Sabina Särkkä on nähty monissa tv-reality-sarjoissa. Mutta tiesitkö, että Särkällä on valokuvamuisti?
https://www.suomi24.fi/viihde/oho-seurapiirikaunotar-ex-missi-sabina-sarkka-yllattaa-talla-harvinaisella-kyvylla-mulla-on?s24
Oho! Seurapiirikaunotar, ex-missi Sabina Särkkä yllättää tällä harvinaisella kyvyllä: "Mulla on..."

22
5274
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos tuosta niin tärkeästä tiedosta.
Nyt minun loppu elämä on helpompaa. Kiitos vielä kerran. Kiitos.
Jokos minä muistin kiittää..........
Kiitos...... - Anonyymi
"Seurapiiri-kaunotar".
Mistähän "seurapiireistä" on kysymys?
Julkkiksista, vai heistä, jotka ovat todella saaneet yhteiskunnassa monenlaista aikaan, mutta joita "suuri yleisö" ei tunne, joiden yksityisasioita ei retostella roskamedioissa? - Anonyymi
Kuvissa on ainakin jonkun kummallisen avaruusolion näköinen piilolinsseissään.
- Anonyymi
Sabinan puhe kuulostaa omituiselta. Ihme mökellystä.
- Anonyymi
Sabine Särkkä sattuu olemaan kauneimpia tai jopa kaunein söpöin julkkisnainen viimeisen kymmenen vuoden aikana julkisuudessa olleista. Erityisesti noin 20 vuotiaana hän oli ihana.
- Anonyymi
Muistuuttaa hieman Esa Pakarista
. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistuuttaa hieman Esa Pakarista
.Esa Pakarinen on kauniimpi kuin Sabina.
- Anonyymi
Sabis! Ihana? Entä 30 vuoden päästä? Ei ole!
- Anonyymi
Uih Hot mami
- Anonyymi
Mulle on aina jäänyt epäselväksi, mitä tekee työkseen ja mikä koulutus?
- Anonyymi
Ei mitään koulutusta eikä töitä elää miehensä varoilla . Pullistelee välillä vähissä vaatteissa Suomessa. Todella ylimielisen oloinen,hemmoteltu kakara.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään koulutusta eikä töitä elää miehensä varoilla . Pullistelee välillä vähissä vaatteissa Suomessa. Todella ylimielisen oloinen,hemmoteltu kakara.
Siis somessa
- Anonyymi
Ei ole kaunis ja ääni miehistä ininää josta ei selvää saa. Kroppa on kyllä paras mitä kellään.
- Anonyymi
Eikä ole. Muuten tekisi oikeita töitä.
- Anonyymi
Itse koin että meillä oli vain hemmetin hauskaa, niinkuin hänellä varmaan aina .....
- Anonyymi
Hyvä kroppa mutta ruma naama. Etsii tällä hetkellä uutta elättäjää kun Ossi potkas pihalle. Tuli kalliiksi aikuisen naisen elättäminen,
- Anonyymi
Naama on levinnyt, löytänyt alkoholin
- Anonyymi
Särkkä on vanha jakorasia , me poljettiin sitä kymmenen vuotta sitten niin kuin Sieppiäkin .
- Anonyymi
Särkkä oli jo painumassa unholaan julkkisten maailmassa mutta kun ottaa itsestään kuvan valtioneuvoston mediataulun edessä tissit paljaana niin kyllähän sillä takaisin lööppien, siis ihan jokaisen lööpin, kanteen pääsee.
- Anonyymi
Sanotaan ettei järki ja kauneus mahdu samaan päähän, Sabinan kohdalla ei kumpikaan.
- Anonyymi
Kaikella kunnioituksella Sabina, mutta sinä ja kumppanisi ette oikein kuuluisi Kesärannan vieraisiin.
- Anonyymi
Hahhaaaaa.
Osaa myös yhdeksää kieltä ja on astronautti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827076Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267043Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605163Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405088Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274575Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163447Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003370