Miksi media ei kerro keitä nämä poliisin kivittäjät ovat? Ovat ainakin
melkoisia tuholaisia ku polttavat autoja ja roskiksia.
Ihmettelen miksi YLE ym. mediat ovat hiljaa ku se sukassa näiden
mellakoitsijoiden kansallisuudesta?
Keitä nämä Ruotsin mellakoitsijat ovat?
6
712
Vastaukset
- Anonyymi
yle 500 miljoonan vuosi budjetilla tullaan lakkauttamaan, jos tämä ranskan vaalienkin
kommentointi on tätä tasoa 🤣🤣🤣 - Anonyymi
Mitä väliä, ihmiset ovat ihmisiä kansallisuudesta riippumatta.
- Anonyymi
Eiköhän ne ole ruotsalaisia?
Miksi sitä pitäisi erikseen painottaa? - Anonyymi
Ne on erillaisen kulttuurin edustajia, jotka ajattelevat asioista eritavalla kuin "me".
- Anonyymi
Eikö aloittaja tiiä ketä nuo mellakoitsijat ovat. Sen joutuu valitettavasti
arvaamaan ku pyritään kaikin keinoin salaamaan mellakoitsijoiden
kansallisuus.
Minäkin arvaan: Ne ovat viher-vasureiden maahan raahaamia afrikkalaisia. - Anonyymi
Mediassa on moneen otteeseen kerrottu mellakoitsijoiden olevan maahanmuuttajataustaisia.
Kyse on useista kansallisuuksista,mutta lähinnä Balkanista lähtöisin olevista,myös Lähi-Idän taustaisia on.
Ruotsin kansalaisiahan he ovat,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366238
- 574406
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282918- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271476Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371457- 311271
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431171