Arvoisa Ruotsin hallitus, ruotsinkielisiä sekä meitä, kuten minua, ruotsinkielisten puolustajia on viimeisten vuosien aikana syrjinyt vihamieliset kieliaktiivit. Pyytäisimme Teiltä, Ruotsin hallitukselta lähettämään Suomeen puolustusvoimienne parhaimpia erikoiskieliasiantuntijoita apuun. Mikäli tätä kamalaa syrjintää ei pysäytetä nyt, niin se on uhka myös Ruotsille.
Tulkaa pian.
Tack
Avunpyyntö Ruotsin hallitukselle
Anonyymi
3
75
Vastaukset
RUOTSIN PUOLUSTUSMINISTERIÖ: Emme aio aloittaa minkään laista sotaa Suomessa, minkäänlaista TV-puhetta kuninkaan toimesta ei ole pidetty - kaikki on suomalaisten vihamielistä propagandaa
- Anonyymi
Suomi alkaa kohta muistuttaa Venäjää, jos näiden ruotsinkielisten pakkoruotsittajien annetaan täällä riehua.
- Anonyymi
Voisitteko te kieliaktiivit lähteä maasta? Teitä on vain 2-3-, joten se olisi helpompaa?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542794
- 88954
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11935- 49876
- 81805
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35751- 88663
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27650Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85586- 48565