Ta-kuull-la

Anonyymi

Uuden laitteen valmistaja harvemmin onnistuu ensi yrittämällä ja vieläpä hyvin. Niin hyvin, että lupaa täyden tytyväisyystakuun. Alkuperäinen valmistaja sanoo, että voit palauttaa tuotten, jos odotukset ei täyty.

Vimpainten valmistajat sortuvat helposti ylipuheisiin, mutta ei tällä kertaa. TV2 näyttää tänä iltana varmemmaksi vakuudeksi ruotsalaisdokumentin, jossa useampi käyttäjä vahvistaa puheet. Napakymppi, suosittelen lämpimästi.

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000008758013.html

12

898

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mäntyharju on maakunnan ykköspaikka. Täällä tiedetään trendit heti alkuunsa.

    • Anonyymi

      Hei, mä missasin eilisen lähetyksen, mut onneks sen pystyy kattoon myös Ylen Areenasta silloin kun itselle sopii.
      https://areena.yle.fi/1-50449013
      Olipa kerrassaan mainio juttu ja selvästi mukana naisnäkökulmaa. Sanoisin että naisia vahvasti voimaannuttava lähestymistapa.

      • Anonyymi

        Ihan surkee.. moneen kertaan jauhetaan samaa shaibaa..
        Sä mitään missannut.. urpo!


      • Anonyymi

        Ihanaa, selvästi naisten tekemä ja naisille suunnattu ohjelma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa, selvästi naisten tekemä ja naisille suunnattu ohjelma

        En tarvitse mitään leluja kun lotari voitelee minut..
        nim: offices boys 🤭


    • Anonyymi

      Mulla heräsi kutittava ajatus kun seurasin ohjelmaa. Jos se on oikeesti niin hyvä. Parin päivän jälkeen ja nettikauppojen selailun päätteeksi uteliaisuuteni kasvoi liian suureksi ja sit laitoin tilauksen vetämään. Nyt odottelen ilmotusta että koska voin kipaista noutamaan paketin ….
      terkkuja, Sanna

      • Anonyymi

        Sanna.. jonka oikea nimi suattoopi olla öönssi.. 🤭
        Oekein kutkutti.. vee mitä shaissee 😅


    • Anonyymi

      No niin, heräshän se 📲 Känny piippasi aamulla tekstaria .. mun tilaus on postin kuljetuksessa. Pyörittelin lusikkaa teekupissani ☕️ tavallista innokkaammin kun aattelin että ehtiikö se perille vielä tällä viikolla. Terkkuja, Sanna

      • Anonyymi

        Hip hei, paketti odottaa noutajaansa. Täytyypä pyörähtää tänään R-kiskalla hakemassa se. Odotukset ovat korkealla. Terkkuja, Sanna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hip hei, paketti odottaa noutajaansa. Täytyypä pyörähtää tänään R-kiskalla hakemassa se. Odotukset ovat korkealla. Terkkuja, Sanna

        Tämänkin viestin takana oli harjun tyhjin 🤢


    • Anonyymi

      Heipat vielä! Nyt on ihan pakko avautua. Siis ei sujunu kaikki niinku Strömsöössä. Torstai ltana aattelin kattoa ensiks uudestaan ton ohjelman, tunnelman nostattamiseks. Kaikki meni kivasti, kunnes luin laitteen ohjeista, että akkua pitää ladata vähintään 8 tuntia ennen ensimmäistä käyttökertaa. Se siitä torstaista. 😕

      Perjantaina päätin korjata vahingon. Mutta alkuillasta hyvä tyttökaverini poikkesi yllärikylään ja ilta hujahti jutskaillessa. Ääh. 🙄

      Sitten lauantaina sain aikaa itselleni. Vihdoinkin. Mietin mitä pistäisin ylleni uuden laitteen ekatreffeille. Puin päälleni viime kesänä ostamani raidalliset narubiksut. Ne olisi helppo siirtää vähän syrjään tai vaikka nakata kokonaan pois, jos siltä tuntuu. Mulla on kotona kotona ainakin 24 astetta lämmintä, joten tarkenisin varmasti.

      Aivan järisyttävän ihana kokemus, 🌠🌟ihan toiselta planeetalta ✨. Leijuin maan ja taivaan välillä, jossain linnunradan toisella puolella. Milky Way, täältä minä tulen, muuten aika jännä toi sanapari englanniksi.

      Lauantai siis hujahti ja ajantaju oli tipotiessään. Tänään sunnuntaina Earth calling, kävin ruokakaupassa. Mietin näkisikö muut naamastani, että olin saanut kyllikseni. Oli ihana olo kaikkialla kehossani. Terkkuja, Sanna

    • Anonyymi

      Kaikki ei menny miten Strömsöössä, mutta sujahti lopulta hyvin kuten Mäntyharjulla.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4479
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe