Eli olen hankkimassa uutta kameraa, joten pohdin kannattaisiko minun ostaa sellainen? Fuji sun fun kertakäyttökamera siinä on filmi ja kamera samassa paketissa. Kamera on käytetty, ja todella halpa hintaisekseen.
Tuleekohan sillä laadukkaita kuvia ? Käykö se urhelukilpailuissa oravien luontokuvaamiseen, vai pitääkö olla Nikoni?
Käytetyn kameran ostaminen
4
157
Vastaukset
- Anonyymi
Luuletko olevasi vitsikäs, vai oletkohan ainoastaan se idiootti joka provoilee täällä
kännykkä lelujen puolesta?
Lähes sanasta sanaan sama typerä aloitus oli vuonna 2013 digikamera palstalla.
Sinun tapauksessasi on varmasti turha todeta kasva aikuiseksi, koska sinusta tuskin tulee koskaan aikuista. - Anonyymi
Nuo ovat kyllä varsin laadukkaita hintaansa nähden. Osta ihmeessä jos hinta on kohdallaan.
- Anonyymi
Olet siis se märkäkorvainen kännykkä lelukameroiden kuvitellusta erinomaisuudesta paskaa suoltava köyhä kakara.
Ellei kukaan ole sinulle vielä sitä kertonut niin minä kerron. Sinulla on pahasti vikaa korviesi välissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis se märkäkorvainen kännykkä lelukameroiden kuvitellusta erinomaisuudesta paskaa suoltava köyhä kakara.
Ellei kukaan ole sinulle vielä sitä kertonut niin minä kerron. Sinulla on pahasti vikaa korviesi välissä.Haluaisin hieroa kiveksiäni vasten kasvojasi. Tehdäänkö treffit:
Kurt.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....1799520Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3617238Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1106086Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen294294- 1744152
Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht983854Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu953769Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.373333- 1983187
Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik182775