Siinä on kaunis nainen mun makuuni😍 ja mikä takamus, WAU👍💯 hottis!
Ihana Erna Husko
49
673
Vastaukset
- Anonyymi
Ei reenaa ku hanuria ja se edellä menee eteenpäin...si ihmettelee pyllistyksiensä palautetta 🤣
- Anonyymi
Mutta Husko sentään treenaa sitä jättitarakkaansa. Ei mene sieltä mistä aita on matalin, eli ei hommaa perseimplantteja. Niinkuin muuan marokkolainen fitnesstähti.
- Anonyymi00048
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Husko sentään treenaa sitä jättitarakkaansa. Ei mene sieltä mistä aita on matalin, eli ei hommaa perseimplantteja. Niinkuin muuan marokkolainen fitnesstähti.
Huhuuu kun perse leviää, aivot kutistuu.
- Anonyymi
Mitä sillä isolla takamuksella tekee, onko siitä jotain iloa?
- Anonyymi
Hän tienaa elantonsa sillä ja kyllä sitä aika moni mies minä mukaan lukien kuumana näkee🤤🤤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän tienaa elantonsa sillä ja kyllä sitä aika moni mies minä mukaan lukien kuumana näkee🤤🤤
En ole koskaan ymmärtänyt miehiä, jotka pitävä suuresta jättitakamuksesta! Hyi olkoon.
- Anonyymi00039
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt miehiä, jotka pitävä suuresta jättitakamuksesta! Hyi olkoon.
Huhuuu vaarallinen leikkaus. Johon moni kuollut, tuskin siirretty rasva kestää perseessä rasva valuu alas päin , voi olla näky. Pöljät laittaa rahaa humpuukiin. Kaikkee se maa päällään kantaa.
- Anonyymi
Neva hööd.
- Anonyymi
Onko yhtään kuvaa tai fitness-sarjassa otosta ilman hanurin esittelyä?
Aivan sairasta...kirurgi?- Anonyymi
Ei oo muuta esitellä kuin perse.
- Anonyymi
Miltähän näyttää vanhempana, peppuhan leviää ja leviää eikä enää sitten terhakkuudesta tietoakaan.
- Anonyymi
Kasvaa ei leviä. Lihasta tulee ei läskiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kasvaa ei leviä. Lihasta tulee ei läskiä.
Toki leviääkin ja läskiä tulee kun lopettaa treenaamisen.
- Anonyymi00050
Eipä oo levinny mulla. Samalla pehvalla menny kymmeniä vuosia.
- Anonyymi
On kyllä niin seksikäs mimmi päästä varpaisiin!
Kateelliset kaakattaa lattaperseineen😂- Anonyymi00040
Mites ne ihailijoiden perseet. Mulla oma perse eikä oo rasvaa pistetty, hyvin pärjään, enkä näyttele persettä koko kansalle.
- Anonyymi00051
Ällöttää ihraperseet, hyvin oon pärjänny pienellä pyrstöllä. Oikeita töitä ei tehä perseellä. Oikeissa töissä käytetään aivoja.
- Anonyymi
Kumitissinen persetäytteillä ja törröhuulilla tyhjäpäinen bimbo.
- Anonyymi
Hyi olkoon tuollaista takapuolta, ei kyllä ole mun makuuni. Mitä nainen tuollaisella takapuolella tekee, leviää vain vuosi vuodelta ja vanhemmiten roikkuu polvitaipeissa!
Ehkä Ernakin sitten joskus tulevaisuudessa miettii mitä tuli tehtyä tuon takapuolen suhteen. - Anonyymi
Erna on menestynyt, kaunis, urheilullinen nainen! ❤️❤️ Kateelliset, köyhät, päihteiden kyllästämät kotkat pahoinpitelee kateuksissaan.
- Anonyymi
Minä en ole kyllä kukaan noista mainitsemistasi: " Kateelliset, köyhät, päihteiden kyllästämät kotkat pahoinpitelee kateuksissaan."
Erna ei ole oikein minun makuuni, miksi nuoren ihmisen pitää tuollainen jätti takapuoli itselleen treenata. Tulee varmasti myöhemmin katumaan asiaa, kun takapuoli vaan leviää ja leviää ja vanhempana roikkuu...
On vain minun mielipiteeni, joku tykkää äidistä, joku tyttärestä... - Anonyymi
19:14 Onko tuo mielestäsi fiksusti sanottu? Eihän kenestäkään ole pakko tykätä, jokaisella saa olla oma näkemys asiaan. Itse en ole eläissäni kadehtinut ketään, enkä ole köyhä, enkä käytä päihteitä, koska olen apsolutisti, enkä ole myöskään kotka joka pahoinpitelee...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
19:14 Onko tuo mielestäsi fiksusti sanottu? Eihän kenestäkään ole pakko tykätä, jokaisella saa olla oma näkemys asiaan. Itse en ole eläissäni kadehtinut ketään, enkä ole köyhä, enkä käytä päihteitä, koska olen apsolutisti, enkä ole myöskään kotka joka pahoinpitelee...
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f1873d72-0894-48b0-8703-b5a370099cbd
Taitaa viitata tähän. Erna on ihan oikeesti joukkopahoinpidelty kahden sekopään toimesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f1873d72-0894-48b0-8703-b5a370099cbd
Taitaa viitata tähän. Erna on ihan oikeesti joukkopahoinpidelty kahden sekopään toimesta.Jopas.
Tästä olisi kiva kuulla lisää - Anonyymi00041
Voi sentään ollaan oikeassa työssä. Siinä ei perseellä tienata. Tyhjä pää bimbot tienaa perseellä kun muuta eivät osaa.
- Anonyymi00042
Anonyymi kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f1873d72-0894-48b0-8703-b5a370099cbd
Taitaa viitata tähän. Erna on ihan oikeesti joukkopahoinpidelty kahden sekopään toimesta.Tää Erna kuvasi tulipaloa, tanssi ja ilakoi, kun toisten kodit tuhoutui tulipalossa. Tuollasta ei voi hyväksyä. Koittaa tienata jopa tulipalon avulla rahaa itselleen. Ei jatkoon.
- Anonyymi
Ihana Erna. Hän on hyvä ystäväni ja hieno ihminen.
- Anonyymi
Onneksi pääsi Viljamista ja tästä luuseri porukasta eroon!
- Anonyymi00043
Ei voi sanoa hienoksi, kuvaa tulipaloa, tanssii ja ilakoi muiden vahingolla.
- Anonyymi
Erna on kieltämättä upea!
- Anonyymi
Ennen Rio pidetty jos naisella oli iso takapuoli, naurettiin et on kuin 9 leivän uuni .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen Rio pidetty jos naisella oli iso takapuoli, naurettiin et on kuin 9 leivän uuni .
Kyllä pienestäkin takapuolesta hyvin ulosteen saa pukattua joten ei sen tarvitse olla hehtaari laarli .
- Anonyymi
paskan turvottama perse.
- Anonyymi
Mielestäni Erna ja Pikkarainen olisi hyvä pari. Pikkaraisella olikin yksi toive naisen suhteen kun häneltä sitä kysyttiin, että pitää olla hyvä peba. Ja Erna on nuori ja blondi ja kaikkea.
- Anonyymi
Lähes kaikki nuoret blondit kulkee peba edellä kuntosaleilla ja muuallakin, eli kyllä tarjontaa riittää jos sellaista kaipaa.
- Anonyymi
Ai Pikkarainen hakee naisessa vain hyvää pebaa, se kertookin hänestä paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai Pikkarainen hakee naisessa vain hyvää pebaa, se kertookin hänestä paljon.
Ei, se oli vain yksi toiveista. Naisen piti olla myös luonnollinen (ei siis silikoneja?) ja urheilullinen. Pikkarainen etsi AITOA naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, se oli vain yksi toiveista. Naisen piti olla myös luonnollinen (ei siis silikoneja?) ja urheilullinen. Pikkarainen etsi AITOA naista.
Pikkarainen taisi kuvailla niitä senaikaisia pyöräilykavereitaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikkarainen taisi kuvailla niitä senaikaisia pyöräilykavereitaan?
Ei noi Ernankaan ansiotulot olleet päätähuimaavat,oliko ne jotain 50000€- luokkaa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei noi Ernankaan ansiotulot olleet päätähuimaavat,oliko ne jotain 50000€- luokkaa ?
Viime vuonna Ernalla oli tuloja vain muutama tuhat koska nosti firmastaan vain osinkoja.
- Anonyymi00035
Anonyymi kirjoitti:
Ei, se oli vain yksi toiveista. Naisen piti olla myös luonnollinen (ei siis silikoneja?) ja urheilullinen. Pikkarainen etsi AITOA naista.
Näköjään vuonna 2023 tehty ketju ja Pikkarainen ei saanut nuorta eikä blondia mutta sai vanhemmanpuoleisen ja rinnattoman (siinä toive toteutu) ja kovasti tuo lähes viisikymppinen Pikkaraisen tyttöystävä nyt kuvaa kun treenaa takapuoltaan salilla. Kamera laitettu kuvaamaan peppupumppausta todella usein.
- Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
Näköjään vuonna 2023 tehty ketju ja Pikkarainen ei saanut nuorta eikä blondia mutta sai vanhemmanpuoleisen ja rinnattoman (siinä toive toteutu) ja kovasti tuo lähes viisikymppinen Pikkaraisen tyttöystävä nyt kuvaa kun treenaa takapuoltaan salilla. Kamera laitettu kuvaamaan peppupumppausta todella usein.
Pikkaraiselle tuli tuon jälkeen kolmessa eri oikeusasteessa läpikäyty ehdoton tuomio raiskauksesta eli se kai syy että joutui tyytymään vähempään.
- Anonyymi00034
Ulkoisesti ihan ok, ja tienaa hyvin...mutta nuo ei poista sitä tosiasiaa että on tyhmä kun saapas....🤣🤣🤣
- Anonyymi00036
Ketjun aloittaja ja Ernan takapuolta hehkuttava on nainen. Innokas haukkumaan muita naisia lattaperseeksi. Lienee samalta suunnalta kotoisin mistä Ernakin eli Turun suunnalta.
- Anonyymi00038
Taitaa olla tekoperse. Sama kuin muovi parpara. Tekotissiteline, tekopersellä.
- Anonyymi00044
No on tietenkin teko perse ja sillä tienaa kaikki rahansa.
- Anonyymi00045
Ei kai Petäistö jo vuonna 2022 ole tehnyt tätä aloitusta? Vois olla.
- Anonyymi00046
Voihan se kirjoitella nimimerkillä ”komiapeli”?
- Anonyymi00047
No ei tuollainen rasvapylly ole kyllä kaunis
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701419
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231018- 43875
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html154702- 36699
- 40640
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548- 114536
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521