Monet vannoo vaki kolmannen nimeen.
Olisi kiva löytää vakimies että ehtisi tutustua ja tottua ettei vaimoni ole minun yksin vaan hänellä on myös vaki rakastaja.
Toisella miehellä pitäisi olla aikaa viettää kanssamme!
Vaimoni haluaa kahta tai useampaa miestä.
Vaki kumppani kolmanneksi
21
2051
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinnostaisi kyllä M40 Satakunta
- Anonyymi
Voisitko viettää kanssamme mahdollisesti viikonloppuja kanssamme.
Yöt nukkuisimme samassa sängyssä vaimo keskellä (nukkuu aina alasti). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko viettää kanssamme mahdollisesti viikonloppuja kanssamme.
Yöt nukkuisimme samassa sängyssä vaimo keskellä (nukkuu aina alasti).Kyllä voisin
Me ollaan nyt pari kertaa kimppailtu niin et mukana on ollut yks vieras mies. Kaks vierastakin aiotaan kokeilla ja vaik toivottais et löytyis joku mikä vois jäädä vaki käyttöön ni eihän siinä nyt ihan kaikkea jaeta. Ollaan sovittu et vieraat ei suutele eli se ja rakkaus jää täysin meidän välille.
Sopivaa vaki kaveria on selkeästi aika vaikea löytää ku täytyyhän sen nyt olla kaikinpuolin miellyttävän oloinen yms..
Ei tämä varmasti kaikille sovi mutta onhan se kiva tuottaa omalle rakkaalle nautintoa ja ei kai se nyt niin hirveän väärin ole jos kaikilla on kivaa ja kaikki nauttii.
T.pari n28&m40- Anonyymi
Olen 34v rva ja mieheni kaveri on ollut 12 vuotta vakituinen seksikaveri.
Seksiä meillä on kaksin ja kolmistaan ihan luvan kanssa.
Ollaan kolmistaan vapaassa suhteessa. - Anonyymi
Ollaan sovittu et vieraat ei suutele.....Ei suutelemisesta rakastu , vain kiihottuu entisestään, kokemuksesta vain kommentoin !!
- Anonyymi
Moikka.täällä olisi vakkari seuraa. Mukava, asiallinen luotettava isovarusteinen mies 03a.
- Anonyymi
Meillä kans nainen on 28-vuotias ja mies 31-vuottias kimppaa ollaan oltu ja parinvaihtoa.
Vaaimon mielestä on parasta kun on 2 miestä.
Parasta nautintoa saa kun ollaan selvinpäin nauttien naisen humalluttavasta kiihkeästä seksistä.
- Anonyymi
Mistä päin olette ? 51v fiksu mies olisi kiinnostunut.
- Anonyymi
Millä tallilla oot
- Anonyymi
Moi, täällä olisi mukava, asiallinen isovarusteinen mies kaveriksi 03a.
- Anonyymi
Olen 55-vuotias rva mieheni on 57-vuotias.
Olin 22-vuotias kun aloimme kolmenkimppaa meidän hyvän ystävän kanssa.
Olen ollut saman kimppamiehen kanssa jo 33-vuitta.
Meillä on hyvä suhde keskenämme ja rakastan kumpaakin miestä .
Kimppamiehemme on jäänyt leskeksi kolme vuotta sitten ja on nykyään usein meillä yötä.
Seksi on hyvää kummankin kanssa niin kaksin kuin kolmistaankin.
Leskeksi jäätyään olen ollut hänen ainoa seksikumppani 2-3 kertaa viikossa.
Varsinkin viikonloppuisin ollaan kimpassa kaikki kolme.
On tietenkin ollut muitakin miehiä mukana.- Anonyymi
Asumme Järvenpäässä omakotitalossa.
Mieheni työnantaja maksaa miesten ylläpidon ruoka ja pyykki ja asunto.
Olen ollut miehille vara vaimo kun ovat toinen Jyväskylästä ja toinen Oulusta.
Molemmat ovat aviossa miehet on 27v ja 31vitse olen 28-vuotias.
Molemmilla on omat huoneet.
Istumme yleensä olohuoneessa ja miehet halutessaan ottaa minut mukaan omaan huoneeseen josta tulen pesulle alasti ja heitän vaatteet meidän makkariin ja menen toisten katsellessa pillun pesulle ja kohta tekee toisenkin mieli kun kerran kaverikin sai pillua.
Sauna päivinä ollaan kaikki kimpassa useimmiten tai sitten kuljen huoneesta toiseen antamassa tyydytystä.
- Anonyymi
Meillä kans tuttu mies kolmantena,ollaan 39 ja 40 aviopari,,nussin yleensä molempia (vaimoa ja tätä vierasta miestä),vaimoa kiihottaa kovasta kun katselee meitä kun minun kulli uppoaa hänen suoleen ja suuhun!,vieras saa panna vaimoa minun jälkeen..,vaimolla kaikki aukot käytössä aina,suutelu ei ole sallittua,kaikki muu on!,mutta aina touhutaan yhdessä!,kukaan ei nai ketään kenenkään poissa ollessa..,vaikka vaimo on josku sanonut että ”voit sä käydä imettämäs apumihellä jos on painetta”,mutta en ole mennyt..,monasti pannaan vaimoa jo saunassa ja saunan jälkeen..,mahtavaa meidän molempien mielestä!!,mutta vaikeata on löytää hyvä 3 pyörä!!
- Anonyymi
Kumpa olisinkin tuo teidän tuttunne jonka sisään isäntä kulliaan upottaa...
- Anonyymi
löytyskö lapin alueelta kivaa vakikimppa miestä 58v siistille kivalle parille
- Anonyymi
Saattais vaikka löytyä samaa ikäluokkaa oleva mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattais vaikka löytyä samaa ikäluokkaa oleva mies.
moi mistäpäin lappia oot ja toiveena ois kiva vaki kumppani kaikkeen kivaan
- Anonyymi
Joskus..joskus vaan se sattuu kohdilleen.
Ainakin mun kohdalla.
Olin 42v kun sain eka kerran kokeilla vierasta miestä. Se oli jotain ihmeellistä ,sain ensimmäistä kertaa kiimaan miestä joka halusi ja jaksoi antaa ja se kestävyys .
Vaikka miehellä tuli voimalla ,kulli oli hetken päästä yhtä kova kun ei seksiä olisi ollutkaan.
Ensimmäisen kerran tapasin miehen joka pystyi yhdyntään viisi kertaa yössä.
Puoli vuotta meni että sain luvalla käydä miehen luona tai mies tuli lomalle meidän mukana.
Hänen kaverinsa tuli mukaan tuon jälkeen ,ja siitä lähtien oon saanut silloin tällöin kahta miestä.
Ollaan nyt oltu kimpassa neljä vuotta ja keväällä pojat täyttivät 25v. - Anonyymi
Etelä-Savo Haemme luotettavaa miestä kolmanneksi olemme 55-56v pari ja naisen iloksi 18-25 miestä haemme jätä yhteystietosi tänne
Ketjusta on poistettu 64 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603435Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242809Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541877- 711116
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971050Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27879- 45869
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104864