Voitteko kertoo paljoks kaloreita on semmosessa sesonki & delish päärynä-vanilja jogurtissa? En oo varma lukeeko siinä purkissa. Aion syödä koht semmosen niin osaatteko sanoa paljonko siin on kaloreita? Tai että meneekö ainakaan yli 1000 kalorin ku oon syöny tänään noin 620 kaloria? Jogurtissa on jonkun verran granolaa ja sit tietenki sitä jogurttia
Paljonko kaloreita siinä on?
7
134
Vastaukset
- Anonyymi
no söitkö?
- Anonyymi
En. Suunnitelmat vaihtu ni söin karamelli proteiinivanukkaan :D syön sen jogurttijutun sit aamul
- Anonyymi
olisko sulla sen verran energiaa että katot ne kalorit siitä purkista.Jos ei ole energiaa lukea niin syö hyvä ihminen enemmän että sun aivot alkaa toimia itse etkä pyydä muiden etsii teitoa.Jaksatko kävellä purkin luo ja lukea ihan iytse sen tiedon.Jos ei lue niin etsi netistä jos sulla on mahdollisuus päästä nettiin.
- Anonyymi
Muuten kyllä lukisin mut siinä purkissa ei nähtävästi mainita sitä kalorimäärää ja en löydä netistäkään tietoja. Pitää sit aamulla näemmä kattoo lukeeks sitä jossain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten kyllä lukisin mut siinä purkissa ei nähtävästi mainita sitä kalorimäärää ja en löydä netistäkään tietoja. Pitää sit aamulla näemmä kattoo lukeeks sitä jossain
kannattaa anorektikon ostaa valmistuotteita jossa kalorit sanotaan ettei tartte paniikissä täällä kysyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kannattaa anorektikon ostaa valmistuotteita jossa kalorit sanotaan ettei tartte paniikissä täällä kysyä.
Niinhän mä yleensä ostanki ja toi on mun ainut ostos jonka kaloreita en tiiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siinä vaan lukee. Jokaisessa elintarvikkeissa pitää lukea ravintosisällöt.
Mutta tässä kerta ei lukutaito onnistu: 188,5 kaloria löytyy siitä. Tosi paljon sokeria 10grammaa koko purkissa nii ne lisää aika paljon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo769412Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per683413- 462808
- 282302
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto532265Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212217- 151981
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151793- 691735
- 181659