Tiedätkö mitä

Anonyymi

Oli taas aikamoinen ristiriitatilanne. Kun en tiedä uskallanko kohdata enää, kun aina ovat nämä tällaiset meillä päättyneet ikävästi. En oikein kestä kohdata niitä tilanteita uudestaan. Nyt olen kyllä niin herkillä. En pysty ja nyt jäi kurja olo kuitenkin kun en pystynyt. Se on se ristiriita mikä repii siinä. On tämä mulle todella vaikeaa, mutten halua missään nimessä valittaa.

16

382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Valitit nyt vähän kuitenkin:) etäisyys ei ilmeisesti auta mutta ei myöskään se että päästään liian lähelle. Kultainen keskitie?

• Anonyymi

Mikäs se sellainen voisi olla? En taida oikein olla sellaisten teiden kulkija :D Jospa siinä onkin jo osa ongelmaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäs se sellainen voisi olla? En taida oikein olla sellaisten teiden kulkija :D Jospa siinä onkin jo osa ongelmaa.

Vetää jarrun pohjaan kun vauhti kiihtyy :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vetää jarrun pohjaan kun vauhti kiihtyy :D

Äh. Ei kuulosta ollenkaan hyvältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äh. Ei kuulosta ollenkaan hyvältä.

Totta.. cruisella vaan niin ei tule nopeita muutoksia eikä yllätyksiä.. kunhan muistaa ohjata. Jarruttelu on saattanut johtaa ristiriitaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta.. cruisella vaan niin ei tule nopeita muutoksia eikä yllätyksiä.. kunhan muistaa ohjata. Jarruttelu on saattanut johtaa ristiriitaan?

On saattanut kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On saattanut kyllä.

Kaikki yleensä toimii parhaiten omalla painollaan.. "trustfall" tavallaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki yleensä toimii parhaiten omalla painollaan.. "trustfall" tavallaan.

En oikein tiedä. Mitään ihmeellisiä odotuksia viime kerroillakaan ole ollut. En vaan halua kokea enää samaa. Vetää puoleensa, mutta hylkii enemmän. Ei jaksa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oikein tiedä. Mitään ihmeellisiä odotuksia viime kerroillakaan ole ollut. En vaan halua kokea enää samaa. Vetää puoleensa, mutta hylkii enemmän. Ei jaksa.

Jos osaat olla rehellinen itsellesi niin asiat varmaan aukenee? En itsekkään halua sitä tunneryöppyä mutta samalla osa käskee iskeä kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos osaat olla rehellinen itsellesi niin asiat varmaan aukenee? En itsekkään halua sitä tunneryöppyä mutta samalla osa käskee iskeä kiinni.

Näen että kerta toisen jälkeen, hän on hylännyt. Kääntää selkänsä mielummin kuin selvittää mitään. Kokemus on opettanut, että en ole hänen silmissään sen vaivan arvoinen. Miksi kiduttaisin itseäni enempää? En muutu arvokkaaksi hänen silmissään, vaikka menisin samaan uudestaan. Jonkun on vihellettävä peli poikki. Et tee minulle sitä. Et enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näen että kerta toisen jälkeen, hän on hylännyt. Kääntää selkänsä mielummin kuin selvittää mitään. Kokemus on opettanut, että en ole hänen silmissään sen vaivan arvoinen. Miksi kiduttaisin itseäni enempää? En muutu arvokkaaksi hänen silmissään, vaikka menisin samaan uudestaan. Jonkun on vihellettävä peli poikki. Et tee minulle sitä. Et enää.

Koita ymmärtää että olen sosiaalisesti rajoittunut ja tilanne vaati näkemistä tiheämmin että kykenen olemaan normaali itseni, sen minkä opitkin tuntemaan. Olet tärkeä, sen takia tämä on niin vaikeaa. Haluan lähelle mutta en halua taas kokea/aiheuttaa sitä mitä oli. Ei se ollut yhtään sen helpompaa minulle. Haluan vaan eroon tästä epätietoisuudesta (?) vaikka kaikki on onneksi paljon neutraamallilla maaperällä jo.

• Anonyymi

Demokrrratiassa ei kannata juuri valittaa ei.

• Anonyymi

Miten niin ikävästi? Harmi ettet saa voimaa kuten minä.

• Anonyymi

Siis et halua valittaa, mutta silti tulet tänne valittamaan. Jos asia kovin vaivaa,niin kysy siltä toiselta mitä haluat kysyä.

• Anonyymi

Elämäntaparikollisen aikamoinen

• Anonyymi

Mistä mahtaa johtua, ihmetteli elämäntaparikollinen

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Neljä viidestä on valmis luopumaan venäläisestä energiasta

hinnannoususta huolimatta. Suomalaiset vastustavat tiukasti putinismia. https://yle.fi/uutiset/3-12446857
      Maailman menoa
      142
      2511
    2. Sale on loistava presidentti

Tulipa joskus kirjoitettua, että natojäsenyys tulee saada aikaa "Salen" aikana ja nyt se alkaa realisoitua " natoon jo huomenna" - teeman on hyväksyny
      Maailman menoa
      209
      1939
    3. Kunpa voisin

Edes lähettää viestiä sulle. Olet ajatuksissa sen verran paljon.
      Ikävä
      46
      1045
    4. Onko sinulla nainen sen miehen kanssa ihan älytön juttu?

Vai mitä se tämä kaikki teidän pelinne täällä oikein on? Jospa se on vain sellaista kevyttä ja ohimenevää ihastumista..? Taitaa olla. Niin minä nyt vä
      Ikävä
      93
      1032
    5. Ano Turtiainen: Suomi olisi voinut olla Pohjolan Sveitsi

Mitä kenelläkään voisi olla tällaista mielikuvaa vastaan?
      Maailman menoa
      348
      974
    6. Toimintasi on vainoamista

Luulisi aikuisen ihmisen jo ymmärtävän..
      Tunteet
      113
      917
    7. Eihän tää jää tähän mies?

En ainakaan sitä haluaisi ✨
      Ikävä
      52
      710
    8. Eikö me nyt vaan

Voitas.....kumpikin unohtaa toisemme ?
      Ikävä
      48