ajettava loppuu tai lahjoitettava kierrätykseen
miksi pösö ei ole haluttava?
Käytetty peugeot arvoton kulkine
8
66
Vastaukset
- Anonyymi
Jos haluaa antaa Ranskalaisen auton vaihdossa, niin myyjä kertoom että asia ok jos otat kaksi ranskalaista mukaasi. Minulla oli pösö 307 diesel ja ajoin sillä 90000 km oli 14 kertaa pajalla ja siihen päättyi se story, nyt Toyota auris hybrid ajettu 129000 ei kertaakaan pajalla vain normaalit huollot.
- Anonyymi
Meillä on toisena autona Toyota Auris. Tekniikka ja sähkövikoja siinä ei ole ollut, mutta pohja on mätä. Kahdeksan vuotinna sitä on jo paljon paikkailtu. Harvoin tuon ikäistä joutuu paikkaileen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä on toisena autona Toyota Auris. Tekniikka ja sähkövikoja siinä ei ole ollut, mutta pohja on mätä. Kahdeksan vuotinna sitä on jo paljon paikkailtu. Harvoin tuon ikäistä joutuu paikkaileen.
Tuotahan ei varmaan suurin osa lukijoista usko, mutta siskollani oli corolla ja siihen piti alkaa hitsaamaan pohjaa 9 vuoden ikäisenä, että on se ihan mahdollista.
- Anonyymi
näin se mennee
- Anonyymi
Tämä on kyllä ihme juttu kun jotkut ovat niin tyytyväisiä pösöön.
Itsellä ollut ihan viattomia kulkuneovoja. Ei valittamista.- Anonyymi
Nämä joiden mielestä peugeot on huono, kiusaantuvat kaikista pikkunarinoista ja vievät auton sen vuoksi korjaamolle. No sitä menoa tulee paljon niitä käyntejä ja kuluja.
Se joka osaa itse nysvätä edes vähän, saa peueotista loistavan auton itselleen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä joiden mielestä peugeot on huono, kiusaantuvat kaikista pikkunarinoista ja vievät auton sen vuoksi korjaamolle. No sitä menoa tulee paljon niitä käyntejä ja kuluja.
Se joka osaa itse nysvätä edes vähän, saa peueotista loistavan auton itselleen.ajaako sallan kommunistit pösöllä?
- Anonyymi
Hiukan ihmettelyä mihin valmistajan focus aikoinaan sitten kadonnut kun sentään oli 70-luvulla hyvin arvostettu automerkki ainakin takseina ja sitten vain jo nykyaikainen korinvalmistus sopinut vielä liian yleisille sorateille ruostumisineen joka söi hiukan mainetta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882