Volvo maaliskuun toisiksi rekisteröidyin automerkki Suomessa

Anonyymi

Menestystä vauhditti erityisesti superuutuus Volvo C40 joka on sähköurheiluauton ja perheauton risteytys. Tämä siivitti Volvon jo Toyotan tuntumaan rekisteröinneissä.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Volvo on tähän asti koko vuoden toisiksi rekisteröidyin merkki. Se on se kun Kiina laatu alkaa näkymään ja jyrää sen vanhan surkean Ruotsi laadun mennessään. Ihmiset haluavat ostaa vain Kiinassa tehtyjä Volvoja sillä siellä laatu on aina parempaa ja siksi Volvon myynti kasvaa.

      • Anonyymi

        Äpppäpäpää. Itse asiassa Kiinan takia on ENEMMÄN mahdollista että , Volvon tulevaisuus EI ole valoisa🤭 ja olet idioott* Volvo c40 tehdään belgiassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äpppäpäpää. Itse asiassa Kiinan takia on ENEMMÄN mahdollista että , Volvon tulevaisuus EI ole valoisa🤭 ja olet idioott* Volvo c40 tehdään belgiassa

        Niin meidänkin S60 ja s40 olivat belgialaisia Ford-Renault yhteistyön ongelmia. S40 oli kyllä pohjanoteraus. Täynnä pikkuvikoja. Aina jotain häikkää. Mukavia toki ajella silloin kun toimivat.


    • Anonyymi

      C40 tulee Belgiasta, ei Kiinalainen. Sitä en tiedä mitkä parempia. C40 nelivedon toimitusaika 6kk kun eilen kyselimme. Ei tarvitse odotella…

    • Anonyymi

      Ei saanu ennää tai pittää ovittaa helevetin kaua sähkö volvoa perkele

    • Anonyymi

      Monta kertaa ladattava et pääsee LAPPIIN vai meneekö kerralla

    • Anonyymi

      Hyvin janoinen malli tuo volvooo, onks sitä liikaa viritetty?♻️♻️♻️

    • Anonyymi

      Tilattiin eilen C40 frord blue ja paremmilöa penkeillä sekä 20 vanteilla. Arvio toimitukselle 14kk mutta odotellaan koska nämä voi venyä lisääkin niin hyvä tilaa hyvissä ajoin. Bensa voi olla 5e litra sodan vuoksi jo tänä vuonna.

      Meillä tosin oli sähköauto jo aiemmin mutta halusimme nyt lisää tehoa ja pidemmän rangen. Minulla oli C40 viikonlopun koeajossa ja ajeltiin sillä kevyesti espoosta turkuun ja takaisin lataamatta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2713
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2060
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1797
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1686
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1612
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe