Huomasin että ainakin pari paikallista rengasliikettä nyt piilottaneet hinnaston nettisivuillaan, toisella oli oikein perusteluna maailmantilanne.
Alkaa jo vähän epäilyttämään, onko renkaat nyt niin kalliita ettei edes hintoja uskalleta julkaista? Kukaan ostanut kesärenkaita viime viikkoina?
Monet rengasliikkeet nyt piilottaneet hinnastonsa, miten paljon hinnat nousseet?
8
223
Vastaukset
- Anonyymi
Ei noi vielä hirveesti olleet mun mielestä koholla vaikka on paras sesonki: Conti 6 205/55/16 450e.
- Anonyymi
Seuraava maahan tuleva erä voi olla jo kalliimpia.
- Anonyymi
Pistin paikalliseen yksityiseen rengasliikkeeseen tilaukseen uudet Michelinit. Koko on hieman erikoinen, joten ei ollut sielläkään varastossa. Hinta oli aivan sama, kuin mitä oli halvin netistä löytyvä, plussana alle laitto samaan hintaan.
- Anonyymi
Hinnat voi nousta kovastikin kun Venäjän tuotantoa on ajettu alas ja kestää aikansa ennen kuin tuotantoa saadaan käyntiin muualle.
Ei kauppias voi sitoutua sellaisiin hintoihin joita ei maahantuoja pysty takaamaan. - Anonyymi
Riekolla on ainakin hinnat esillä. Kahdessa päivässä tuli Goodyearin uusin 6 malli. www.riekko.eu
- Anonyymi
Kauppias joka keväisessä mainos kiimassaan taas. Tiedät kyllä hyvin ettei täällä saa mainostaa.
- Anonyymi
Goodyear 205/55R16 420€ FB mainoksessa ei lue sisältyykö asennus.
- Anonyymi
Kaikki tieto ei ole netissä. Tiskillä voi paremmin sopia asioista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995