Oli kiva nähdä että olet iloinen

Anonyymi

Mutta silti vähän kadun että poikkesin. Kiitos kun tällä kertaa tervehdit ja vielä samoin sanoin kuin minä. Tunsin taas yhteyden ja vahvan tunteen meidän välillä. Mutta minä varmaan taas kuvittelin omiani ja se taas harmittaa kun pelkään että alan kuvitella enemmän että sinäkin välität. En halua enää nähdä, etten pety kun nähdään ensi kerralla. Uskon että löydänkuitenkin itseni aamulla sieltä tai ainakin ensi viikolla. Toisaalta harmittaa kun en sanonut myöhäisiä onnitteluita. Kuvittelenko kaiken? Ymmärrätkö miten epävarmuus sun tunteista saa/on saanut minut niin surkeaksi. En uskalla kysyä sulta sitä tai muutenkaan puhua ja silti kaioaan, nitä yhteisiä hetkiä kanssasi ja sitä kun sain olla kahdesti sun halauksessa. Täytyy muistuttaa itseä siitä että vastauksesi olisi kaksikirjaiminen vastaus. Kertokaa toisillenne että rakastatte. Minun täytyy tyytyä siihen, että hän ei välitä minusta, koska hän olisi kertonut, jos niin olisi.. T

13

658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tänään poikkesit?

      • Anonyymi

        Kyllä..


    • Anonyymi

      T mies

      • Anonyymi

        Ei.


    • Anonyymi

      Ei.

      • Anonyymi

        Hups, piti mennä tuohon ylemmäs vastaukseksi. Miinä sanoisin kyllä ja hän varmaan edelleen ei..


    • Anonyymi

      Poikkesinhan minä tänäänkin, en tiedä näitkö mua, minä näin sut iloisena siellä juttelit. Yritän pysyä poissa, tuskin pystyn, alan taas kuvitella turhaan että merkitsen sulle jotain.. Ap

    • Anonyymi

      Löysin monta aloitustani, kun laitoin haku sanoiksi, sun halauksessa. Tämän nyt valitsin. Tänään näin sut vilaukselta, kurkistit, halusitko nähdä mut vai oliko ajatuksesi että voi ei toi taas täällä stalkkaamassa? Myönnän sua mä kävin katsomassa. Voi kun pääsisin sun halaukseen, tunsin siinä niin vahvasti. Haluaisin että selittäisit ystävällisesti, mitä sinä tunsit/tunnet vaikka sanoisit sua ei edelleenkään kiinnosta, mutta ymmärtäisit miten minä olen sua rakastanut. Pyytäisit anteeksi miten sen viimeiseksi ilmaisisit sen, ymmärrätkö edes miten sekaisin ja ilkeä olen ollut nämä vuodet, ja kuinka olen ajatellut sua ja käynyt katsomassa sua ja hakeutunut sun juttusille vaikka särjit mut ja sydämeni. Toivon että puhuttaisiin ja uskaltaisin olla sinulle niin avoin kuin ennen, siis avoimempi kuin kellekään muulle. Vuodattaisin kyyneleitä, olisin surullinen mutta jos halaisit, tiedän että minulle tulisi niin hyvä olo vaikka et haluaisikaan mua, mutta minä pääsisin eteenpäin. Mikroskooppinen toivo elää että sinäkin välität tai edes välitit haluaisin jonkun päätöksen meidän väleille, suotko mulle sen. En halua pilata sun välejä häneen, epäilen että sulla on joku, haluaisin yhden keskustelun ja halauksen, onko se liikaa pyydetty? Ap

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Milloin? Rahkapullia ja Teetä? Ap


      • Anonyymi

        Koska pidetään ne kutsut? Ap


    • Anonyymi

      Aika sekoa selittelyä Tuolta teeltä


      Toinen Tee

      • Anonyymi

        Tunteeni ovat.. Ap


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5887
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3727
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      2008
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1809
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1246
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1229
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1037
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      980
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe