Ihana Erna Husko

Anonyymi

Siinä on kaunis nainen mun makuuni😍 ja mikä takamus, WAU👍💯 hottis!

49

673

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei reenaa ku hanuria ja se edellä menee eteenpäin...si ihmettelee pyllistyksiensä palautetta 🤣

      • Anonyymi

        Mutta Husko sentään treenaa sitä jättitarakkaansa. Ei mene sieltä mistä aita on matalin, eli ei hommaa perseimplantteja. Niinkuin muuan marokkolainen fitnesstähti.


      • Anonyymi00048
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta Husko sentään treenaa sitä jättitarakkaansa. Ei mene sieltä mistä aita on matalin, eli ei hommaa perseimplantteja. Niinkuin muuan marokkolainen fitnesstähti.

        Huhuuu kun perse leviää, aivot kutistuu.


    • Anonyymi

      Mitä sillä isolla takamuksella tekee, onko siitä jotain iloa?

      • Anonyymi

        Hän tienaa elantonsa sillä ja kyllä sitä aika moni mies minä mukaan lukien kuumana näkee🤤🤤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän tienaa elantonsa sillä ja kyllä sitä aika moni mies minä mukaan lukien kuumana näkee🤤🤤

        En ole koskaan ymmärtänyt miehiä, jotka pitävä suuresta jättitakamuksesta! Hyi olkoon.


      • Anonyymi00039
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan ymmärtänyt miehiä, jotka pitävä suuresta jättitakamuksesta! Hyi olkoon.

        Huhuuu vaarallinen leikkaus. Johon moni kuollut, tuskin siirretty rasva kestää perseessä rasva valuu alas päin , voi olla näky. Pöljät laittaa rahaa humpuukiin. Kaikkee se maa päällään kantaa.


    • Anonyymi

      Neva hööd.

    • Anonyymi

      Onko yhtään kuvaa tai fitness-sarjassa otosta ilman hanurin esittelyä?
      Aivan sairasta...kirurgi?

      • Anonyymi

        Ei oo muuta esitellä kuin perse.


    • Anonyymi

      Miltähän näyttää vanhempana, peppuhan leviää ja leviää eikä enää sitten terhakkuudesta tietoakaan.

      • Anonyymi

        Kasvaa ei leviä. Lihasta tulee ei läskiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kasvaa ei leviä. Lihasta tulee ei läskiä.

        Toki leviääkin ja läskiä tulee kun lopettaa treenaamisen.


      • Anonyymi00050

        Eipä oo levinny mulla. Samalla pehvalla menny kymmeniä vuosia.


    • Anonyymi

      On kyllä niin seksikäs mimmi päästä varpaisiin!
      Kateelliset kaakattaa lattaperseineen😂

      • Anonyymi00040

        Mites ne ihailijoiden perseet. Mulla oma perse eikä oo rasvaa pistetty, hyvin pärjään, enkä näyttele persettä koko kansalle.


      • Anonyymi00051

        Ällöttää ihraperseet, hyvin oon pärjänny pienellä pyrstöllä. Oikeita töitä ei tehä perseellä. Oikeissa töissä käytetään aivoja.


    • Anonyymi

      Kumitissinen persetäytteillä ja törröhuulilla tyhjäpäinen bimbo.

    • Anonyymi

      Hyi olkoon tuollaista takapuolta, ei kyllä ole mun makuuni. Mitä nainen tuollaisella takapuolella tekee, leviää vain vuosi vuodelta ja vanhemmiten roikkuu polvitaipeissa!

      Ehkä Ernakin sitten joskus tulevaisuudessa miettii mitä tuli tehtyä tuon takapuolen suhteen.

    • Anonyymi

      Erna on menestynyt, kaunis, urheilullinen nainen! ❤️❤️ Kateelliset, köyhät, päihteiden kyllästämät kotkat pahoinpitelee kateuksissaan.

      • Anonyymi

        Minä en ole kyllä kukaan noista mainitsemistasi: " Kateelliset, köyhät, päihteiden kyllästämät kotkat pahoinpitelee kateuksissaan."
        Erna ei ole oikein minun makuuni, miksi nuoren ihmisen pitää tuollainen jätti takapuoli itselleen treenata. Tulee varmasti myöhemmin katumaan asiaa, kun takapuoli vaan leviää ja leviää ja vanhempana roikkuu...
        On vain minun mielipiteeni, joku tykkää äidistä, joku tyttärestä...


      • Anonyymi

        19:14 Onko tuo mielestäsi fiksusti sanottu? Eihän kenestäkään ole pakko tykätä, jokaisella saa olla oma näkemys asiaan. Itse en ole eläissäni kadehtinut ketään, enkä ole köyhä, enkä käytä päihteitä, koska olen apsolutisti, enkä ole myöskään kotka joka pahoinpitelee...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        19:14 Onko tuo mielestäsi fiksusti sanottu? Eihän kenestäkään ole pakko tykätä, jokaisella saa olla oma näkemys asiaan. Itse en ole eläissäni kadehtinut ketään, enkä ole köyhä, enkä käytä päihteitä, koska olen apsolutisti, enkä ole myöskään kotka joka pahoinpitelee...

        https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f1873d72-0894-48b0-8703-b5a370099cbd

        Taitaa viitata tähän. Erna on ihan oikeesti joukkopahoinpidelty kahden sekopään toimesta.


      • Anonyymi

      • Anonyymi00041

        Voi sentään ollaan oikeassa työssä. Siinä ei perseellä tienata. Tyhjä pää bimbot tienaa perseellä kun muuta eivät osaa.


      • Anonyymi00042

    • Anonyymi

      Ihana Erna. Hän on hyvä ystäväni ja hieno ihminen.

      • Anonyymi

        Onneksi pääsi Viljamista ja tästä luuseri porukasta eroon!


      • Anonyymi00043

        Ei voi sanoa hienoksi, kuvaa tulipaloa, tanssii ja ilakoi muiden vahingolla.


    • Anonyymi

      Erna on kieltämättä upea!

      • Anonyymi

        Ennen Rio pidetty jos naisella oli iso takapuoli, naurettiin et on kuin 9 leivän uuni .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen Rio pidetty jos naisella oli iso takapuoli, naurettiin et on kuin 9 leivän uuni .

        Kyllä pienestäkin takapuolesta hyvin ulosteen saa pukattua joten ei sen tarvitse olla hehtaari laarli .


    • Anonyymi

      paskan turvottama perse.

    • Anonyymi

      Mielestäni Erna ja Pikkarainen olisi hyvä pari. Pikkaraisella olikin yksi toive naisen suhteen kun häneltä sitä kysyttiin, että pitää olla hyvä peba. Ja Erna on nuori ja blondi ja kaikkea.

      • Anonyymi

        Lähes kaikki nuoret blondit kulkee peba edellä kuntosaleilla ja muuallakin, eli kyllä tarjontaa riittää jos sellaista kaipaa.


      • Anonyymi

        Ai Pikkarainen hakee naisessa vain hyvää pebaa, se kertookin hänestä paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai Pikkarainen hakee naisessa vain hyvää pebaa, se kertookin hänestä paljon.

        Ei, se oli vain yksi toiveista. Naisen piti olla myös luonnollinen (ei siis silikoneja?) ja urheilullinen. Pikkarainen etsi AITOA naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, se oli vain yksi toiveista. Naisen piti olla myös luonnollinen (ei siis silikoneja?) ja urheilullinen. Pikkarainen etsi AITOA naista.

        Pikkarainen taisi kuvailla niitä senaikaisia pyöräilykavereitaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkarainen taisi kuvailla niitä senaikaisia pyöräilykavereitaan?

        Ei noi Ernankaan ansiotulot olleet päätähuimaavat,oliko ne jotain 50000€- luokkaa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei noi Ernankaan ansiotulot olleet päätähuimaavat,oliko ne jotain 50000€- luokkaa ?

        Viime vuonna Ernalla oli tuloja vain muutama tuhat koska nosti firmastaan vain osinkoja.


      • Anonyymi00035
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, se oli vain yksi toiveista. Naisen piti olla myös luonnollinen (ei siis silikoneja?) ja urheilullinen. Pikkarainen etsi AITOA naista.

        Näköjään vuonna 2023 tehty ketju ja Pikkarainen ei saanut nuorta eikä blondia mutta sai vanhemmanpuoleisen ja rinnattoman (siinä toive toteutu) ja kovasti tuo lähes viisikymppinen Pikkaraisen tyttöystävä nyt kuvaa kun treenaa takapuoltaan salilla. Kamera laitettu kuvaamaan peppupumppausta todella usein.


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Näköjään vuonna 2023 tehty ketju ja Pikkarainen ei saanut nuorta eikä blondia mutta sai vanhemmanpuoleisen ja rinnattoman (siinä toive toteutu) ja kovasti tuo lähes viisikymppinen Pikkaraisen tyttöystävä nyt kuvaa kun treenaa takapuoltaan salilla. Kamera laitettu kuvaamaan peppupumppausta todella usein.

        Pikkaraiselle tuli tuon jälkeen kolmessa eri oikeusasteessa läpikäyty ehdoton tuomio raiskauksesta eli se kai syy että joutui tyytymään vähempään.


    • Anonyymi00034

      Ulkoisesti ihan ok, ja tienaa hyvin...mutta nuo ei poista sitä tosiasiaa että on tyhmä kun saapas....🤣🤣🤣

    • Anonyymi00036

      Ketjun aloittaja ja Ernan takapuolta hehkuttava on nainen. Innokas haukkumaan muita naisia lattaperseeksi. Lienee samalta suunnalta kotoisin mistä Ernakin eli Turun suunnalta.

    • Anonyymi00038

      Taitaa olla tekoperse. Sama kuin muovi parpara. Tekotissiteline, tekopersellä.

      • Anonyymi00044

        No on tietenkin teko perse ja sillä tienaa kaikki rahansa.


    • Anonyymi00045

      Ei kai Petäistö jo vuonna 2022 ole tehnyt tätä aloitusta? Vois olla.

      • Anonyymi00046

        Voihan se kirjoitella nimimerkillä ”komiapeli”?


    • Anonyymi00047

      No ei tuollainen rasvapylly ole kyllä kaunis

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1419
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1018
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      154
      702
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      36
      699
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      40
      640
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      114
      536
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe