Sabina Särkkä on nähty monissa tv-reality-sarjoissa. Mutta tiesitkö, että Särkällä on valokuvamuisti?
https://www.suomi24.fi/viihde/oho-seurapiirikaunotar-ex-missi-sabina-sarkka-yllattaa-talla-harvinaisella-kyvylla-mulla-on?s24
Oho! Seurapiirikaunotar, ex-missi Sabina Särkkä yllättää tällä harvinaisella kyvyllä: "Mulla on..."

22
4045
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos tuosta niin tärkeästä tiedosta.
Nyt minun loppu elämä on helpompaa. Kiitos vielä kerran. Kiitos.
Jokos minä muistin kiittää..........
Kiitos...... - Anonyymi
"Seurapiiri-kaunotar".
Mistähän "seurapiireistä" on kysymys?
Julkkiksista, vai heistä, jotka ovat todella saaneet yhteiskunnassa monenlaista aikaan, mutta joita "suuri yleisö" ei tunne, joiden yksityisasioita ei retostella roskamedioissa? - Anonyymi
Kuvissa on ainakin jonkun kummallisen avaruusolion näköinen piilolinsseissään.
- Anonyymi
Sabinan puhe kuulostaa omituiselta. Ihme mökellystä.
- Anonyymi
Sabine Särkkä sattuu olemaan kauneimpia tai jopa kaunein söpöin julkkisnainen viimeisen kymmenen vuoden aikana julkisuudessa olleista. Erityisesti noin 20 vuotiaana hän oli ihana.
- Anonyymi
Muistuuttaa hieman Esa Pakarista
. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistuuttaa hieman Esa Pakarista
.Esa Pakarinen on kauniimpi kuin Sabina.
- Anonyymi
Sabis! Ihana? Entä 30 vuoden päästä? Ei ole!
- Anonyymi
Uih Hot mami
- Anonyymi
Mulle on aina jäänyt epäselväksi, mitä tekee työkseen ja mikä koulutus?
- Anonyymi
Ei mitään koulutusta eikä töitä elää miehensä varoilla . Pullistelee välillä vähissä vaatteissa Suomessa. Todella ylimielisen oloinen,hemmoteltu kakara.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään koulutusta eikä töitä elää miehensä varoilla . Pullistelee välillä vähissä vaatteissa Suomessa. Todella ylimielisen oloinen,hemmoteltu kakara.
Siis somessa
- Anonyymi
Ei ole kaunis ja ääni miehistä ininää josta ei selvää saa. Kroppa on kyllä paras mitä kellään.
- Anonyymi
Eikä ole. Muuten tekisi oikeita töitä.
- Anonyymi
Itse koin että meillä oli vain hemmetin hauskaa, niinkuin hänellä varmaan aina .....
- Anonyymi
Hyvä kroppa mutta ruma naama. Etsii tällä hetkellä uutta elättäjää kun Ossi potkas pihalle. Tuli kalliiksi aikuisen naisen elättäminen,
- Anonyymi
Naama on levinnyt, löytänyt alkoholin
- Anonyymi
Särkkä on vanha jakorasia , me poljettiin sitä kymmenen vuotta sitten niin kuin Sieppiäkin .
- Anonyymi
Särkkä oli jo painumassa unholaan julkkisten maailmassa mutta kun ottaa itsestään kuvan valtioneuvoston mediataulun edessä tissit paljaana niin kyllähän sillä takaisin lööppien, siis ihan jokaisen lööpin, kanteen pääsee.
- Anonyymi
Sanotaan ettei järki ja kauneus mahdu samaan päähän, Sabinan kohdalla ei kumpikaan.
- Anonyymi
Kaikella kunnioituksella Sabina, mutta sinä ja kumppanisi ette oikein kuuluisi Kesärannan vieraisiin.
- Anonyymi
Hahhaaaaa.
Osaa myös yhdeksää kieltä ja on astronautti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.832814- 651088
Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.200942Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa85876Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau4855- 34840
Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti39839- 52826
- 43805
- 41788