Sabina Särkkä on nähty monissa tv-reality-sarjoissa. Mutta tiesitkö, että Särkällä on valokuvamuisti?
https://www.suomi24.fi/viihde/oho-seurapiirikaunotar-ex-missi-sabina-sarkka-yllattaa-talla-harvinaisella-kyvylla-mulla-on?s24
Oho! Seurapiirikaunotar, ex-missi Sabina Särkkä yllättää tällä harvinaisella kyvyllä: "Mulla on..."
22
4009
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos tuosta niin tärkeästä tiedosta.
Nyt minun loppu elämä on helpompaa. Kiitos vielä kerran. Kiitos.
Jokos minä muistin kiittää..........
Kiitos...... - Anonyymi
"Seurapiiri-kaunotar".
Mistähän "seurapiireistä" on kysymys?
Julkkiksista, vai heistä, jotka ovat todella saaneet yhteiskunnassa monenlaista aikaan, mutta joita "suuri yleisö" ei tunne, joiden yksityisasioita ei retostella roskamedioissa? - Anonyymi
Kuvissa on ainakin jonkun kummallisen avaruusolion näköinen piilolinsseissään.
- Anonyymi
Sabinan puhe kuulostaa omituiselta. Ihme mökellystä.
- Anonyymi
Sabine Särkkä sattuu olemaan kauneimpia tai jopa kaunein söpöin julkkisnainen viimeisen kymmenen vuoden aikana julkisuudessa olleista. Erityisesti noin 20 vuotiaana hän oli ihana.
- Anonyymi
Muistuuttaa hieman Esa Pakarista
. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistuuttaa hieman Esa Pakarista
.Esa Pakarinen on kauniimpi kuin Sabina.
- Anonyymi
Sabis! Ihana? Entä 30 vuoden päästä? Ei ole!
- Anonyymi
Uih Hot mami
- Anonyymi
Mulle on aina jäänyt epäselväksi, mitä tekee työkseen ja mikä koulutus?
- Anonyymi
Ei mitään koulutusta eikä töitä elää miehensä varoilla . Pullistelee välillä vähissä vaatteissa Suomessa. Todella ylimielisen oloinen,hemmoteltu kakara.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään koulutusta eikä töitä elää miehensä varoilla . Pullistelee välillä vähissä vaatteissa Suomessa. Todella ylimielisen oloinen,hemmoteltu kakara.
Siis somessa
- Anonyymi
Ei ole kaunis ja ääni miehistä ininää josta ei selvää saa. Kroppa on kyllä paras mitä kellään.
- Anonyymi
Eikä ole. Muuten tekisi oikeita töitä.
- Anonyymi
Itse koin että meillä oli vain hemmetin hauskaa, niinkuin hänellä varmaan aina .....
- Anonyymi
Hyvä kroppa mutta ruma naama. Etsii tällä hetkellä uutta elättäjää kun Ossi potkas pihalle. Tuli kalliiksi aikuisen naisen elättäminen,
- Anonyymi
Naama on levinnyt, löytänyt alkoholin
- Anonyymi
Särkkä on vanha jakorasia , me poljettiin sitä kymmenen vuotta sitten niin kuin Sieppiäkin .
- Anonyymi
Särkkä oli jo painumassa unholaan julkkisten maailmassa mutta kun ottaa itsestään kuvan valtioneuvoston mediataulun edessä tissit paljaana niin kyllähän sillä takaisin lööppien, siis ihan jokaisen lööpin, kanteen pääsee.
- Anonyymi
Sanotaan ettei järki ja kauneus mahdu samaan päähän, Sabinan kohdalla ei kumpikaan.
- Anonyymi
Kaikella kunnioituksella Sabina, mutta sinä ja kumppanisi ette oikein kuuluisi Kesärannan vieraisiin.
- Anonyymi
Hahhaaaaa.
Osaa myös yhdeksää kieltä ja on astronautti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452817Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen422815Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232598Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3261654- 711064
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.191884Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101752Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750- 99681