Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

miten paljon imagolle haittaa

Anonyymi

jos käy kuntouttavassa?

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Millanen imago sulla on?

    • Anonyymi

      No en sitä ensimmäisenä lähtisi suremaan.

    • Anonyymi

      Ameriikas oli yks professori joka sai apua hallunisaatioihin ja jatkoi elämää?

    • Anonyymi

      Missä se imago näkyy?

      Oon ollu ennenkin ja nyt taas uudestaan. Tiistaina ois alkanu, mutta oon ollu flunssassa ja kipeä. Ehkä ens viikolla jaksan.

      Oon kädentaitopajalla. Tehdään käsitöitä ja muuta. Vähän jännittää käytännön asiat ym. muut.

      Mut aiemmin se oli ihan kivaa. Nyt suositeltiin, että saa päivärytmin kuntoon ja muutenkin.

      Paljon ihmiset valittaa netissä, että eivät tykkää ja pakko. Mutta itse en ole kokenut noin. Jos se auttaa eteenpäin elämässä.

      Vai hetkonen tarkoititko mielenterveyskuntoutusta? Puhuin työtoiminnasta.

      Joo. No olen myös itse skitsofreenikko eikä se kai missään näy. Olen jo sopeutunut diagnoosiin. Vaikka aluks se tuntui järkyttävältä. Skitsofrenialla kun on hurja maine.

      Nykyään puhutaan avoimemmin mielenterveysasioista ja se poistanee sitä stigmaa. Ja nykyään on hyvät lääkkeet, niin ei vaikuta oudolta.

      • Anonyymi

        Sanoit ettei skitsofreniaisi näy missään mutta kyllä se näkyy esimerkiksi silloin kun käyt kädentaitopajalla.. Ei kukaan normaali ihminen sinne mene, selvä imago haitta.. Normaali ihmiset käy ihan oikeissa töissä ja makselee asuntolainoja samalla kun vie kakarat päivä kotiin.. Tajuat edes mistä jäämme paitsi??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoit ettei skitsofreniaisi näy missään mutta kyllä se näkyy esimerkiksi silloin kun käyt kädentaitopajalla.. Ei kukaan normaali ihminen sinne mene, selvä imago haitta.. Normaali ihmiset käy ihan oikeissa töissä ja makselee asuntolainoja samalla kun vie kakarat päivä kotiin.. Tajuat edes mistä jäämme paitsi??

        Ei pidä ottaa sitä niin. Pitää ajatella, että tekee sen mihin voimavarat riittää. Eikä asettaa itselleen paineita mitä muut ihmiset pystyy tekemään.

        Järjestää elämänsä mielekkääksi sen mukaan mitä pystyy.


    • Anonyymi

      Mielenterveysasioissa, kuten missä tahansa, on huono olla täällä Varsinais-Suomessa päin Salossa avoin. Ei täällä kyllä ketään mikään kiinnosta.
      Yleinen pelisääntö viidakossa on. Ellei selviä, onko sillä itsellään kokemusta näistä mt-asioista. Omakin luukku kannattaa käyttää jonkun muovittoman purukumin naposteluun. #kajaani_voittaa_melkein_usein

    • Anonyymi

      Yllättävän asiallisesti ihmiset vastaa skitsofrenia puolella kun muissa yhteyksissä vittuillaan jatkuvasti minulle. Olisiko tekopyhyyttä?

    • Anonyymi

      Imagoa ei vie mikään pois, jos ei itse anna viedä.
      Asioihin vaikuttaa tosi paljon se, miten itse niistä ajattelee.
      Eikös se riitä, että voi itse olla elämäänsä suht tyytyväinen, ei muiden mielipiteiden kannata antaa vaikuttaa.

    • Anonyymi

      Pilailukaupan akunaamari rentouttaa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2268
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1964
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      83
      1743
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1608
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1532
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1413
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1372
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      37
      1347
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    Aihe