Aamulla 1-2 ml l-teaniinijauhetta saa veren liikkeelle ja elimistön tuottamaan lämpöä. Itseäni vuosikymmenet vaivanneet kylmät ja kipeät kädet ovat nyt muisto vain, kun jo vähäinenkin kotosalla kävely nostaa ruumiinlämpöä mikä taas samalla auttaa laihtumaan. Lisäksi l-teaniini on luontainen tulehdusta estävä aminohappo, joka siten tukee niveltulehduksen tai -kuluman hoitoa. Itse en tule lopettamaan tämän teessäkin esiintyvän luontaistuotteen käyttöä!
L-teaniinista on myös sekin hyöty, että se rauhoittaa ja auttaa keskittymään. Kofeiinin ja l-teaniinin yhdistelmää käytetäänkin ADHD:n luontaisessa hoidossa.
Kokeilkaa l-teaniinia
Anonyymi
3
1467
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä jauhetta saa,vai onko neste? Kaikki tällä ei ole selvän näkiöitä!Eikä luontaistuote hyllyillä käy,jos siltä ostat?
- Anonyymi
Jauheena tai kapseleina myydään luontaistuotekaupassa. Eikä ole kovin kallista, kun netissä 50 gramman purkki maksaa noin 10 euroa, eli kympillä saa 100 päivän annokset.
- Anonyymi
Itse kyllä koen, että teaniini rauhoittaa, mutta saa minut väsyneeksi ja palelevaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13310589
- 525090
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html432291Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052098- 281996
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131631Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411452Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291124Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331081Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54997