Ta-kuull-la

Anonyymi

Uuden laitteen valmistaja harvemmin onnistuu ensi yrittämällä ja vieläpä hyvin. Niin hyvin, että lupaa täyden tytyväisyystakuun. Alkuperäinen valmistaja sanoo, että voit palauttaa tuotten, jos odotukset ei täyty.

Vimpainten valmistajat sortuvat helposti ylipuheisiin, mutta ei tällä kertaa. TV2 näyttää tänä iltana varmemmaksi vakuudeksi ruotsalaisdokumentin, jossa useampi käyttäjä vahvistaa puheet. Napakymppi, suosittelen lämpimästi.

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000008758013.html

12

1083

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mäntyharju on maakunnan ykköspaikka. Täällä tiedetään trendit heti alkuunsa.

    • Anonyymi

      Hei, mä missasin eilisen lähetyksen, mut onneks sen pystyy kattoon myös Ylen Areenasta silloin kun itselle sopii.
      https://areena.yle.fi/1-50449013
      Olipa kerrassaan mainio juttu ja selvästi mukana naisnäkökulmaa. Sanoisin että naisia vahvasti voimaannuttava lähestymistapa.

      • Anonyymi

        Ihan surkee.. moneen kertaan jauhetaan samaa shaibaa..
        Sä mitään missannut.. urpo!


      • Anonyymi

        Ihanaa, selvästi naisten tekemä ja naisille suunnattu ohjelma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa, selvästi naisten tekemä ja naisille suunnattu ohjelma

        En tarvitse mitään leluja kun lotari voitelee minut..
        nim: offices boys 🤭


    • Anonyymi

      Mulla heräsi kutittava ajatus kun seurasin ohjelmaa. Jos se on oikeesti niin hyvä. Parin päivän jälkeen ja nettikauppojen selailun päätteeksi uteliaisuuteni kasvoi liian suureksi ja sit laitoin tilauksen vetämään. Nyt odottelen ilmotusta että koska voin kipaista noutamaan paketin ….
      terkkuja, Sanna

      • Anonyymi

        Sanna.. jonka oikea nimi suattoopi olla öönssi.. 🤭
        Oekein kutkutti.. vee mitä shaissee 😅


    • Anonyymi

      No niin, heräshän se 📲 Känny piippasi aamulla tekstaria .. mun tilaus on postin kuljetuksessa. Pyörittelin lusikkaa teekupissani ☕️ tavallista innokkaammin kun aattelin että ehtiikö se perille vielä tällä viikolla. Terkkuja, Sanna

      • Anonyymi

        Hip hei, paketti odottaa noutajaansa. Täytyypä pyörähtää tänään R-kiskalla hakemassa se. Odotukset ovat korkealla. Terkkuja, Sanna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hip hei, paketti odottaa noutajaansa. Täytyypä pyörähtää tänään R-kiskalla hakemassa se. Odotukset ovat korkealla. Terkkuja, Sanna

        Tämänkin viestin takana oli harjun tyhjin 🤢


    • Anonyymi

      Heipat vielä! Nyt on ihan pakko avautua. Siis ei sujunu kaikki niinku Strömsöössä. Torstai ltana aattelin kattoa ensiks uudestaan ton ohjelman, tunnelman nostattamiseks. Kaikki meni kivasti, kunnes luin laitteen ohjeista, että akkua pitää ladata vähintään 8 tuntia ennen ensimmäistä käyttökertaa. Se siitä torstaista. 😕

      Perjantaina päätin korjata vahingon. Mutta alkuillasta hyvä tyttökaverini poikkesi yllärikylään ja ilta hujahti jutskaillessa. Ääh. 🙄

      Sitten lauantaina sain aikaa itselleni. Vihdoinkin. Mietin mitä pistäisin ylleni uuden laitteen ekatreffeille. Puin päälleni viime kesänä ostamani raidalliset narubiksut. Ne olisi helppo siirtää vähän syrjään tai vaikka nakata kokonaan pois, jos siltä tuntuu. Mulla on kotona kotona ainakin 24 astetta lämmintä, joten tarkenisin varmasti.

      Aivan järisyttävän ihana kokemus, 🌠🌟ihan toiselta planeetalta ✨. Leijuin maan ja taivaan välillä, jossain linnunradan toisella puolella. Milky Way, täältä minä tulen, muuten aika jännä toi sanapari englanniksi.

      Lauantai siis hujahti ja ajantaju oli tipotiessään. Tänään sunnuntaina Earth calling, kävin ruokakaupassa. Mietin näkisikö muut naamastani, että olin saanut kyllikseni. Oli ihana olo kaikkialla kehossani. Terkkuja, Sanna

    • Anonyymi

      Kaikki ei menny miten Strömsöössä, mutta sujahti lopulta hyvin kuten Mäntyharjulla.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      837
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      284
      739
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      628
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe