edullista mallia uusille käyttäjille
Nikon. D3500.
Canon. EOS 850D.
Nikon. D5600.
Canon. EOS 90D.
Canon. EOS 2000D.
Canon. EOS 250D.
Canon. EOS 800D.
Etsin kuitenkin parasta digijärkkäriä loppettelijoille. Olen aikeissa lopettaa kuvaamisen ja haen siihen parasta digijärkkäriä.
En löydä mistää suosituksia. Onko palstalla asiantuntemusta?
Paras digitaalinen järjestelmäkamera aloittelijalle 2022
6
180
Vastaukset
- Anonyymi
"Etsin kuitenkin parasta digijärkkäriä loppettelijoille" Öö, en voi auttaa, kun en tiedä mitä ne "loppettelijat" oikein ovat? Onko kyseessä kenties jokin risupartojen alalahko tjtn.?
- Anonyymi
Kyseessä lienee kysely kyselyikäisille parhaasta mallista
- Anonyymi
Nuohan ovat kaikki pelkkiä mitättömiä leluja niille surkimuksille, jotka eivät ymmärrä valokuvauksesta mitään ja joiden vähäiset varat eivät riitä oikeiden kamerapuhelimien ostamiseen.
- Anonyymi
Lopetteluun sopii joku venäläinen 60 luvun kinari niin se antaa tunteen, että "kyllä kannatti lopettaa".
- Anonyymi
Osta laadukas kännykkäkamera niin saatat muuttaa mielesi lopettamisesta kun huomaat, kuinka nautinnollista ja helppoa valokuvaus on. Ja se on aina mukana kun tapahtuu.
- Anonyymi
Lopettelijalle sopii mikä kinari tahansa. Helppo mennä hautaan vanhentuneen tekniikan kanssa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1783442Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3742186Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii552137- 422018
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4131129Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1171029- 52936