*_ * Jincheng Manki *_ *

---_-_-_- löysä -_-_-___---

Onko Jinchengissä tuoreöljyvoitelu... ja onko muuten hyvä mopo?

Mun mielestä, jos siinä kerran on ihan sama moottori ku Honda Monkeyssä ja ulkonäkökään ei oo paha... niin sehän on ihan huippu mopedi!

Mut tarttisin vielä teidän mielipiteen... ennen ku ostan sen!!!

10

1486

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syistä että:

TUOREÖLJYVOITELU???????? Ei vaan 4 tahtisissa laitetaan aina öljyt bensan joukkoon! JA moottori on honda lisenssi..
      Levyjarru edessä
      Halpa
      4tahti
      -Hauska...
      -...koska eräs henkilö joutuu potkimaan sitä mopokatoksessa aina koulun jäökeen käyntikses sellanen 5min ja koko koulu nauraa siinä vieressä..
      -Tehoton
      - Huonot jouset
      - Onneton runko
      -Laama
      -Lahna
      -ruma
      -haisee
      -P*skanen
      -Eihän sillä kehtaa ajaa ku nörtit ja luuserit
      -7652325235 kertaa hondaa huonompi
      -Kytkin kuseeeeeee-eeee
      -onnettomat vaihteet
      -huiput 39
      -huono akku
      -Huonot valot
      -talviajo? Hajoaa heti
      -tussu
      -vääntää vähemmän kuin jotkut 2tahdit
      -surkea
      -onneton
      -nauraa vaiko itkeä?...
      -...itkeä

• jincheng jc 50

et kyl tiiä mitään mopoist!! 4-tahtisissa laitetaan öljysäiliöön!!!

• jincheng jc 50

ainahan mopoja voi viritää...:D

• SilenT94

...tuolla ylempänä on täysin väärässä. Eli. Jinkun ainoat viat lähinnä uutena on että mittarivaijeri saattaa katketa noin 2000km jälkeen. Vilkunrele menee aika nopeasti rikki mutta siinäpä ne lähinnä oli. Kaikki muu yleensä kestää. Itselläni on Jincheng Q7 (puoliautomaattiversio) ja hyvin on kestäny kohta 9000km. Sähköviat tulleet vaan koska on akku irti joten magneetolta tulee vähän ylijännitettä niin menee nuo polttimot. Ollut tämäkin mopo aika perkeleen kovassa käytössä. Muunmuassa siinä talviajossa JA KESTI KYLLÄ että toi yks puhuu täyttä paskaa. Tuo oma kun on vähän raiskattu niin katkes takavalon ja kilvenpidike. Mutta siinähän ei muutakun CDI boksin pidikkeeseen penkin alle se takavalo ja kilpi kiinni loksuun. Niin helppoa. Mulla jinkusta otettu imukaulan kuri pois ja vakiovälit niin menee sen 67 suoral (gps mitattu) ja 77 alamäkeen (myös gps). Tällä hetkellä ainoa projekti on nuo normihuollot niinku kaasarin puhistus, ilmanputsarin puhistus ja öljyjen vaihto. Siinäpä se :) Jos kopiomankia etsitte niin ostakaa Jincheng. Esim Skyteam ja Skygo ovat aika huonoja omasta mielestäni. Niitä on kokeiltu kyllä että ei tarvii valittaa etten tietäis. Skyteam ja Skygo lahoaa vauhdilla ja niissä on aivan liian vähän tehoja vakioväleille. niitä on myös kuristettu aivan helvetisti. Niistä pitää heti melkeinpä sisäänajon jälkeen ottaa imukaulan kuristus pois ja kevyemnmät välitykset niin alkaa sit vasta pelittämään. Jinchengissä just sopivat välit noille tehoille ja kun otat imukaulan kurin pois niin pelittää helvetin hyvin :) jaksaa ja kulkee :)

• minä

sähkövikaisia paskoja, ja leluja ne on.

• jincheng

Omistan nykyään tuollaisen jinchengin mankin.
        -Mitään käynnistysongelmia ei ole ollut.
        -Olen myös lukenut, että näissä on sähkövikoja. Sähköjen kanssa ei ole ollut vielä mitään ongelmia.

n. 7500 km takana

Olen omistanut jinchengiä ennen 2 Honda Monkeyta ja voin sanoa, että jincheng ei häpee aitoa (Hondaa) mankia yhtään.

Ainoana huonona puolena tuossa mopossa näen, että se on kuristettuna tavattoman laiska nousemaan mäkiä.

• Honda Apina
        jincheng kirjoitti:

-Olen myös lukenut, että näissä on sähkövikoja. Sähköjen kanssa ei ole ollut vielä mitään ongelmia.

n. 7500 km takana

Olen omistanut jinchengiä ennen 2 Honda Monkeyta ja voin sanoa, että jincheng ei häpee aitoa (Hondaa) mankia yhtään.

Ainoana huonona puolena tuossa mopossa näen, että se on kuristettuna tavattoman laiska nousemaan mäkiä.

jep jep sgygo manki Honley MAnkki näitähän piisaa ne matkii aitoa Honda Monkeytä... kyllä aito Honda merkkinen on laadukkaampi kuni nänä jäljitellyt

• jincheng jc 50
        Honda Apina kirjoitti:

jep jep sgygo manki Honley MAnkki näitähän piisaa ne matkii aitoa Honda Monkeytä... kyllä aito Honda merkkinen on laadukkaampi kuni nänä jäljitellyt

niinhä se on mut 1999 manki on parhaan näkönen!!

jinkku manki on kopiomankeista parhain!!

• v1lkku
        jincheng kirjoitti:

n. 7500 km takana

• Monkibomber_93
        v1lkku kirjoitti:

Eihän Jinkun CDI:tä ole rajoitettu?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3003
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2645
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2255
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1742
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1507
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1330
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    Aihe