Hetero-nainen kävi kuumana

Anonyymi

Olin viikonloppuna paikallisessa baarissa ja uusi tuttava naishenkilö (lapsemme leikkivät yhdessä) alkoi iskeä minua. Siis ihan kunnolla. Hän tietää että olen naisen kanssa naimisissa. Hän ei pystynyt pitämään näppejään erossa minusta, suuteli, kehui.. kosketteli mistä lie jne. Hän jäi kyllä melko humalaan joku aika ja kävin saattaa hänet kotiin, itse jatkoin kavereideni kanssa iltaa baarissa jne.
Seuraavana päivänä kun laitettiin viestiä.. niin hän ei muistanut YHTÄÄN mitään illasta. En tiedä MITEN ihmeessä tai kerronko ollenkaan mitä tapahtui.. Hän vaan naureskeli että voi kauheeta ku ei muista mitään. Että hän on ollut viimeiset 3 kk ilman alkoholia ja sinä iltana päätti juida vähän GT:tä. Ollaan siis 40 v molemmat ettei mitään eilen synytyneitä.
Hän oli kyllä tosissaan haltioissaan minusta ja kertoi kaikenlaista.. sekä erittäin ns. hulluna minuun. Ja kaunis kuin mikä. Niin sisältä kuin ulkoa. Apuaaahhh! Mitä mä teen???!! Lapsemme edelleen aina silloin tällöin leikkivät yhdessä ja ollaan ns. tekemisissä… En tiedä kerronko vai ei. Toisaalta olen satavarma ettei ollut ekaa kertaa tekemisissään naisen kaa…

49

1818

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ok.

    • Anonyymi

      Ensiksi kannattaa opettaa se nainen juomaan kunnolla ja vähän useammin, niin pääsette noista muisti ongelmista. Toiseksi lapsia ei kannata ottaa baariin mukaan leikkimään, on vahingollista lapsen kehitykselle. Kolmanneksi, minä olisi huitaissut päin näköä jos tulee koskettelemaan, saati suutelemaan. Vähintään heittänyt kylmää vettä päälle ja läpsinyt poskille, että herää kuvitelmissaan. Mahtaako sisäisesti kovin kaunis ihminen tulla varatun iholle, kyllä se kauneuden illuusio puhkesi siinä kohtaa . Siinä teit hyvin, että kaikesta huolimatta huolehdit tuon kuntoisen ladyn kotiin. Kivoja leikki hetkiä!

      • Anonyymi

        Taas tämmöinen iltasatu


    • Anonyymi

      Känniset heteronaiset käyttäytyvät miten sattuu ja huomionhakuisesti. Ei mikään uutinen, vai eikö sua oo heterot ennen lähennelleet?
      Tai kyseessä on joku bicurious/bi joka haluaa päästä vähän kokeilemaan naista.

      • Anonyymi

        Puutteessa oleva lesbo käyttäytyy samalla tavalla .. yksi on sanonut minulle sen aivan suoraan, että tarvitsee naista seksuaalisessa mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puutteessa oleva lesbo käyttäytyy samalla tavalla .. yksi on sanonut minulle sen aivan suoraan, että tarvitsee naista seksuaalisessa mielessä.

        Ah lesbotätien hurmaustaidot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puutteessa oleva lesbo käyttäytyy samalla tavalla .. yksi on sanonut minulle sen aivan suoraan, että tarvitsee naista seksuaalisessa mielessä.

        Tottakai tarvitsee, mikäs ihme siinä on. Niinhän sen kuuluukin olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai tarvitsee, mikäs ihme siinä on. Niinhän sen kuuluukin olla.

        Laivoilla on kummallinen vaikutus; estot katoavat helpommin.


      • Anonyymi

        Ei oo ennen heterot mua lähennelleet. En tosin käy baarissa mut en usko et lähentelis. miks ihmeessä?
        itse olen tyyliltään aika naisellinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laivoilla on kummallinen vaikutus; estot katoavat helpommin.

        Estot lähtee, kun oikeanlainen nainen vastassa. Eipä ole ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puutteessa oleva lesbo käyttäytyy samalla tavalla .. yksi on sanonut minulle sen aivan suoraan, että tarvitsee naista seksuaalisessa mielessä.

        Lesbot ovat ehdotelleet heteronaisille yleisissä pesutiloissa. Sehän lesbolle mukava kun voi katsella alastomia naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puutteessa oleva lesbo käyttäytyy samalla tavalla .. yksi on sanonut minulle sen aivan suoraan, että tarvitsee naista seksuaalisessa mielessä.

        Nyt olet kuullut väärin. Eivät lesbot ajattele noin irstaasti vaan korkeintaan haluavat pitää jotain baarista haettua naista kädestä.


    • Anonyymi

      Huonosti kirjoitettu satu.

    • Anonyymi

      Ja sitten heräsit jne.
      Eli toinen seksuaalisesti ahdisteli sinua ja tiesi sinun olevan varattu. Älä vaan sano, että olet sellaisesta imarreltu. Sama kuin mies olisi tehnyt noi kaikki. Kyllä se muistaa, ei vaan haluaisi koska nolottaa.

    • Anonyymi

      AP tässä. Miksi AINA pitää epäillä että tää on keksitty juttu!!?? En tiedä miten voisin sitä todistaa että tottahan se oli.
      Ja lisätietona että minun parisuhteessani on pienet seikkailut sallittua. Meillä on pitkä liitto ja ollaan näin yhdessä sovittu. Se ei tarkoita tietenkään että käyn aina baarissa muhinoimassa muiden kanssa. Ylipäätänsä käyn harvoin missään.. ja erittäin harvoin kenenkään vieraan kaa muhinoin.
      Palataan vielä iltaan. Olin kyllä siitä huomiosta ja hänen käyttäytymisestä otettu ja mua ei häiritse ollenkaan että hän on ns. hetero. Mun koko pointti oli tässä kirjoituksssa se että miten tai kerronko hänelle ollenkaan mitä tapahtui.
      Mutta noh, aika meni jo eteenpäin ja soiteltiin ja mä kerroin mitä tapahtui. Hän ei ollut yllättynyt ollenkaan, harmitteli vaan että ei muista mitään. Kertoi että en ollut hänen ensimmäinen nainen.. ja myös että ilmeisesti tää jäi tämänkerran seikkailuksi mut mä sanoin että voitaishan sitä ihan selvänä mennä vaikka kahville seuraavaksi. Eli varmasti tavataan vielä. Katsotaan miten käy!

      • Anonyymi

        ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ok.

        Mitä sit kukakin haluaa elämältä. Itse en halua kuin yhden tietyn naisen


      • Anonyymi

        Onko se aina ollut jurrissa naisten kanssa ollessa? Epäilyttävää menoa.


      • Anonyymi

        Muistin menetys on vain sun puolella nyt voit kertoa hänelle mitä vaan mukavaa siitä illasta. Nyt vaan uuteen illanviettoon ja seikkailemaan. Juotte vähemmän.


    • Anonyymi

      Kerrot omalle vaimollesi, että olet suudellut vieraan naisen kanssa. Vai meinaatko vielä jatkaa vaimon selän takana vieraan naisen kanssa vehtaamista.

    • Ite oisin imarreltu. Aineskii hyväksyy ja tykkää sust sellasena kun oot.
      Meil kaikil ei oo sitä kokemust vastaavas tilantees, siis vaik et lapset samas hoidos.

    • Anonyymi

      ok.

    • Anonyymi

      Jotenkin koko tarina ja etenkin tuo että apua kerronko vai en ja mitä teen jne. yhdistettynä siihen että kirjoittaja on jo nelikymppinen...niin tämä tarina oli kyllä ihan tuulesta temmattu , heikohkosti kerrottu fantasia.

      • Anonyymi

        samaa mieltä. mut koko fantasia on outo, kuka haaveilee heteron lähentelystä 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        samaa mieltä. mut koko fantasia on outo, kuka haaveilee heteron lähentelystä 😅

        Niin, tai varattuna varatusta😶


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tai varattuna varatusta😶

        Totta, sekin vielä.. 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, sekin vielä.. 🙄

        Väestöliiton tutkimuksen mukaan lesbokokeiluhalut ovat lisääntyneet heteronaisissa.
        Ei muuta kuin iskemään tasokkaampia naisia!
        🤤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väestöliiton tutkimuksen mukaan lesbokokeiluhalut ovat lisääntyneet heteronaisissa.
        Ei muuta kuin iskemään tasokkaampia naisia!
        🤤

        kokeiluhalut ?
        jassoo. mitä ihmeen tasokkaampia ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kokeiluhalut ?
        jassoo. mitä ihmeen tasokkaampia ?

        Lesboissa hyvä taso harvinaista.
        Kyllä tiedät!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lesboissa hyvä taso harvinaista.
        Kyllä tiedät!

        Mihin mä tarttisin jotain tasoa kun yks vaan kiinnostaa . ☺🥰
        ihan kiva jos joku tykkää elää avoimessa suhteessa mut itse en halua sellaiseen.
        eräskin taitaa viihtyä vapaana ja vain seksiä ja rentoa yhdessä oloa naisen/naisten kanssa eikä halua sitoutua suhteeseen.


    • Anonyymi

      AP tässä. Tavattiin eilen tämän naisen kanssa, hän on kauniimpi kuin muistinkaan. Juteltiin kaikkea maasta taivaisiin, juotiin vähän viiniä ja käytiin kävelemässä. Tosin mukana oli myös lauma lapsia koska kyseessä oli lasten tapahtuma. Lisäksi yksi muu kaverimme oli mukana. Eli mitään muuta ei tapahtunut. Tänään mennän porukalla grillaamaan metsään johon hänkin on tulossa.
      Kovasti häntä kiinnosti mun ”naisten tarinat” ja miten tai milloin tiesin että tykkään naisista jne.
      Palataan asiaan :)

      • Anonyymi

        Lasten kanssa ei kannata mennä baariin, saattaa häiritä kehitystä. Lasten tapahtumalle on parempi valita paikka, jossa ei ole anniskelu oikeutta.


      • Anonyymi

        vai että kiinnostaa ihan sun naisten tarinat. no jatka toki tuollaista henkistä pettämistä. Itse en koskaan haluaisi joutua tuollaisen uhriksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lasten kanssa ei kannata mennä baariin, saattaa häiritä kehitystä. Lasten tapahtumalle on parempi valita paikka, jossa ei ole anniskelu oikeutta.

        Me ei oltu baarissa. Ihan tiedoksi vaan:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vai että kiinnostaa ihan sun naisten tarinat. no jatka toki tuollaista henkistä pettämistä. Itse en koskaan haluaisi joutua tuollaisen uhriksi.

        Voi että miten ahdasmielisiä täällä ollaan😂😂 On olemassa erilasia ihmissuhteita jossa esim. toisten kanssa flirttailu tai suuteleminen on luvattu. Kaikki ei ole niin mustavalkoista.


    • Anonyymi

      AP tässä. Vietettiin iltaa porukan kanssa nuotiolla. Halailtiin tämän naisen kanssa ja vaihdettiin parit poskisuudelmat.. juteltiin taas paljon kaikest mahdollisesta.
      Jos tänään vielä käytäis lenkillä yhdessä ennen kun huomenna lähden pois ja palaan 3 viikon päästä..

      • Anonyymi

        😁 Hauskaa. Uskot ilmeisesti että ihastuksesi lukee sun kommentit tällä palstalla. Eikä kumppaniasi kiusaa lainkaan tämä kuvio?
        Seniorina totean että avoimet ja sallivat suhteet harvoin jatkuvat pitkään vaikka mitä olisi sovittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😁 Hauskaa. Uskot ilmeisesti että ihastuksesi lukee sun kommentit tällä palstalla. Eikä kumppaniasi kiusaa lainkaan tämä kuvio?
        Seniorina totean että avoimet ja sallivat suhteet harvoin jatkuvat pitkään vaikka mitä olisi sovittu.

        Tyypillinen nainen kuvitelmineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😁 Hauskaa. Uskot ilmeisesti että ihastuksesi lukee sun kommentit tällä palstalla. Eikä kumppaniasi kiusaa lainkaan tämä kuvio?
        Seniorina totean että avoimet ja sallivat suhteet harvoin jatkuvat pitkään vaikka mitä olisi sovittu.

        Eikö ihastusta harmita lukea itsestään juttuja tältä palstalta? Tarkoitan, että voi olla hyvinkin niin, että ihastus haluaisi pitää asiat vain yksityisasioina tai korkeintaan kahden ihmisen välisenä asioina. Ihastus tuolla tyylillä on nopeasti entinen ihastus.


    • Anonyymi

      AP taas täällä. Oltiin tämän naisen kanssa vähän baarissa lauantaina ja oltiin koko ilta yhdessä. Suudeltiin, halailtiin ja saatoin hänet kotiin. Ollaan joka päivä yhteydessä.. Saattapi mennä mielenkiintoiseksi tämä kevät ja kesä..

      • Anonyymi

        Ja heräsit päiväuniltas...


      • Anonyymi

        selvä, kiva juttu. Mut miks ihmeessä päivität tänne teidän juttuja?😅


      • Anonyymi

        Joko vaimo tietää sun uusista kuvioista?


    • Anonyymi

      Tää nainen on edelleen niin kuuma.. Ollaan paljon tekemisissä oltu.

      • Anonyymi

        ok. mitä kukakin sit hakee.
        ite toivon elämänkumppania enkä vain peliä.


      • Anonyymi

        Tårta på tårta?
        Muutoin vilkas mielikuvitus.


    • Anonyymi

      Näinhän siinä kävi.. Ollaan hulluna toisiinsa. Kesä on kohta ohi ja.. emme tiedä miten tätä jatkaa?? Meillä on jonkinlainen magneetti mitä ei osata selittää. Kaikenlaista on jo tapahtunut ja se kaikki.. on ollut niin helevetin hyvää. Liian hyvää. Se on se kielletty hedelmä.
      AP

      • Anonyymi

        -->kesän loppuun mennessä "hetskubissesi" on jo kyllästynyt suhun ja miehen sylis. Odotas vain.


    • Anonyymi

      Ota etäisyyttä, ei kunnioita suhdettasi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      92
      4320
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4225
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      3996
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2837
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2531
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2108
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2094
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      195
      2013
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1659
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1442
    Aihe