Mind controll laitonta

Anonyymi

Kuten olen aiemminkin todennut, gang stalking, mind controll ja elektronisen häirinnän systeemiin joutuneet kokevat menetyksiä, sen takia, että näitä kivuliaista ajatuksia voidaan mind controllata tietyllä hetkellä. Voidaan esim. aiheuttaa henkisesti kivulias parisuhde-ero, sen aiheuttama mind controll vaikutus kestää noin 5 vuotta systeemissä. Voidaan tavallaan aktivoida muisto erosta tietyllä hetkellä. Systeemin valitsemalla hetkellä, kun halutaan musertaa henkilö niin voimakkaasti, että fyysisetkin voimat menevät. Kun 5 vuotta on kulunut, niin systeemiin täytyy saada kuvioihin uusi kivun aiheuttaja. Voidaan esim. aiheuttaa kohteena olevan henkilön äidin kuolema. Kun kipu parisuhde-erosta on käynyt vanhaksi, niin sitten on taas uusi aihe. Voidaan sulkea kohteena olevan henkilön muisti ja tietyllä hetkellä akitoivd se. Joka kerta on kuin uusi kuolema. Voi olla päiviä, kun saa kokea järkysytksen läheisen kuoleman uudestaan ja uudestaan. Jos henkilö tekee jotain, mitä ei ole ennen tehnyt, voidaan tämä musertaminen aktivoida. Esimerkki: menen lounasravintolaan vähän liian aikaisin ja joudun odottamaan, että kassa avaisi. Tätä ei ole ennen tapahutnut. Ensin odotan minuutin kassan lähettyvillä.. ja sitten huomaan, että muutaman metrin päässä myydään jotain telineissä, siirryn katsomaan aikani kuluksi niitä. Sitten taas siirryn takaisin kassan lähettyville. Tätä käyttäytymistä systeemi, jonka vankina olen, ei tunnista, joten "ampuminen", eli musertaminen alkaa.

Älkää koskaan unohtako mind controllin uhreija. Täytyy vain toivoa, että systeemin luoja ja systeemin hallitsijat jäävät kiinni ja ovat historiankirjoissa Hitlerin vierellä.

18

1738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hämmästyttää, kummastuttaa
      Pientä kulkijaa, lopetti syyttäjä Haapelehto syytepuheenvuoronsa Auerin LSH-karajilla.
      Siitä lahtien se on takertunut sivullisen aivoihin piinallisena mind controll-puheenvuorona.

    • Anonyymi

      Toivo on rajaton.

    • Anonyymi

      Elektroninen häirintä saattaa alkaa hyvin huomaamattomasti.

      • Anonyymi

        Minulla on joku e-häirinnän muoto alkanut niin, etten ole sitä e-häirinnäksi. Olen ravannut lääkäreillä valittamassa "oireita"/vaikutuksia.


    • Anonyymi

      Vakoilua, sitten kaappaus, niinkö?

      • Anonyymi

        Noin se varmaan alkaa, lähes huomaamattomista vihjeistä alkaa kiertyä harhaisia johtopäätoksiä.


      • Anonyymi

        Tuskin.
        Huolimatonta psykologian kirjojen selalua, sieltä voi jotakin takertua muistiin.


    • Anonyymi

      Henkirikos-palstalla on Mindcontrol rikos -ketju

    • Anonyymi

      Hakusana

      Alice in Wonderland Wikispook

      sen voi käännttää Suomeksi, on tiheään kirjoitettuja ihmisten tekemiä kauheuksia lasten ja aikuistenkin aivoissa, aivopesutekniikoita

    • Anonyymi

      pyh, mitään gagn stalking mind controllia ole , pelkkää p.jauhantaa, mielenterveyspotilaiden aikaansaamaan hölinää.
      normaali terve ihminen ei moisia vaivaudu ajattelemaan.
      netissä kukaan järkevä jaksa antaa vaikuttaa itseensä.
      -janne J

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Höpönhöpön, raiskaukset ovat väkivaltaa tänäkinpänä. Viihdemaailma vaan ikäänkuin pehmentää seksuaalisen välinpitämättömyyden rajoja.

    • Anonyymi

      Kirjoita
      ylälaitaan kohtaan Etsi:MINDCONTROL

      pääset lukemaan ainakin lukuisia otsikoita, jos jaksat, niin myös sisältöjä

      • Anonyymi

        Lisäksi kannattaa googlata HYPNOOSI. Sitä käytetään enemmän kuin ihmiset arvaavat.
        Googlaamalla löytyy hyviä otsikoita ja niiden alla asiaa.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      SUOSITTELEN KALLONKUTISTAJALLA KÄYNTIÄ, TAI USEITA SELLAISIA.

      • Anonyymi

        Kaikesta päätellen taidat olla aivan hunoin sanomaan tuota kenellekkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikesta päätellen taidat olla aivan hunoin sanomaan tuota kenellekkään.

        NO SEHÄN ON VAIN TROLLI. Yrittää vähän tienätä ruokarahaa itselleen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1298
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      939
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      106
      477
    Aihe