Kuvaile onnistuneet ensimmäiset treffit

Anonyymi

Otsikossa aihe.

17

657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nähtiin ekaks julkisella paikalla, sitten lähdettiin deitin kotiin. Jutusteltiin, syötiin pizzaa ja pestiin minun auto.. Kivaa oli, mutta katsotaan miten tässä käy..

    • Anonyymi

      Yhteinen kävelylenkki ja sen lomassa jutustelua. Lenkin jälkeen kahville ja leivoksille kahvilaan. Ei se muuta vaadi, jos juttu luistaa hyvin. Toisen seura on se tärkein.
      Ehkä seuraavaksi voisi suunnitella leffailtaa jomman kumman luona.

    • Anonyymi

      Rennot kahvilatreffit ilman liiallisia suunnitelmia. Helppo lopettaa lyhyeen jos antisynkkaa. :D

    • Anonyymi

      Romanttisessa pienessä kahvilassa. Olennaista, että syntyy hyvä keskusteluyhteys ja tunnelma on positiivinen.

      • Anonyymi

        Tämä on hyvä. Ja ehkä lisäisin vielä hieman kipinää ja kemiaa, sekä sen että molemmilla on tunne että tuo toinen viihtyy seurassa.


    • Anonyymi

      se on ainakin varma et tähän asti elämässä mulla ei oo kenenkään kanssa ollut todella helppoa ja kipinöitä lentänyt ekoilla kerroilla. ei kenenkään kanssa. se johtuu mun ujoudesta ja luonteesta. et toivottavasti kaikki ei heti odota et pitää heti olla jotain tosi luontevaa.

      tulee ihan epätoivoinen olo kun lukee näitä 😔

    • Anonyymi

      Perhosia vatsassa, läsnäoloa, se tunne että on ihan ok vähän jännittääkin ja toinen hyväksyy. Molemmilla kiinnostusta toista kohtaan, eikä tarvitse olla mikään suoritus, jää selvitettävää seuraaville treffeille :).

    • Anonyymi

      Kävelylenkki, jonka lomassa joko kahvit tai yhdet. Ehkä vähän kädestä kiinni tai mukava kosketus selkään. Tunnin parin päästä halaus ja pikku suukko hyvästiksi. Illalla viestittelyä, kiitokset kivasta seurasta ja samalla sovitaan viikonlopuksi pitemmät deitit.

      Jos taas ei yhtään nappaa romanttisessa mielessä, niin lenkin jälkeen kiitokset ja selkeät toivotukset, hyvää jatkoa tai mukavaa viikkoa tms, että toinenkin tajuaa, että tää oli tässä.

      • Anonyymi

        lenkin jälkeen pystyt sitten sanomaan ettei tulekaan kiinnostamaan romanttisesti vaikka muuten olis mennyt hyvin ? en mä ainakaan osaa sanoa yhden kävelylenkin jälkeen. Se tulee vasta tutustumisen jälkeen ja ehkä siinä toisen kotosalla vierekkäin sen tuntee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lenkin jälkeen pystyt sitten sanomaan ettei tulekaan kiinnostamaan romanttisesti vaikka muuten olis mennyt hyvin ? en mä ainakaan osaa sanoa yhden kävelylenkin jälkeen. Se tulee vasta tutustumisen jälkeen ja ehkä siinä toisen kotosalla vierekkäin sen tuntee.

        Joo se on jännä, miten paljon kävelytyyli ihmisestä kertoo. Ryhti, puhetyyli, ääni, eteneekin keskustelu vai pitääkö itse kannatella sitä. Esim sellaisten asioiden perusteella sydän jo sanoo, onko mahdollisuutta vai ei. Sekin, jos alkoholi tuntuu liian tärkeältä, saa mut perääntymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo se on jännä, miten paljon kävelytyyli ihmisestä kertoo. Ryhti, puhetyyli, ääni, eteneekin keskustelu vai pitääkö itse kannatella sitä. Esim sellaisten asioiden perusteella sydän jo sanoo, onko mahdollisuutta vai ei. Sekin, jos alkoholi tuntuu liian tärkeältä, saa mut perääntymään.

        Jonkun kanssa tosiaan keskustelu synkkaa ja rytmittyy heti hyvin, ja molemmat nauttii vuorovaikutuksesta. Kyllähän se enteilee hyviä keskusteluja jatkossakin ja on kivan tunnelman syntymisessä tärkeä osa. Kävelytyylin vaikutuksia en itse ole huomannut, mutta hauska kuulla miten erilaisia asioita ihmiset huomioivat.


    • Anonyymi

      Tämä. Yhden tutustumis kerran jälkeen en pysty sanomaan, että onko romanttista kipinää? Tosin joskus voi olla selvä peli, ettei tule mitään. Heti pitäis olla miljoona kipinää ja vaaleanpunaista hattaraa..

      • Anonyymi

        samaa ajatusta ja kokemusta myös mulla 🥰


    • Anonyymi

      Muistan ekat treffit.. voi herran jumalan miten rakastuin kyseisen naisen kasvon piirteisiin, silmiin, hymyyn ja siihen miten otti välillä tilanteen hallintaan kun meinas mennä vaan huumorin puolelle keskustelut. Niistä treffeistä on jo 7 vuotta aikaa ja 6 vuotta niistä oltiin yhdessä. Toivon että hän on onnellinen missä hän sit nykyään onkaan☺️

      Nyt jos lähtisin ekoille treffeille menisimme kävelemään järven rannalle ja piknik eväät mukana. Keskustelun, huumorin ja katseiden vaihtoa.. lopuksi halaus ja vaikka suukkokin.

    • Anonyymi

      minkä mä sille voin et mun elämän aikana ei oo kiinnostanut kuin yks nainen.
      💔
      ja joo ei todellakaan ketään mies ole kiinnostanut.

      • Anonyymi

        Haluaisitko kuitenkin osallistua keskusteluun ja kertoa ensitreffeistä?


      • Anonyymi

        Meni vähän aiheen vierestä, se lukemisen ymmärtäminen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe