Miten saa pojan huomion?

Moi oon tuntematon, mä oon ihastunut yhteen poikaan, mutta en tiiä miten saan sen huomion. Voisitteko auttaa ja kertoo vinkkejä. Kiitti kun autatte.

15

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse olen huomannut että ei oikeasti ole mitään merkitystä naisen ulkonäöllä, loppupeleissä siis.

• Ainoa keino on puhua suoraan. Mene pojan luo ja sano selkeästi: "Mä tykkään susta."

Voi olla, että poika ei vielä ole tullut ajatelleeksi sinua, mutta nyt miettii taatusti. Älä siis vielä odota vastausta. Jos vastausta ei tule, viikon päästä kysy: "Miltä susta tuntuu?" Varaudu siihen, etta vastaus voi olla kielteinenkin. 🌹👀

• Kiitti kommentista

• Tuntematon_12 kirjoitti:

Kiitti kommentista

Rohkeutta ja menestystä! Arvaan, että olet ihastunut hienostuneeseen poikaan. Itsekin tunnut olevan hienostunut tyttö. 🌹👀

• kynä.mi kirjoitti:

Rohkeutta ja menestystä! Arvaan, että olet ihastunut hienostuneeseen poikaan. Itsekin tunnut olevan hienostunut tyttö. 🌹👀

:)
        Voisitko kattoo mun bestiksen käyttäjän ja kommentoida sen viesteihin? Mä siis autan häntä tässä ihastus jutussa eli en puhu itsestäni vaan mun bestiksestä. :D

:)
        Voisitko kattoo mun bestiksen käyttäjän ja kommentoida sen viesteihin? Mä siis autan häntä tässä ihastus jutussa eli en puhu itsestäni vaan mun bestiksestä. :D

Sen käyttäjänimi on tuntematon_1234

Sen käyttäjänimi on tuntematon_1234

Älä vain kerro salasanaa täällä, jos sen tiedät. Silloin ovet ovat auki hänen tililleen kaikenlaisille vokottelijoille.

En myöskään voi missään tapauksessa murtautua toisen tilille. Sinun täytynee asioida hänen kanssaan nokakkain. Hyvää jatkoa! 🌹👀

• kynä.mi kirjoitti:

Älä vain kerro salasanaa täällä, jos sen tiedät. Silloin ovet ovat auki hänen tililleen kaikenlaisille vokottelijoille.

En myöskään voi missään tapauksessa murtautua toisen tilille. Sinun täytynee asioida hänen kanssaan nokakkain. Hyvää jatkoa! 🌹👀

Tarkotin, että voitko kommentoida sen alottamiin keskusteluihin. :)

Tarkotin, että voitko kommentoida sen alottamiin keskusteluihin. :)

Ei ole sattunut silmiini, mutta jos sattuu, yritän. 🌹👀

• kynä.mi kirjoitti:

Ei ole sattunut silmiini, mutta jos sattuu, yritän. 🌹👀

Kiitti:)

• Haluaisin kysyä, mut nolostuttaa aina kun yritän puhuu sille. :(

• Vaikka nolostuttaa, sille ei ole aihetta. Vaikka vaimoni kanssa asia ratkesi kahdessa viikossa, jälkeenpäin tuntui meistä molemmista, että se oli aivan liian hidasta. 🌹👀

• Kiitti kun autat :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      65
      1972
    2. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      14
      1752
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      135
      1283
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      134
      1187
    5. Mistä löytää kadonnut motivaatio?

Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että
      Sinkut
      113
      1053
    6. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      83
      817
    7. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      172
      784
    8. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      174
      758
    9. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      424
      693
    10. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      592
    Aihe