Hei! Olen tyttö Suomesta, ja haluaisin tietää kuinka saisi kuumetta? Minua ahdistaa tosi paljon yksi asia huomenna, en halua kertoa mikä. Nyt on jo ilta, ja tuolla on lämmin joten en voi vilustuttaa itseäni. Olen kokeillut pureskella mandariinin kuoria ja laittaa niitä yön ajaksi sukkiin. Olen kokeillut märkiä sukkia ja ikkuna auki yöllä. Mikään näistä ei toimi. Auttaisitteko mahd. pian!? <3
Miten saada kuumetta nopeasti?
Anonyymi
4
168
Vastaukset
- Anonyymi
Kuumeen saa monenlaisista asioista, sulla se taitaa olla jo.
- Anonyymi
Aikanaan armeijjassa syötiin tupakanpuruja ja se nosti nopeasti kuumeen mutta en suosittele. Ravistat elohopeamittaria väärinpäin tai jos on suusta mitattava niin lämmintä vettä suuhun juuri ennen mittaamista.
- Anonyymi
Vilttikuume oli tavallinen keino armeijan aikana, jos ei halunnu jotokselle lähteä.
- Anonyymi
Hehee. Keski jokin muu aihe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747694Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583203- 372496
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj152126Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352064- 221998
- 131897
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151673- 611621
- 181599