Huhtikuun lopulla loppuu maskisuositus, tosin ei oo mitään vaikutusta mulle kun en ole mitään maskia koskaan käyttänyt enkä rokotetta ottanut. Eikä noi rätit auta yhtään mitään niin niitä on ihan turha pitää.
Lopettaa niitten käyttö, kyllä siellä kaupassa voi käydä ihan hyvin ilman maskia. Niin minäkin käyn kaupassa ilman maskia, ja tänään kävin sumassa ja kyllä ilman maskia ei sielläkään juuri kukaa käytä maskia, ei edes itse omistaja.
Maskisuositus loppuu
18
54
Vastaukset
- Anonyymi
Saisi vaan jatkua tai parammin saisi tulla maskipakko, ei näköjään välitet' mistään mitää kaupoissa ja kauppakeskuksissa ollaan ilman maskia näin se korona tarttuu. Ja toi että "noi rätit ei auta yhtään" niin höpö höpö ne auttaa ettei koronaa tule.
Tulette viellä huomaamaan että korona leviää kun maskia ei käytetä minä ja vaimoni käytetään maskia joka kerta kun käydään kaupassa. Ollaan jo 55v kokemusta ja viisautta on ihan tarpeeksi toisin kuin jollain 18-30 räkänokilla.
Ollaan monta kertaa sanottu ihmisille että käyttäkää maskia niin nauraa vaa eikä ota kuuleviin korvii, siinähän sitten kärsii kun ei maskia käytä oma vika- Anonyymi
Millonkas paperi maski on alkanu viruksia suodattaa? Käytetäänkö niitä oikein virus laboratorioissakin ? 🤣🤣
- Anonyymi
Kovin on ollut vaikeaa saada korona eteläkarjalasta. Tuntuu ettei mistään saa vaikka mitä tekisi. Työkavereilla viikkojen lomat kun saivat koronanuhan ja onnekkaat kaksi viivaa kotitesteriin.
- Anonyymi
On ne ajat muuttuneet ku nykyisin mukamas paperivaipat suojaa viruksilta🤣 tiiä sitten onko immeiset muuttunu tyhmemmäksi kuin ennen vai onko aivopesu saatu kunnolla maaliin🙈 porukkaa on osattu jymäyttää todellisen hyvin näissä piikki ja maski kusetuksissa että oksat pois
- Anonyymi
Ei se maski paperia ole pösilö. Taidat olla tyhmä kuin saapas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se maski paperia ole pösilö. Taidat olla tyhmä kuin saapas.
Otappas nyt pygmi järkikäteen ja ota selvää auttaako kirurgi maski viruksiin?? Olet kyllä viimisen päälle aivopesty vajakki 🤣
- Anonyymi
Ja pst.ainut voittaja tässä pelissä on piikkifirmat ja lobbarit.ei yksikään piikitetty
- Anonyymi
Ursula von der....ja miehensä pfizer johdossa hakkaa karvaisia käsiään yhteen odotellessaan seuraavaa varianttia 😚
- Anonyymi
Persut tunnistaa hyvin maskittomuudesta. Putinin ystävät.
- Anonyymi
Aika paljon on sitten persuja näköjään kun aika harvat enää maskia näyttää käyttävän.
- Anonyymi
Persut on häviämässä koko yhteiskunnasta !
- Anonyymi
Persut kuolee sukupuuttoon ja sukurutsaan.
- Anonyymi
Osa jää matkalle tossa maski hysteriassa.ei uskalla koskaan enää liikkua ilman naamavaippaa...säälittävää ja sairasta.sitä se mediakiima saa aikaan
- Anonyymi
Ei oo mitää hyötyä noista ollu eikä tule olemaan, eikä noista rokotteistakaan oo hyötyä.
- Anonyymi
Heh.vieläkin näkee osalla ihmisistä paperinaamareita naamalla 😷😁😁 haluaisin nähdä kun samat järjenjättiläiset menisivät viruslaboratorioon samoilla suojaimilla ja yrittäisi vakuuttaa henkilökuntaa että kyllä nämä suojaa viruksilta 🙊🙈
- Anonyymi
Tämä kaikkee ne ihmiset uskoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kaikkee ne ihmiset uskoo
Mistä olet muuttanut Suomeen? Oletko ajatellut opiskella suomen kieltä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä olet muuttanut Suomeen? Oletko ajatellut opiskella suomen kieltä?
en ikinä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671550YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2381211- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava248991Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891