Menestystä vauhditti erityisesti superuutuus Volvo C40 joka on sähköurheiluauton ja perheauton risteytys. Tämä siivitti Volvon jo Toyotan tuntumaan rekisteröinneissä.
Volvo maaliskuun toisiksi rekisteröidyin automerkki Suomessa
8
86
Vastaukset
- Anonyymi
Volvo on tähän asti koko vuoden toisiksi rekisteröidyin merkki. Se on se kun Kiina laatu alkaa näkymään ja jyrää sen vanhan surkean Ruotsi laadun mennessään. Ihmiset haluavat ostaa vain Kiinassa tehtyjä Volvoja sillä siellä laatu on aina parempaa ja siksi Volvon myynti kasvaa.
- Anonyymi
Äpppäpäpää. Itse asiassa Kiinan takia on ENEMMÄN mahdollista että , Volvon tulevaisuus EI ole valoisa🤭 ja olet idioott* Volvo c40 tehdään belgiassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äpppäpäpää. Itse asiassa Kiinan takia on ENEMMÄN mahdollista että , Volvon tulevaisuus EI ole valoisa🤭 ja olet idioott* Volvo c40 tehdään belgiassa
Niin meidänkin S60 ja s40 olivat belgialaisia Ford-Renault yhteistyön ongelmia. S40 oli kyllä pohjanoteraus. Täynnä pikkuvikoja. Aina jotain häikkää. Mukavia toki ajella silloin kun toimivat.
- Anonyymi
C40 tulee Belgiasta, ei Kiinalainen. Sitä en tiedä mitkä parempia. C40 nelivedon toimitusaika 6kk kun eilen kyselimme. Ei tarvitse odotella…
- Anonyymi
Ei saanu ennää tai pittää ovittaa helevetin kaua sähkö volvoa perkele
- Anonyymi
Monta kertaa ladattava et pääsee LAPPIIN vai meneekö kerralla
- Anonyymi
Hyvin janoinen malli tuo volvooo, onks sitä liikaa viritetty?♻️♻️♻️
- Anonyymi
Tilattiin eilen C40 frord blue ja paremmilöa penkeillä sekä 20 vanteilla. Arvio toimitukselle 14kk mutta odotellaan koska nämä voi venyä lisääkin niin hyvä tilaa hyvissä ajoin. Bensa voi olla 5e litra sodan vuoksi jo tänä vuonna.
Meillä tosin oli sähköauto jo aiemmin mutta halusimme nyt lisää tehoa ja pidemmän rangen. Minulla oli C40 viikonlopun koeajossa ja ajeltiin sillä kevyesti espoosta turkuun ja takaisin lataamatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882