Kuinka joku voi kuvitella että cannabis joka poltettan kuuten tupakka vois olla tehokampi kun vodka pullo.
Ja kuinka joku voi kuvitella että kannabis joka poltettan voi aiheutta tehokampi krapula kun vodka pullo.
Kuinka joku voi kuvitella että kannabis joka poltettan voi vaikutta kauemmin kun vodka pullo.
Cannabis vaikutta tunnin kun sittä poltettan jos halua pitkän aika vaikuttava cannabis kokemuus niin sittä pitä jatkuvasti poltta.
Mutta polttako joku 12 tuntia tai 12 kerta cannabis grammasta mistä rittä poltettava 3-4 kerta eli sittä tule 3-4 tunnin kannabis kokemuus.
Mutta sinä on se hyvä puoli ei tuu sittä tehokasta krapula mitä tule vodka pullosta.
Poltettava yhtä tehokas kun vodka pullo ?
Anonyymi
2
103
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka joku voi kuvitella että pullo pitää juoda kerralla tyhjäksi :D
- Anonyymi
Suomalainen juominen on enimmäkseen pullo kerralla. Jos edes riittää se yksi pullo. Kannabis vaikuttaa poltettuna 4-6 tuntia kerralla. Huonoa polttoa tai hc käyttäjä jos pitää tunnin välein polttaa lisää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861540
- 711190
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1721070Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52882Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46861- 47848
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38838- 46792
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9763