Viemärin sukitus ja miten sen toteuttaa SUOMEN VESITEKNIIKKA OY
ns. TYÖN ALOITUS
Maanantai oli pyhä ja tiistai iltapäivällä 12.4.2022 noin puoli kolmen aikaan ajoi kaveri taloni eteen.
Hänellä ei ollut aikomustakaan ruveta töihin tai edes tuomaan työkaluja paikalle.
Hänen kaikki kolmetuntisen paikalla olon ajankäyttö oli puhelin ja kuinka sitä ja tätä ei voi tehdä ennen kuin hän saa työnjohdolta hyväksymisen.
Sen näki kaikesta hänen käyttäytymisestään, että hän oli saanut ohjeet
vain vedätellä minua ja sen hän kyllä teki hyvin.
Nyt tiedän paljon enemmän "sukituksesta", sanoisin hyvä tietämys ns. tekijällä.
Tulimme viimein lopputulokseen, että hänen työnjohtajansa soittaa minulle.
Soitto tuli ja aikamme keskusteltuamme TYÖNJOHTAJA EHDOTTI, että kyllä he sitten tekevät työn KIRJALLISESTI sovitulla hinnalla jos sen voi tehdä niin, että aloitetaan tällä viikolla ja jatketaan seuraavalla.
Parempi laiha sopu kun lihava riita ajattelin ja sovittiin, että tehdään hänen ehdottamalla tavalla.
Ei mennyt kuin viisi minuuttia (asentaja meni ulos) ja hän tuli takaisin ja kertoi,
ettei juuri puhelimessa sovittua työtä tehdä ollenkaan.
Olisi halunnut 2.000 € lisää ennen kuin töitä voisi edes ajatella.
En saanut mahtumaan koko juttua tänne mutta lue se:
http://www.matkailuauto.info/sivupaivitys.html
viemärin sukitus
Anonyymi
0
132
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107020- 954521
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524257Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492589
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191882