Miten saisin kissan vaikka äitini on allerginen?

Eli, mun äiti on siis allerginen kissoille mut haluun kovasti kissan, mun äidin oireet ovat nämä: silmienvuoto, nenänvuoto ja aivastelu. Oisko teillä jotain vinkkejä miten saisin mun äidin suostumaan kissan hankkimiseen tai ostamaan jotain lääkkeitä oireiden vähentämiseen, kiitti kommenteista! Ps, älkää laittako mitään tyhmiä kommentteja, jos te ette osaa auttaa niin, älkää laittako mitään. :)

8

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaihda äiti.

    • Anonyymi

      Hankkiudu lastensuojelun asiakkaaksi, vaadi sijoituspaikaksesi sellainen paikka jossa on paljon eläimiä.

    • Anonyymi

      et mitenkään, ennekuin muutat omaan taloosi. Allergia on vakava krooninen eli parantumaton sairaus. Kumpi on tärkeäpää, kissa vai äitisi terveys

    • Anonyymi

      Muista, että kissa voi elää 20-vuotiaaksi. Voi olla, että et opiskellessa esimerkiksi voi ottaa kissaasi mukaan. Se kannattaa hankkia, vasta kun olet omillasi. Ja kissa on aika allergisoiva eläin, et kai halua äitisi joutuvan sen takia inhottavia lääkkeitä käyttämään.
      Voisit myös tarjoutua johonkin eläinhoitolaan muutamaksi tunniksi vapaaehtoiseksi apulaiseksi.

      Voit lohduksesi katsoa suloisia kissoja vaikka tuolta. Opit samalla chatista englantia, jos haluaat osallistua keskusteluun. Siinä streamissa on nyt pentuja ja ne nukkuvat paljon, mutta ovat kaikki erinäköisiä ja kaunis emo hoitaa niitä hyvin.

      https://www.youtube.com/watch?v=Pss7fUAUqrs
      tai hae googlesta tiny kittens livestream

      • Kiitos tosi paljon hyvästä kommentista!


    • Anonyymi

      hei, ja sori en osaa auttaa, mut mul on just sama ongelma! mikä sun nimi on ja minkä ikänen oot ja mis asut? ei oo pakko vastata aika henkiökohtasta...

      • Anonyymi

        mä oon aurora 11v (täytän joulukuun 28).


    • Anonyymi

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6510
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2624
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2200
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1876
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1447
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe