Hoitajien palkoista..

Anonyymi

Hoitajille ei riitä muka rahaa, Mutta kehitysapuun afrikkaan ja lähi-itään lähetetään tänäkin vuonna hallituksen toimesta 1275 miljoonaa. Siis lähes 1,3 Miljardia ! Ei ole järkee ja ei ole oikein tämä.

17

1317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jep, Nämä ovat niitä valintoja. Kenelle/keille rahaa annetaan ja keille ei... Hallitus toimii täysin väärin.

• Anonyymi

Kaikkeen turhaan kyllä on aina rahaa näitin ilmastohölmöilyihin ja matuihin..

• Anonyymi

Niinpä. Hallitus ei osaa priorisoida, laittaa asioita tärkeysjärjestykseen. Suomen kansan etu pitäis olla aina asia nro 1.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Hallitus ei osaa priorisoida, laittaa asioita tärkeysjärjestykseen. Suomen kansan etu pitäis olla aina asia nro 1.

Eikö se hallitus osaa panna sitä aktiivista verojen kiertoa aisoihin? Kerrotaanhan kuinka siellä terveydenhoidossakin verojen kierto on yleistä.
        Monen sairaanhoitajan palkankorotukset menevät aivan muihin "pusseihin"!

• Anonyymi

Katujengit tuntuu olevan hallitukselle tärkeitä, ja niitten hyvin vointi.

• Anonyymi

matujen hyysäys on suuri kuluerä. se sais jo loppua !

• Anonyymi

Nytki marini laitto yli 800milj.ilmastohumpuukkiin lisää rahaa!! Kyllä valtiolla on tiettyihin asiohin rahhaa kuhan siitä ei hyödy suomalainen ihminen!!

• Anonyymi

Italialaiset remontoi ilmaseksi kotejaan jonka suomslaiset maksaa!! Että semmonen hallitus meillä!! Ja tuppurainen onnesta mykkänä!

• Anonyymi

• Anonyymi

Tuo päätetään EU:ssa, eli ensin pitää erota EU:sta ja sitten voimme päättää itse mihin suomalaisten verovaroja käytetään.

• Anonyymi

Hoitoala on meille sen verran tärkeä että joudumme siihen panostamaan. Jos alalle ei ole tulijoita niin ainoa vaihtoehto korottaa palkkoja. Hallitus tosin kaavailee ulkomaan avuista esim Intiasta. Mitäs mieltä muut.

• Anonyymi

Onhan noita ulkolaisia hoitajia ja lääkäreitä ollut jo vuosia. Paljon parempia ja ahkeria, suomalaiset hoitajat vaan istuu kahvilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan noita ulkolaisia hoitajia ja lääkäreitä ollut jo vuosia. Paljon parempia ja ahkeria, suomalaiset hoitajat vaan istuu kahvilla.

Näilä ulkomaalaisilla lääkäreilä ja hoitjilla on pätemisen tarve näyttää Suomalaisille että me osataan ja hallitaan tää ammatti ja sitäpaitsi Suomessa on paremmat liksat kuin heidän kotimaissa.

• Anonyymi

Jos on rahaa niin saa palvelua yksityiseltä puolelta :) että on se kiva olla rahamies/nainen

• Anonyymi

Ei hätiä....sotealue tulloo nii täältä suljetaan tk! Päästään nivalaa tai ylivieskaa tai oulaisiin.....niihin keskitetään hoito! Raha ei riitä ku johtajille menee niiiiiin palio!!!

• Anonyymi

Suomen hallitus palvoo Saddameita. Niille kyllä aina piisaa rahaa...

• Anonyymi

Kyllä kannattas alkaa lukea teologiaa , , kirkkoherralla on hyvät liksat ja varsinkin piispoila 100 000 € v . EIKÖS SIINÄ FIRMASSA TUHRATTU palkoissa että oli maksettu liikaa , , , , asija korjattin maksmalla , korottamalla liksaa niile jotka oli saaneet vähemmän , , niin ja tää Helsingin piispa ., nyt jo eläkkeelä oleva nais oletettu oli törsänny reilunpuoleisesti alkomaholia kirkon piikkiin. ne naiset ne naiset.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      118
      1600
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1458
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      849
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      819
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      746
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      718
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      690
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      679
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      653
    Aihe