista voi tehdä aloitteen seksisuhteeseen minulle huomiseen kello 20.00 mennessä
        Vain tähän jo vastannut nainen, aikaa tämä viikko näyttää miten sinä viet minua tässä ja seksissä.Eli tuossa sinun aika ,sen jälkeen ap miettii mitä itse teen ,teenkö sinulle ehdotuksen seksisuhteesta irlvai teenkö mitään vai muutanko Kanadaan mikä on yksi vaihtoehto kun elämässäni ei täällä mitään iloa seksissä yms. ole.
        Mietin asioita tämän viikon vastaajanaisen tai muiden vastanneiden yms toimien mukaan.
        Ei muuta.Vastaan toki vielä sinulle joka minulle vastailit:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nuo tässä mainitut naiset,jos he tässä ovat joskus vastanneet tai olisivat halunneet vastata,ei tarvitse, jokainen noista nimisistä naisista voi tehdä aloitteen seksisuhteeseen minulle huomiseen kello 20.00 mennessä
        Vain tähän jo vastannut nainen, aikaa tämä viikko näyttää miten sinä viet minua tässä ja seksissä.Eli tuossa sinun aika ,sen jälkeen ap miettii mitä itse teen ,teenkö sinulle ehdotuksen seksisuhteesta irlvai teenkö mitään vai muutanko Kanadaan mikä on yksi vaihtoehto kun elämässäni ei täällä mitään iloa seksissä yms. ole.
        Mietin asioita tämän viikon vastaajanaisen tai muiden vastanneiden yms toimien mukaan.
        Ei muuta.Vastaan toki vielä sinulle joka minulle vastailit:)

        Kanada,ehkä kielikuva,mutta jotain elämänmuutosta sitä tarvii,työ,jotain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nuo tässä mainitut naiset,jos he tässä ovat joskus vastanneet tai olisivat halunneet vastata,ei tarvitse, jokainen noista nimisistä naisista voi tehdä aloitteen seksisuhteeseen minulle huomiseen kello 20.00 mennessä
        Vain tähän jo vastannut nainen, aikaa tämä viikko näyttää miten sinä viet minua tässä ja seksissä.Eli tuossa sinun aika ,sen jälkeen ap miettii mitä itse teen ,teenkö sinulle ehdotuksen seksisuhteesta irlvai teenkö mitään vai muutanko Kanadaan mikä on yksi vaihtoehto kun elämässäni ei täällä mitään iloa seksissä yms. ole.
        Mietin asioita tämän viikon vastaajanaisen tai muiden vastanneiden yms toimien mukaan.
        Ei muuta.Vastaan toki vielä sinulle joka minulle vastailit:)

        Mitä ihmettä sinä sepostat? Nyt räävyt, ettet saa seksiä ja toisaalta oot retostellut, kuinka hyvää ja paljon sulla on seksiä vaimosi kanssa.


    • Anonyymi

      Tietenkään en tälläkään viikolla mitään ehdotusta saa.Parempi olisi jos keikahtaisi pois.Ap

      • Anonyymi

        Mistähän tuo johtuu Juha-Matti, ettei ehdotuksia tule? Ootko miettinyt, ettei ehkä tunnistelut ole mennyt ihan nappiin...


    • Anonyymi

      Aloittaja ei lue kuin jo vastanneen naisen kysymykset. En lue muiden paskaa ollenkaan

      • Anonyymi

        Joten jos sinulla on vielä jokin kysymys laita se tähän nopeasti. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joten jos sinulla on vielä jokin kysymys laita se tähän nopeasti. Ap

        En lue kuin sinun kysymyksesi,joten odotan vielä hetken sitä.


    • Anonyymi

      Et taida enää kysyä,joten aloitus on kiinni pysyvästi ja tämän aloitukseni sääntöjen mukaisesti ehdotuksen tekeminen seksisuhteeseen.

      • Anonyymi

        Säännöt ovat tässä selkeästi,yms,ei sen kummempaa. Tiedän,että petyn,se selvää,elämässäni ei tapahdu mitään hyvää.se tietenkin aina niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säännöt ovat tässä selkeästi,yms,ei sen kummempaa. Tiedän,että petyn,se selvää,elämässäni ei tapahdu mitään hyvää.se tietenkin aina niin.

        Aloittaja ei lue eikö kirjoita enää mitään tänne.Näkemiin.J


    • Anonyymi

      Jotta asioissa olisi kunnioitus minua kohtaan niin hän joka vastauksensa tänne minulle laittoi ,sinä teet huomiseen keskiviikkoon kello 20.00 mennessä ehdotuksen seksisuhteesta minulle irl.
      Ja jotta tässä on järkeä,ne muutaman nimiset mitkä nimet tässä on mainittu, mutta eivät vastanneet viimeksi aloituksessani ehdotus seksisuhteesta minulle irl tänään kello 20.00 mennessä.
      Ei muuta. Ap

      • Anonyymi

        Ja mädi3n aikojen jälkeen ei voi tuota tehdä,että sen hyväksyn.Koska kaiken lähtökohtana pitää olla kunnioitus myös minua kohtaan.
        Ei muuta,menen nukkumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mädi3n aikojen jälkeen ei voi tuota tehdä,että sen hyväksyn.Koska kaiken lähtökohtana pitää olla kunnioitus myös minua kohtaan.
        Ei muuta,menen nukkumaan.

        Näiden aikojen jälkeen ei voi tuota hyväksytysti tehdä että sen hyväksyn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näiden aikojen jälkeen ei voi tuota hyväksytysti tehdä että sen hyväksyn

        Hyvää kesää,Hyvää yötä


    • Anonyymi

      Täytyyhän heidän minua kunnioittaa,se että ellei tee ehdotusta se katkaisee välit täysin.ap

      • Anonyymi

        Tätä mietin. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä mietin. Ap

        Ainakin kun aplle viimeksi vastasi, niin ei voi olla kunnioitusta kun vastaa ellei toimi vastauksensa mukaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin kun aplle viimeksi vastasi, niin ei voi olla kunnioitusta kun vastaa ellei toimi vastauksensa mukaisesti.

        Tuossa muutamien aika meni umpeen ehdotuksen tekemisen osalta ,enää vastannut voi huomiseen kello 20.00 tehdä ehdotuksen seksisuhteesta minulle irl.Ei muuta.Tämän jälkeen se ei enää ole mahdollista että sen hyväksyn enää .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa muutamien aika meni umpeen ehdotuksen tekemisen osalta ,enää vastannut voi huomiseen kello 20.00 tehdä ehdotuksen seksisuhteesta minulle irl.Ei muuta.Tämän jälkeen se ei enää ole mahdollista että sen hyväksyn enää .

        -Juoksuasuakin vastauksessaan joskus laittanut saa tehdä huomiseen kello 12.00 mennessä ehdotuksen seksisuhteesta minulle irl
        Ja viimeksi vastannut huomiseen kello 20.00 mennessä.
        Tuossa ajat,ei muuta.Hyvää kesää.Ap hiljenee ja alkaa katsella mollista työpaikkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -Juoksuasuakin vastauksessaan joskus laittanut saa tehdä huomiseen kello 12.00 mennessä ehdotuksen seksisuhteesta minulle irl
        Ja viimeksi vastannut huomiseen kello 20.00 mennessä.
        Tuossa ajat,ei muuta.Hyvää kesää.Ap hiljenee ja alkaa katsella mollista työpaikkoja.

        Uteliasuuttakin mollista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uteliasuuttakin mollista

        Tuossa ajat,noissa erittäin paljon aikaa.Tietenkin tiedän etten ehdotusta saa,mutta enää en aloitusta uusi,vaan tämä aloitus oli viimeinen eikä enää uusiudu.
        Näiden aikojen jälkeen ja näiden mainittujen asusteiden ulkopuolella jos on vastannut seksisuhteeseen vain lähettämällä alastonkuvansa minulle.Eli aika suora ehdotus enää käy mainittujen seikkojen jälkeen.
        Näkemiin.
        Hyvää kesää. Tietenkin ap ei välejään katkaise,kun eihän sellaisia edes ole (,ymmärrän tietty sen, että en ole paljoa 0 yläpuolella)ehdotusta tule/alastonkuvaa tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa ajat,noissa erittäin paljon aikaa.Tietenkin tiedän etten ehdotusta saa,mutta enää en aloitusta uusi,vaan tämä aloitus oli viimeinen eikä enää uusiudu.
        Näiden aikojen jälkeen ja näiden mainittujen asusteiden ulkopuolella jos on vastannut seksisuhteeseen vain lähettämällä alastonkuvansa minulle.Eli aika suora ehdotus enää käy mainittujen seikkojen jälkeen.
        Näkemiin.
        Hyvää kesää. Tietenkin ap ei välejään katkaise,kun eihän sellaisia edes ole (,ymmärrän tietty sen, että en ole paljoa 0 yläpuolella)ehdotusta tule/alastonkuvaa tule.

        Eli toisin sanoen huomenna viimeistään uutta aloitusta? Noh, huomiseen!


      • Anonyymi

        Oikeasti uutta aloitusta ei tule.Tömön aloituksen sääntöjen mukaisesti seksisuhteeseen pääsee.Ellei sitten ei .
        Hyvää kesää.
        Tiedän olevani 0 arvoinen .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti uutta aloitusta ei tule.Tömön aloituksen sääntöjen mukaisesti seksisuhteeseen pääsee.Ellei sitten ei .
        Hyvää kesää.
        Tiedän olevani 0 arvoinen .

        Tämän aloitukseni sääntöjen mukaisesti mennään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän aloitukseni sääntöjen mukaisesti mennään

        Säännöt selvät,sitten ap lähtee kohti uusia pettymyksiä ja sitä kun mitään hyvää ei ikinä tapahdu.Kun vaan jaksaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säännöt selvät,sitten ap lähtee kohti uusia pettymyksiä ja sitä kun mitään hyvää ei ikinä tapahdu.Kun vaan jaksaisi.

        Täältä palstalta et seksiä saa, et nyt etkä koskaan...se kannattaa painaa jo jakeluun 🤡


    • Anonyymi

      Järkytys 🤣

      • Anonyymi

        Tuo jäkälä jä Äkäslompolo 🤣😂🤭


    • Anonyymi

      Meinaatko aloittaja kun joskus juttelet jonkun vastaajan kanssa kertoa näistä muista vastaajista?
      Uskon että kertoilet ainakin sille kenen kanssa alat touhuaan..

      • Anonyymi

        Uskotko sinä, että yksikään noista vastaajista on todellisuudessa sellainen henkilö, jonka aloittaja ihannoikeasti tuntisi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskotko sinä, että yksikään noista vastaajista on todellisuudessa sellainen henkilö, jonka aloittaja ihannoikeasti tuntisi..

        3-5


    • Anonyymi

      On.Ainakin minut:)

    • Anonyymi

      Jokainen apn milloin tahansa saama yli 18 vuotiaan naisen vastaus on voimassa tämän kuukauden. Ja tämän jälkeen mietin ellen saa ehdotusta seksisuhteeseen teenkö itse aloitteen vai teenkö sen ihan julkisesti naiselle vai miten sen teen.
      Ap.

      • Anonyymi

        Koska kyse luottamuksesta ja tässä on täytynyt tietää aloittaja ja se että ap toimii rohkeasti eikä aina mieti liikaa vaan laukoo mielipiteitään ja asioita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska kyse luottamuksesta ja tässä on täytynyt tietää aloittaja ja se että ap toimii rohkeasti eikä aina mieti liikaa vaan laukoo mielipiteitään ja asioita

        Tietty fiksusti, mutta vähän osaan sanoa sopivasti;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietty fiksusti, mutta vähän osaan sanoa sopivasti;)

        Mutta katsotaan tämä kuu onko kunnioitusta minuun,että tarviiko minunkaan kunnioittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta katsotaan tämä kuu onko kunnioitusta minuun,että tarviiko minunkaan kunnioittaa

        Eli tässä kuussa naisen ehdotuksen tekeminen irl minulle seksisuhteeseen. Ellei tee, etsin jonkun muun naisen kenellä valmiudet seksisuhteeseen on.
        Juha


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli tässä kuussa naisen ehdotuksen tekeminen irl minulle seksisuhteeseen. Ellei tee, etsin jonkun muun naisen kenellä valmiudet seksisuhteeseen on.
        Juha

        1 yli 18 v vastannut nainen halusi että voi viedä seksissä, joten saat tehdä minut kiimaiseksi sinusta.Annan sinulle tuohon tämän kuukauden aikaa.
        Näet minua ,edes 1 kerran että sinulle on hame päälläsi.Katson saatko minut kiihkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1 yli 18 v vastannut nainen halusi että voi viedä seksissä, joten saat tehdä minut kiimaiseksi sinusta.Annan sinulle tuohon tämän kuukauden aikaa.
        Näet minua ,edes 1 kerran että sinulle on hame päälläsi.Katson saatko minut kiihkoon.

        Ja tietty mietin ehdotuksen seksisuhteesta sinulle tekemistä tässä kokoajan.
        Ja tässä jokainen milloin tahansa minulle yli 18 v vastannut nainen voi tehdä tässä kuussa ehdotuksen seksisuhteesta. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tietty mietin ehdotuksen seksisuhteesta sinulle tekemistä tässä kokoajan.
        Ja tässä jokainen milloin tahansa minulle yli 18 v vastannut nainen voi tehdä tässä kuussa ehdotuksen seksisuhteesta. Ap

        Pitäisköhän sun tosiaan yrittää saada töitä. Huonosti koulutettu työtön ei kovin paljoa kiihota..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tietty mietin ehdotuksen seksisuhteesta sinulle tekemistä tässä kokoajan.
        Ja tässä jokainen milloin tahansa minulle yli 18 v vastannut nainen voi tehdä tässä kuussa ehdotuksen seksisuhteesta. Ap

        Jankutijankuti. Mol ja työt kutsuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisköhän sun tosiaan yrittää saada töitä. Huonosti koulutettu työtön ei kovin paljoa kiihota..

        Vihjeesi itsestäsi on trolli hylätty


      • Anonyymi

        Tympäseekö käteen veto? Pitäisikö sinne trolli-Juha-ap. Hankkia se seksisuhde siellä oikeassa elämässä? Vai eikö onnistu?


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      353
      4006
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1749
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1268
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe