Ankkahuulet

Anonyymi

Täytyy myöntää, että mielestäni ankkahuulet eivät kaunista ihmistä. Mitä mieltä muut ovat?

80

1608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tykkään jos ne on alapäässä silloin nainen on parhaimmillaan,ei missään tapauksessa huulissa täyteaineita.

      • Anonyymi

        Täällä ajatellaan ja toimitaan vaan ja ainoastaan alapään kautta, siis ihan sama millainen bimbo nainen on, kunhan vaan alapäässä on turbohuulet ......WAU


      • Anonyymi

        Ei ankka huulia ei ole kiva pussata. Mustan väestön ei tartte ottaa ankka huulia kun muutenkin on 4 numeroa liian isot huulet. Ankka huulet ja mustat huulet siinäpä yhdistelmä. Sopii varmaan pään sisään. Naurettavan naköiset ankka huulet. Hihhh törröttää koko aika


    • Anonyymi

      Kuminaamat

    • Anonyymi

      Sopii Sofialle, on aika sexyt👍.
      Martinalla taas naurettavat nakkihuulet, ylähuuli täynnä reikiä kun suurentaa sen kuvia😂

      • Anonyymi

        Martina MUTTA KUN MARTINA.??


      • Anonyymi

        Sofialla on ihan nätit huulet, ei nyt ole liikaa täytettä. Mä en ole niin tarkkaan M:n kuvia katsonut, sen mitä seiskasta joskus näkee, niin alahuuli on kuin nakkimakkara, ( pistää silmään, varmaan työntää leuan pitkälle, sekin lisää "ulottuvuutta") ylähuulta ei niinkään huomaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina MUTTA KUN MARTINA.??

        Martina on loistoesimerkki ankkahuulisesta naisesta, jonka koulutustaso on erittäin heikko ja ymmärtäminen asioista samaa tasoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina on loistoesimerkki ankkahuulisesta naisesta, jonka koulutustaso on erittäin heikko ja ymmärtäminen asioista samaa tasoa.

        Martinalla on todella vähän huulissa täyteai neita,on kaunis ilman turpohuulia ja symppis viisas ahkera ja aina huomioinut heikompia ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina MUTTA KUN MARTINA.??

        Mutta kun Martina on vaan niin säälittävä ja nolo !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinalla on todella vähän huulissa täyteai neita,on kaunis ilman turpohuulia ja symppis viisas ahkera ja aina huomioinut heikompia ihmisiä.

        ....turpohuuli....... en ole koskaan kuullutkaan !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina MUTTA KUN MARTINA.??

        Martinalla on kaikenlaisia muhkuroita, pahkuroita, suonikohjuja, arpia, kraateri silikonitissien välissä, mesolankoja, liikavarpaita ym. ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinalla on todella vähän huulissa täyteai neita,on kaunis ilman turpohuulia ja symppis viisas ahkera ja aina huomioinut heikompia ihmisiä.

        Harhat valloillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinalla on kaikenlaisia muhkuroita, pahkuroita, suonikohjuja, arpia, kraateri silikonitissien välissä, mesolankoja, liikavarpaita ym. ym.

        Näin on. Ja lisäksi selluliittia reisissä ja maha pömpöttää. :)


    • Anonyymi

      Kim Kardashian on hyvin ihailtu nainen.

      • Anonyymi

        Esimerkki siitä, että älykkyysosamäärän ei tarvitse ylittää kengännumeroa tullakseen miljardööriksi.


      • Anonyymi

        Minä Sofia Beälorf olen Kim Kardashianin sukua!!!Jess, Jess.
        Olen Ylivieskasta ja isä on Jussuf tai jotain sinnepäin 😂👍,!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkki siitä, että älykkyysosamäärän ei tarvitse ylittää kengännumeroa tullakseen miljardööriksi.

        Jos raha on ainoa mitta tässä elämässä, niin heikkoa on !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä Sofia Beälorf olen Kim Kardashianin sukua!!!Jess, Jess.
        Olen Ylivieskasta ja isä on Jussuf tai jotain sinnepäin 😂👍,!

        Miksi Anne on hereillä vielä puolen yön jälkeen? Eikö Martina ole määrännyt nukkumaan klo 22?


    • Anonyymi

      Ei todellakaan. Sellaiset töröhuulet ovat ihan turn-off. Samoin levitetty takapuoli, joka on kovin suosittu esim. Brasiliassa, mutta ei sytytä suomalaista miestä.

      • Anonyymi

        V***u miten sä korvaat ton mulle??!!

        Terv. Sofia Blörf


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        V***u miten sä korvaat ton mulle??!!

        Terv. Sofia Blörf

        Tehdään vitusti rahaa!
        Toivoo: Martina Aitolehmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehdään vitusti rahaa!
        Toivoo: Martina Aitolehmä.

        Sitähän Martina juurikin tekee. Mitäs sun laita??? Ei taida business oikein pyöriä?


      • Anonyymi

        Turbohuulet ovat super-sexyt, ne ovat suunniteltu suuseksiin, aivan ihanaa kun sellaiset imee mutteria!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehdään vitusti rahaa!
        Toivoo: Martina Aitolehmä.

        Näyttää Martinan peräkin aika jykevältä noissa treenauskuvissa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän Martina juurikin tekee. Mitäs sun laita??? Ei taida business oikein pyöriä?

        Tuo on niin naurettava kommentti, etten viitsi enää vastata. kuin.......kokakuu ja hamstring ...se kertoo jo aika paljon.


      • Anonyymi

        HYVÄ SUOMALAINEN MIES. TV. SUOMINAINEN


    • Anonyymi

      Martina sivuproofili - huulet törröttää överisti. Liika on liikaa, kun sillä on oikeasti ohuet huulet. Hänhän hyväksyy itsensä sellaisena kuin on..eiku

      • Anonyymi

        Miksi juuri Martina 😂 olen monella muulla nähnyt paljon pahempia roikku turpo huulia. Mutta Kun Martina ja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi juuri Martina 😂 olen monella muulla nähnyt paljon pahempia roikku turpo huulia. Mutta Kun Martina ja

        onko niin, että jos jollain on vielä pahemmat, niin muista saa puhua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko niin, että jos jollain on vielä pahemmat, niin muista saa puhua?

        Suvi Pitkänen on pahempi, eli tasapuolisuuden nimissä tämä. Mutta ei ne kenellekään sovi ei siten myöskään martinalle, vaikka ilmeisesti se täyttöbisnes saa noi ihmiset uskomaan, että on hieno


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko niin, että jos jollain on vielä pahemmat, niin muista saa puhua?

        Sofialla roikkuu alahuuli, kuin ruunalla ja ylähuulen päällä on viikset, niinkuin noilla afriikkalaisilla naisilla on. Isot tekarit vielä korostavat paksuja huulia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofialla roikkuu alahuuli, kuin ruunalla ja ylähuulen päällä on viikset, niinkuin noilla afriikkalaisilla naisilla on. Isot tekarit vielä korostavat paksuja huulia.

        Ne "varjoviikset" on kyllä hupaisa näky🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suvi Pitkänen on pahempi, eli tasapuolisuuden nimissä tämä. Mutta ei ne kenellekään sovi ei siten myöskään martinalle, vaikka ilmeisesti se täyttöbisnes saa noi ihmiset uskomaan, että on hieno

        Suvi Pitkänen on kyllä vienyt huultentäytön ihan omalle tasolleen. Kamalat.


      • Anonyymi

        Rahaa on niin saa..nasti, ettei pas.alle kykene 🤣🤣🤣👍.
        Helppoa on elämä, vai mitäs meinaat 👍😂❤️


      • Anonyymi

        Martinan huulet ovat luonnostaan kapeat, nyt ottanut huuliin täytettä aika reilusti ja pistosjäljet ovat näkyvissä, kun kuvaa suurentaa. Sivuprofiili ei ole mairitteleva, vaan tulee juuri " ankkahuuli " mielikuva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofialla roikkuu alahuuli, kuin ruunalla ja ylähuulen päällä on viikset, niinkuin noilla afriikkalaisilla naisilla on. Isot tekarit vielä korostavat paksuja huulia.

        Sofian ylähuuleen voi ripustaa feikki-Vuittonin roikkumaan. Joissain kuvissa sivulta näyttää naulakon koukulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suvi Pitkänen on kyllä vienyt huultentäytön ihan omalle tasolleen. Kamalat.

        Suvi Pitkänen on aivan hirviön näköinen .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofialla roikkuu alahuuli, kuin ruunalla ja ylähuulen päällä on viikset, niinkuin noilla afriikkalaisilla naisilla on. Isot tekarit vielä korostavat paksuja huulia.

        Jos Sofia on afriikkalainen (=afrikkalainen) vaikka on syntynyt ja kasvanut ja asunut Suomessa koko ikänsä, niin Martina on romanialainen tai bulgarialainen. Kyllähän Martinan piirteet ovatkin kuin romanialaisella kuulamörssärillä. Anne ei ole saanut kakistettua ulos 40 vuoden aikana kummasta ent. itäblokin maasta Martinan isä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofian ylähuuleen voi ripustaa feikki-Vuittonin roikkumaan. Joissain kuvissa sivulta näyttää naulakon koukulta.

        Lähdepä teini jo kiireesti kouluun. Opettaja odottaa tai laittaa Wilmaan merkinnän aiheettomasta poissaolosta.


    • Anonyymi

      Siepin huulitäytteet ovat tainneet mennä vähän vituralleen , puhe muuttunut omituiseksi sössötykseksi ja ylähuuli aivan epäsuhtainen ja vino.

      En muutenkaan ymmärrä tätä kauneusihannetta että kaikki persoonallisuus häivytetään ja naiset haluavat muuttua joksikin muoviseksi nukeksi.

    • Anonyymi

      Sofialla on niin tehokas naamio että isohuokoset lähtee.

      • Anonyymi

        😂😂😂😂😂😂😂😂


    • Anonyymi

      Mitäh, kyllä ankka huulet sievistään jos on vähänkin ankka ja jos näyttää siltä on todennäköisesti ankka, minusta Tytti T hallituksesta on hyvä esimerkki ankasta jolle Ines look sopii, hänkin muuten pitää nahkarotseja ja räikeitä huulipuneja bryselin maailmannaisten tapaan, aivan ihana ihminen ja ministeri.

    • Anonyymi

      Trafi ja hiihtoliitto ei suosittele ottamaan liikaa botoksia naamariin!🆘

    • Anonyymi

      Totuus on karmeaa kun lopettaa täyteaineet käytön. Huulet lepattaa tyhjänä tuulessa ja huulien ympärykset ovat täynnä syviä ryppyjä. Niin kaunista.... 😂

      • Anonyymi

        Mietin just samaa. Joutuuko nuo siepit ja muut ikänsä lisätä täytteitä, kun sille tielle lähti.

        Apua jos se joutuu meenee samalle täyttäjälle. Pikkasen lähteny mopeti käsistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin just samaa. Joutuuko nuo siepit ja muut ikänsä lisätä täytteitä, kun sille tielle lähti.

        Apua jos se joutuu meenee samalle täyttäjälle. Pikkasen lähteny mopeti käsistä.

        Kasvojen voidaan kiristää ja täytteitä lisätä loputtomiin mutta jossakin vaiheessa ikä alkaa näkyä kaulan ihosta jolle ei pysty tekemään mitään Ja sitten se vasta hirveän näköistä on


    • Anonyymi

      Täyteaineen käytön lopetus otsassa: venytetty löysä iho joka roikkuessaan peittää silmätkin🤭

    • Anonyymi

      Mitäs tykkäätte kumihuulien kuningattaren, JTukin, huulista?

      • Anonyymi

        Kaikki nää kumihuuliset näyttää ihan friikeiltä, vaikka siellä ulkokuoren takana oiskin kiva tyyppi.

        Tiedoksi vaan kaikille iinesankoille, että kommentit ylitäytetyistä huulista ei ole henkilökohtaista.

        Eikö ne itse näe, milloin lähti laukalle se täyttely?


      • Anonyymi

        Sohva on päheempi!!! Ihan paras!!!


    • Anonyymi

      Olen täysin samaa mieltä ja monesta muustakin turhasta toimenpiteestä.

    • Anonyymi

      Osalle tulee vielä muhkeiden huulien lisäksi sellainen kuono. Se on omituisen näköinen.

      • Anonyymi

        Suvi on kyllä pilannut ulkonäkönsä täydellisesti,, lähentelee jo Tiinahirviötä.
        Älkää tehkö itseänne vieraan näköiseksi vaan olkaa YLPEITÄ omana itsenään, silloin löytyy oikea kumppani.
        Mutta nää typsyt täyttää huulensa ja etsii tyhmää rahamiestä, piiri pieni pyörii ja niin edelleen.
        Julkisuus on kun huume, jota moni haluaa, ja ankkahuulet on yksi tie.


      • Anonyymi

        Totta, eräälle tyrkylle olisi kuonokoppa paikallaan.


    • Anonyymi

      Löytyyköhän mistään kuvaa kenenkään huulista täytteiden kanssa ja sitten vanhana. Millaiseksi huulet muotoutuu iän karttuessa.

      • Anonyymi

        Tuskin sillä ankkahuulen älyllä edes eletään kovinkaan vanhaksi.


    • Anonyymi

      Kumihuulet on naurettavin, rumin ja typerin muoti-ilmiö ikinä.

    • Anonyymi

      Onko Martinalla niin huono näkö, että se ei näe noita viiksiä, tai sitten se vaan tykkää olla miehekäs, miehen ulkonäön jo omistaakin, voimaakin niin helvetisti.
      Ja se alahuulen nakki, hi hi hi hi hi hi hi hi.

      • Anonyymi

        Viiksivarjot tulee kaikille huulitäytteiden ottajille. Niillekin jotka ottaa maltillisesti. Taitaa sit olla kaikki huononäkösii, toiset jopa sokeita. Toisilla huulina nakit, toisilla HK-siniset.


    • Anonyymi

      Multa jää moni amerikkalainen elokuva katsomatta jos niissä on ankanhuuli tai silikoni tätejä näyttelemässä. Välillä ne ovat kuin samiksii, kun kaikki leikkelee itseään samanmoisiksi.Onkohan heillä joku ihannenainen kenen muotoja kadehtivat? Kaikki haluaa tulla samannäköisiksi?

      Joo en tykkää katsella Ja taitaa olla melkoinen rahakierre, kun noita juttuja pitää parannella vähän väliä. Onkohan tälläiset naiset usein perheettömiä, ei ehkä oo varaa hankkia lapselle polkupyörää, kun pitää säästää seuraaviin silikoneihin. Tai jos tapahtuu jokin onnettomuus, niin pitää olla vararahasto.

    • Anonyymi

      Maisa Torpalla on selvästi laitettu täytettä huuliin, on oikein kunnon lörppähuulet. Sitten vielä kehtaa väittää, että on mukamas luonnon luomat🤣

    • Anonyymi

      Inhoan kaikkia viiitun kumihuulia ja kumitissejä perrrrkele...hahahaha

    • Anonyymi

      Katsoa pitää, vaikka inhottaa.

      • Anonyymi

        Voihan niille naureskella, mutta itse en niitä kaipaa. Ihanat luonnolliset naiset, joille on annettu myös älyä ja koulutusta. Sellaisiakin löytyy vielä paljon, kun osaa oikeista piireistä etsiä.


    • Anonyymi

      Ankkahuulet, ankkaperä, lyhyet jalat ja raakkuva ääni.
      Jos se kävelee kuin ankka ja kvaakkuu kuin ankka niin silloin se on ankka.... Vai onko se sittenkin harakka? Harakat tykkää kaikesta kiiltävästä, kuten rolexeista.

      • Anonyymi

        Sofiaa ei ainakaan voi sanoa kauniiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofiaa ei ainakaan voi sanoa kauniiksi.

        Miksei katsoisi? Ihminen katsoo sekä rumaa että kaunista. Outoa on se, että joku haluaa rumentaa ulkonäköään


    • Anonyymi

      Tarkkaan inhoaja katselee niitä naisia, joita ei pidä kauniina.

    • Anonyymi

      Ankkahuulet passaa ankoille!!!!

    • Anonyymi

      Älyttömiä turpohuulii ihan luonnotonta🥺. Ei mitään kaunista järkkyä touhuu🤔.

    • Anonyymi

      KAMALAT

    • Anonyymi

      Varmaan tarkoitetaan semmoisia nakkihuulia joita useat julkkisnaiset laittavat itselleen. Olen ihmetellyt kun ennen kaunis nainen laittaa sellaiset nakkihuulet ja näky on karmaiseva. Varmaan he jotenkin itse sokeutuvat sille, ei muuten sellaisia kukaan itselleen haluaisi.

    • Anonyymi

      Minttu Räikköselle sopii nykyinen huulitäyte.

    • Anonyymi

      ihan kamalat ja luonnottomat

    • Anonyymi

      Ankalla on tietääkseni nokka eikä huulia.

    • Anonyymi

      Järkyttävän näköisiä olen nähnyt.
      Eikö nakkihuulet itse näe miten ne ovat luonnottamat?

      • Anonyymi

        Minusta Aitolehti on aika järkyttävä sivuprofiili vielä korostaa tätä Iinesankkamaisuutta !


    • Anonyymi

      Riippuu ankasta, sopiiko ankkahuuli. Söpöt läpsyttimet sopivat ehkä jollekin tipulle, joka muutenkin on jo ankan näköinen?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      424
      4655
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1660
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1401
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1309
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1204
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1141
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      950
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      827
    Aihe