Mikä on B-miehen sodan ajan tehtävä, varsikin nostoväkeen kuuluvan,
Tornikirjeessä 2015 ilmoitettiin, olevani resrvissä, ei määrättyä tehtävää.
B luokkassa palvelleella on terveydellisiä vaivoja, jotka vaikuttavat suoriutumiseen, kuten meikäläisellä jalkavaivat ja voimakas likinäkö, että jos silmälasit vaurioituu, niin senjälkeen ei ampumisesta tule yhtään mitään ja talvi aiheuttaa ongelmia, kun lasit on huurussa ja jäätyy..
Mikä on B miehen tehtävä sodassa?
11
779
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se on sopankeitto.
- Anonyymi
Eikö C- miehet ja siviilipalvelumiehet ole kauhan varressa sotatilanteessa.
A-mies kaataa hirven, jonka B miehet roudaa soppakeittiölle, jossa C-miehet ja sivarit paloittelee ja tekee keittoa.
B-miehet varmaan roudaa lihakeittoa ruokatermoksissa A-miehille etulinjaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö C- miehet ja siviilipalvelumiehet ole kauhan varressa sotatilanteessa.
A-mies kaataa hirven, jonka B miehet roudaa soppakeittiölle, jossa C-miehet ja sivarit paloittelee ja tekee keittoa.
B-miehet varmaan roudaa lihakeittoa ruokatermoksissa A-miehille etulinjaan.Näinkö hän mitään soppaa seuraavassa sodassa keitellään. Soturit liikkuvat nopeasti paikasta toiseen ja kuljettavat ruoan mukanaan
Huoltotehtäviä riittää ja kaikkia tarvitaan.
- Anonyymi
Silmälaisit haittaa esim. kaasunaamarin käyttöä, kun on voimakkaasti likinäköinen, niin ampumisesta ei tule yhtään mitään, kun et näe mitä ammut.
Esikunnassa ja rättivarastolla meikäläinen armeijan suoritti.
Marssillekaan en joutunut, kun varvas murtui ja oli perhanan kipeä. - Anonyymi
Jos ei ole määrättävtehrävää niin voi perustaa oman maanalaisen armeijan, vastarintaliikkeen. Jos vihollinen valtaa alueen niin on jo vastarintaliike olemassa.
- Anonyymi
Varustehuolto, kuljetus, keittiö.... hommaa löytyy vaikka kuinka montaa erilaista.
- Anonyymi
Kun A-miehet tyrii suunnitelmat niin B-miehet paikkaavat ja lopulta totuttavat sen. C-miehet ovat lähinnä viihdeosastoa ja T-miehet tykinruokaa.
- Anonyymi
vahtii kaukaa vihollisen tankkien tai veneiden saapumista, antaa mehua, limpparia, leivoksia tai suklaata, kantaa patjoja telttoihin tai muihin nukkumapaikkoihin, asettaa naamioverkkoja, hoitaa kaminaa, valokuvaa yli lentäviä hävittäjiä hyvällä kameralla (DSLR zoom) siipiin kiinnitettyjen pommien ja ohjusten laskemiseksi (tiedustelutietoa koko natolle).
- Anonyymi
Jos sota syttyisi, niin minä pitäisin hauskaa sodassa olevien sotilaiden vaimojen/tyttöystävien kanssa.
Kun vapautuksen olen saanut.- Anonyymi
Tule nusasee mua jo nyt kun mies on töissä!!
- Anonyymi
Voisinko lähteä vapaaehtoisena vaikka eturintamaan 60v hyvä kunto ikäiseksi en pelkää pimeää enkä venäläisiä armeijatausta sissikomppania kylylymästä vedestä en tykkää,enkä polkupuorästä jos on huonot välitykset makuupussi riittää telttaan en mene ja panoksia pyssyyn ja ruokaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134535Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3273584Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja363386Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk182645Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin112529- 2692185
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3041701- 901610
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi461399Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81163