Moikkelis kaupunkilaiset

Paljon on pölyä ilmassa lennelly, siitä ku viimeks täällä olin :))

Eikös ole mukavaa, kun taas tulin?? ;)

Itse asiaan, niin nyt kun täälläkin kuulemma korona hiipuu, niin aiotteko jo jättää maskin menneisyyteen? Itse kyllä aion vielä käyttää, ku en uskalla vielä poiskaan jättää. Nyt on kuulemma kaiken lisäks influenssatapauksetkin lisääntyneet. On se ihme, että koko ajan jotain harmia :(

Naapurissakin ollaan edelleen sotajalalla.
Mua suretti tuol iskukohdemaassa nuo koirat ihmisten lisäks, jotka elää kadulla ilman hoitoa ja rakkautta :((

87

627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi voi aloituksesta jo pari tuntia, eikä kukaan kommentoinut. Taisi tuo tuleminen olla mukavan lisäksi yhdentekevä.

    • Anonyymi

      koirat surettaa kommaria?

      • Anonyymi

        Voi voi, kun pitää tulla heti kitisemäään tähän aloitukseen..


    • Kiva kun tulit tänne, olen kaivannut sinua ja muitakin.

      Katupöly ei ole kivaa, mutta onneksi sitä siivotaan pois.

      Minustakin on ikävää lemmikit sodan aikana.. En yhtään tykkää kun eläimet kärsii..

      • Anonyymi

        Vai et tykkää, kun eläimet kärsii. Mitä mieltä olet kärsimyksistä noin yleensä?


      • Moi Kittie, kiva ku tulit! ❤

        Juu, tuota katupölyä kyllä piisaa niin, että on ilma ihan sakeana :(
        Inhottava kävellä sellaisessa kohdassa, missä autot on nostanu tuota pölyä ilmaan. Onneksi putsaavat pois, niin on helpompi hengittää.

        Jos suree ihmisiä sodan keskellä, niin kyllä eläimet myös surettaa :(
        Voi olla lemmikkejä, joiden omistajat ovat menehtyneet, eikä kukaan enää huolehdi niistä. Reppanat ei ymmärrä miksi jäivät yksin :(
        Olispa sitä lottovoittaja, niin hakis kaikki pois ja perustais niille kodin, josta sit omistaja tai joku muu vois antaa huolehtivan kodin ❤

        Miten sä Kittie olet voinut?
        Oli pakko poistua täältä vähäks aikaa, ku teitäkää ei näkyny ja nuo räksyttäjät kulki vaa perässä. Oli muitaki murheita riittämiin, niin tuli mitta täyteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai et tykkää, kun eläimet kärsii. Mitä mieltä olet kärsimyksistä noin yleensä?

        No tottakai sota ja ihmiset on todella kurja asia, ja mietityttää joka päivä.

        Tiedätkö että joillekin vain tekee ekstra pahaa kun eläimet kärsii? Ihmiset ollaan erilaisia.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Moi Kittie, kiva ku tulit! ❤

        Juu, tuota katupölyä kyllä piisaa niin, että on ilma ihan sakeana :(
        Inhottava kävellä sellaisessa kohdassa, missä autot on nostanu tuota pölyä ilmaan. Onneksi putsaavat pois, niin on helpompi hengittää.

        Jos suree ihmisiä sodan keskellä, niin kyllä eläimet myös surettaa :(
        Voi olla lemmikkejä, joiden omistajat ovat menehtyneet, eikä kukaan enää huolehdi niistä. Reppanat ei ymmärrä miksi jäivät yksin :(
        Olispa sitä lottovoittaja, niin hakis kaikki pois ja perustais niille kodin, josta sit omistaja tai joku muu vois antaa huolehtivan kodin ❤

        Miten sä Kittie olet voinut?
        Oli pakko poistua täältä vähäks aikaa, ku teitäkää ei näkyny ja nuo räksyttäjät kulki vaa perässä. Oli muitaki murheita riittämiin, niin tuli mitta täyteen.

        Facebookissa oli uutisia että jotkut käy pelastamassa noita lemmikkejä? Saisi koko hyödytön sota loppua!

        Paremmin olen voinut, lääkäri oli vähän kiikun kaakun astman suhteen. Mutta sain kuitenkin astmalääkityksen. Ja se on kyllä auttanut hyvin hengenahdistukseen ja yskään. Yskää ei juuri ole enää. Pääsen vielä jossain vaiheessa keuhkojen kuvauksen.

        Mitenkäs sinä voit?


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Facebookissa oli uutisia että jotkut käy pelastamassa noita lemmikkejä? Saisi koko hyödytön sota loppua!

        Paremmin olen voinut, lääkäri oli vähän kiikun kaakun astman suhteen. Mutta sain kuitenkin astmalääkityksen. Ja se on kyllä auttanut hyvin hengenahdistukseen ja yskään. Yskää ei juuri ole enää. Pääsen vielä jossain vaiheessa keuhkojen kuvauksen.

        Mitenkäs sinä voit?

        No todellakin sais loppua tuo turha hävitys! Ei saa aikaan muuta kuin kärsimystä ja tuhoa :(

        Hyvä muutes, että sulta on tuo yskä loppunu. Jos lekuri epäröi astman suhteen, niin täytyyhän tuohon hengenahdistukseenki olla joku syy...
        Hienoa, että tuo lääke autto siihenkin.
        Mä olen voinu ihan hyvin. Ei mitään sen suurempaa ole ollut.
        Nyt pitäis varmaan koputtaa puuta :}


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No todellakin sais loppua tuo turha hävitys! Ei saa aikaan muuta kuin kärsimystä ja tuhoa :(

        Hyvä muutes, että sulta on tuo yskä loppunu. Jos lekuri epäröi astman suhteen, niin täytyyhän tuohon hengenahdistukseenki olla joku syy...
        Hienoa, että tuo lääke autto siihenkin.
        Mä olen voinu ihan hyvin. Ei mitään sen suurempaa ole ollut.
        Nyt pitäis varmaan koputtaa puuta :}

        Hyvä että voit hyvin. Entäs kisuli?

        Saa nähdä kuinka kauan menee kun pääsen keuhkoja kuvaamaan, kun on jonoa.. Mutta saan käyttää lääkkeitä ja puolen vuoden jälkeen katsotaan mikä vointi on.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Hyvä että voit hyvin. Entäs kisuli?

        Saa nähdä kuinka kauan menee kun pääsen keuhkoja kuvaamaan, kun on jonoa.. Mutta saan käyttää lääkkeitä ja puolen vuoden jälkeen katsotaan mikä vointi on.

        Kisuli voi mainiosti :)

        Onko sulta otettu aiemmin tuota keuhkokuvaa?
        Miten mä muistaisin sellasta...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kisuli voi mainiosti :)

        Onko sulta otettu aiemmin tuota keuhkokuvaa?
        Miten mä muistaisin sellasta...

        Kiva kuulla. Onko se nyt kuinka vanha? Minkä näköinen?

        Ei minulta ennen ole keuhkoja kuvattu.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Kiva kuulla. Onko se nyt kuinka vanha? Minkä näköinen?

        Ei minulta ennen ole keuhkoja kuvattu.

        Puol vuotta ja semmonen tavis, niinku minäkin :))

        Nii, sullako ei todellakaa ole otettu tuota röntgeniä?? Mite ihmeessä mä muka semmosta muistinki :}
        Vähän outoa, ettei ole otettu, ku yleensä ne kyl herkästi kuvaa heti...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Puol vuotta ja semmonen tavis, niinku minäkin :))

        Nii, sullako ei todellakaa ole otettu tuota röntgeniä?? Mite ihmeessä mä muka semmosta muistinki :}
        Vähän outoa, ettei ole otettu, ku yleensä ne kyl herkästi kuvaa heti...

        Kissasi on varmasti ihana!

        Niin, ei ole otettu aiemmin kuvaa keuhkoista. Hitaasti menee nykyään terveysasemalla, että saa apua..


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Kissasi on varmasti ihana!

        Niin, ei ole otettu aiemmin kuvaa keuhkoista. Hitaasti menee nykyään terveysasemalla, että saa apua..

        Kaikki kisulit on ihania :)

        Mua kyllä oikeasti hämmästyttää, ettei ole tuota kuvaa otettu! Sehä on yks tavallisimmista, mitä ne kahtoo ja paljon lyhyempi aikasilla oireilla.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kaikki kisulit on ihania :)

        Mua kyllä oikeasti hämmästyttää, ettei ole tuota kuvaa otettu! Sehä on yks tavallisimmista, mitä ne kahtoo ja paljon lyhyempi aikasilla oireilla.

        Kyllä, kissat on ihania.

        Silloin kun yskä alkoi niin kuuntelivat keuhkot, ei ollut mitään rahinaa.. Sitten kun oireet vain jatkuivat niin tutkivat tuon astman ja seuraavaksi odotan lähetettä sinne keuhkojen kuvaukseen.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Kyllä, kissat on ihania.

        Silloin kun yskä alkoi niin kuuntelivat keuhkot, ei ollut mitään rahinaa.. Sitten kun oireet vain jatkuivat niin tutkivat tuon astman ja seuraavaksi odotan lähetettä sinne keuhkojen kuvaukseen.

        Ihmeen kauan on menny, että vasta kuvaavat. Miten täällä tuntuu, että kuuluu melkeenpä toiseen kertaan, jos vaivat ei lopu. Tarkoitan, että eka lievempi tutkimus ja seuraavaks heti keuhkokuva.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ihmeen kauan on menny, että vasta kuvaavat. Miten täällä tuntuu, että kuuluu melkeenpä toiseen kertaan, jos vaivat ei lopu. Tarkoitan, että eka lievempi tutkimus ja seuraavaks heti keuhkokuva.

        No näillä nyt täytyy mennä..


    • On se outoa, ku nykyään soittaa jonnekki, niin AINA pitää odottaa älyttömän kauan ennenkuin vastataan. Sekin, kun soitat, niin pitää painaa aluks ykköstä tai kakkosta, jos haluat sitä tai tätä. Sen jälkeen kuuntelet sitä hirveää musiikinrämpytystä ties kuinka kauan! :/
      Ei se ennen näin ollut...

      Miksi kaikki asiat menee huonompaan suuntaan, vaikka luulis, että kun kaikessa edistytään, niin pitäisi mennä vielä paremmin?

      Tuotakin ihmettelen, kun tilaat vaikkapa hammaslääkäriin ajan, niin on puolen vuoden jonot! Miten hitossa voi mennä noin kauan??
      Onko mulla aika kullannu muistot, ku en muista, että ennen olis tarvinnu noin kauan odottaa...

      • Anonyymi

        Miksi tällaista taas


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tällaista taas

        Ja taas.. Jos et tykkää, niin älä tule lukemaan (?!! Onko se niin vaikeaa ymmärtää???


      • On kyllä totta että kun soittaa terveysasemalle, niin puhelimessa saa roikkua pitkään.. Onneksi täällä voi netissä jättää viestin ja pyytää ottamaan yhteyttä. Kyllä se aika hyvin toimii.


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Ja taas.. Jos et tykkää, niin älä tule lukemaan (?!! Onko se niin vaikeaa ymmärtää???

        Taas sama vastaus


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        On kyllä totta että kun soittaa terveysasemalle, niin puhelimessa saa roikkua pitkään.. Onneksi täällä voi netissä jättää viestin ja pyytää ottamaan yhteyttä. Kyllä se aika hyvin toimii.

        On sama mishin soittaa, niin aina on pitkä odotusaika. Joskus tulee mieleen, että onko se tarkoituksellista rahastamista, ku usein se on maksullista.
        Joissain paikoissa on onneks nii, että voi jättää soittopyynnön. Siinäki on vaa se kurjuus, ku ei oikein uskalla tehä mitään, jos puhelin soikin.

        Kerran lähdin suihkuun, ku en jaksanu odottaa, nii eiköhän se soitto ollu tullu just silloin! :{


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Ja taas.. Jos et tykkää, niin älä tule lukemaan (?!! Onko se niin vaikeaa ymmärtää???

        Älä huomioi noita. Se on kuin heittäis bensaa tuleen, jota yrittää sammuttaa.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        On sama mishin soittaa, niin aina on pitkä odotusaika. Joskus tulee mieleen, että onko se tarkoituksellista rahastamista, ku usein se on maksullista.
        Joissain paikoissa on onneks nii, että voi jättää soittopyynnön. Siinäki on vaa se kurjuus, ku ei oikein uskalla tehä mitään, jos puhelin soikin.

        Kerran lähdin suihkuun, ku en jaksanu odottaa, nii eiköhän se soitto ollu tullu just silloin! :{

        Kyllä soittavat takaisin jos ei ehdi vastata.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        On kyllä totta että kun soittaa terveysasemalle, niin puhelimessa saa roikkua pitkään.. Onneksi täällä voi netissä jättää viestin ja pyytää ottamaan yhteyttä. Kyllä se aika hyvin toimii.

        Moikka. Sama toimii ainakin Helsingissä. Soittaessasi jätät soittopyynnön ja soittavat takaisin. Tosin josku siihen menee aikaa mutta parempi näin kuin roikkua siellä puhelimessa.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        On sama mishin soittaa, niin aina on pitkä odotusaika. Joskus tulee mieleen, että onko se tarkoituksellista rahastamista, ku usein se on maksullista.
        Joissain paikoissa on onneks nii, että voi jättää soittopyynnön. Siinäki on vaa se kurjuus, ku ei oikein uskalla tehä mitään, jos puhelin soikin.

        Kerran lähdin suihkuun, ku en jaksanu odottaa, nii eiköhän se soitto ollu tullu just silloin! :{

        Mulle on käynyt samoin, tosin en ollut suihkussa mutta tein muualla jotain. Mutta meillä ainakin soittavat uudestaan, ymmärtävät kyllä että ei ihminen puhelin kourassa voi päiväänsa viettää. Itse en edes halua. Jos menen vessaan niin puhelin jää keittiön pöydälle.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Kyllä soittavat takaisin jos ei ehdi vastata.

        Juu, mut harmittaa se sit ku pääsis siitä odotuksesta..


      • taruolento kirjoitti:

        Mulle on käynyt samoin, tosin en ollut suihkussa mutta tein muualla jotain. Mutta meillä ainakin soittavat uudestaan, ymmärtävät kyllä että ei ihminen puhelin kourassa voi päiväänsa viettää. Itse en edes halua. Jos menen vessaan niin puhelin jää keittiön pöydälle.

        Se on jotenki rasittava odotella,vaikkaki tosiaan hyvä se, ettei tarvi itse olla luuri kourassa ja kuunnella sellasta rikkinäisen levyn kuullosta musaa. Miksiköhä siihe ei vois laittaa jotain parempaa...

        Pitäs vaa aina unohtaa se puhelun odotus, mut mulla se on hankalaa :))


      • Anonyymi

        Hammaslääkäriin pääsee nopeasti, jos sinulla on jokin akuutti tarve.
        Kova pakotus, hammas lohjennut jne

        Määräaistarkastukset ovat asia erikseen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hammaslääkäriin pääsee nopeasti, jos sinulla on jokin akuutti tarve.
        Kova pakotus, hammas lohjennut jne

        Määräaistarkastukset ovat asia erikseen

        Juu, kyllä on akuuttiaikoja olemassa, jos kiireisempi asia, mut hämmästyttää noin pitkät jonot.


    • Anonyymi

      No hei Tinttuiita. Täälläkö sä edelleen roikut.

    • Vilkaisin tuossa iltapäivälehtiä...

      Tuli mieleen, että kun loma alkaa, niin otan loman myös uutisista :{

      Ei mitään hyvää uutista, vaan taas uhkaillaan uudella korona-aallolla. Tulee ehkä sellainen muunnos, joka tarttuu vielä edellistäkin nopeammin. Mikä hitto niitäki nopeuttaa??? Varmaan tulee lopuksi semmonen pöpö, joka loikkaa kaikkiin yhtä aikaa...

      Toinen surku-uutinen on tämä sotiminen. Ei siinäkään loppua näy, vaan jatkuu yhtä kiihkeenä ku alussakin. Eikö hyvänen aika kukaan saa sitä pikku käppänää aisoihin?? ://
      Mun on vaikea käsittää sitä, että noin vaan saa toimia. Kukaan ei tee tai ei voi tehdä mitään....
      Niinku joskus kirjoitin, niin henkirikoksesta saa tavallinen ihminen tuomion, mutta joku maa tolloine päättäjineen saa viedä ihmishenkiä tuhansittain, eikä joudu siitä tuomiolle...
      On tää p********ä.

      Jotain piristävääkin tänään, kun aurinko paistaa ja oli mukava katsella, kun joutsenet lenteli taivaalla :)

      Niin, kisulikin söi äsken elämänsä ensimmäisen kärpäsen :))

    • Anonyymi

      Miksi tällaista taas

      • Anonyymi

        Voi voi, kun pitää tulla heti kitisemäään tähän aloitukseen....


    • Piti tää kirjoittaa vaikka täällä onkin hiljasta, että on se hienoa, että Kaarlelan kirkon ulkopinnat laitetaan nyt kuntoon.
      On todella kaunis tuo Kaarlelan kirkko.
      Noissa todella vanhoissa kirkoissa on vaan jotakin sellaista upeeta, että kyllä kannattaa pitää niistä huolta.

      • Onhan ne monesti nättejä rakennuksia, uskonnollinen en ole kyllä tippaakaan.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Onhan ne monesti nättejä rakennuksia, uskonnollinen en ole kyllä tippaakaan.

        Minusta tuo Kaarlelan kirkko on niin hieno, että sitä vois ihailla vaikka kuinka kauan. Mielenkiintoinen oli se juttu, missä kerrottiin kirkon seinässä olevasta kuopasta ja mistä se on siihen tullut.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Minusta tuo Kaarlelan kirkko on niin hieno, että sitä vois ihailla vaikka kuinka kauan. Mielenkiintoinen oli se juttu, missä kerrottiin kirkon seinässä olevasta kuopasta ja mistä se on siihen tullut.

        Nii, tuo kirkko on mun rippikirkko :)


    • Lähitkös kuule ihan ite sinne ******* kitisemään? :))))))))))
      Tervemenoa!

      • Anonyymi

        Kiitos kiitos. Lähdenhän minä, mutta naureskellen, en sinulle haistatellen. Olet sinä kiukkuinen ämmä ja aika lyhytpinnainen. Käytös viittaa puutteeseen, sivistyneenä en viitsi ääneen sanoa minkä puutteeseen, päättele itse.


      • Ei sille taida olla v:tä tarjolla, mutta sinne omaan peffaan voisi työntää päänsä..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kiitos. Lähdenhän minä, mutta naureskellen, en sinulle haistatellen. Olet sinä kiukkuinen ämmä ja aika lyhytpinnainen. Käytös viittaa puutteeseen, sivistyneenä en viitsi ääneen sanoa minkä puutteeseen, päättele itse.

        Yleensä kun mies alkaa sanomaan, että nainen on sen tietyn asian puutteessa, niin se tarkoittaa sitä, että kyseinen ihminen on itse vailla....liekö koskaan nähnykkää :)))))

        Voin kuvitella, että oot tyyppi, joka kaupungilla kieli ulkona roikkuen kyyläät naisia. Alla vanha kuppanen mersu ja jalassa sellaset kulahtaneet, numeron liian pienet suorat housut jalassa. Niin, ja hiukset harventunu sen verran, että on toiselta puolelta vedetty yli, ettei kalju näy. Neki harvat haivenet on vedetty jollai äklöllä hiusrasvalla :¤


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Ei sille taida olla v:tä tarjolla, mutta sinne omaan peffaan voisi työntää päänsä..

        Nii, tuleehan sitä hällä samaa tavaraa molemmista päistä ulos.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Yleensä kun mies alkaa sanomaan, että nainen on sen tietyn asian puutteessa, niin se tarkoittaa sitä, että kyseinen ihminen on itse vailla....liekö koskaan nähnykkää :)))))

        Voin kuvitella, että oot tyyppi, joka kaupungilla kieli ulkona roikkuen kyyläät naisia. Alla vanha kuppanen mersu ja jalassa sellaset kulahtaneet, numeron liian pienet suorat housut jalassa. Niin, ja hiukset harventunu sen verran, että on toiselta puolelta vedetty yli, ettei kalju näy. Neki harvat haivenet on vedetty jollai äklöllä hiusrasvalla :¤

        Kun kuvitelmiasi analysoi, niin perun puheeni puutteistasi. Taitaa suurimmat puutteet olla järjen ja huumorintajun puute. Tuppaat täällä haukkumaan kanssaihmisiäsi jopa hulluiksi. Muista kuitenkin, että hulluuteen on hyvät lääkkeet, mutta tyhmyyteen ei minkäänlaisia. Mietippä sitä ennen kuin annat tulla ulos kaikki mitä pienessä päässäsi pyörii.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun kuvitelmiasi analysoi, niin perun puheeni puutteistasi. Taitaa suurimmat puutteet olla järjen ja huumorintajun puute. Tuppaat täällä haukkumaan kanssaihmisiäsi jopa hulluiksi. Muista kuitenkin, että hulluuteen on hyvät lääkkeet, mutta tyhmyyteen ei minkäänlaisia. Mietippä sitä ennen kuin annat tulla ulos kaikki mitä pienessä päässäsi pyörii.

        Minä en peru kirjoituksiani. Tais osua ja upota :))

        Kumman kiinnostuneesti availet tämmösen tyhmän aloituksia :)))))))


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Minä en peru kirjoituksiani. Tais osua ja upota :))

        Kumman kiinnostuneesti availet tämmösen tyhmän aloituksia :)))))))

        Täytyy myöntää, että todella kiinnostaa kuinka itseriittoinen ihminen voi pahimmillaan olla. Älä tosiaan peru mitään. Leuka vain rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun kuvitelmiasi analysoi, niin perun puheeni puutteistasi. Taitaa suurimmat puutteet olla järjen ja huumorintajun puute. Tuppaat täällä haukkumaan kanssaihmisiäsi jopa hulluiksi. Muista kuitenkin, että hulluuteen on hyvät lääkkeet, mutta tyhmyyteen ei minkäänlaisia. Mietippä sitä ennen kuin annat tulla ulos kaikki mitä pienessä päässäsi pyörii.

        No kyllä jotkut ihmiset on hulluja ja piste!

        Ja kyllä johonkin hulluuteen, kuten mielenterveys ongelmiin on lääkkeitä ja terapiaa.

        Mutta on kyllä tyhmää tulla ketjuun häiritsemään jos ei muka kiinnosta.. Jos johtuu mielenterveys ongelmista, niin hae apua.

        Tästä ketjusta on poistettu Kymmenen viestiä! Eli aikas sekoa meininkiä on häiriköllä ollut...


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        No kyllä jotkut ihmiset on hulluja ja piste!

        Ja kyllä johonkin hulluuteen, kuten mielenterveys ongelmiin on lääkkeitä ja terapiaa.

        Mutta on kyllä tyhmää tulla ketjuun häiritsemään jos ei muka kiinnosta.. Jos johtuu mielenterveys ongelmista, niin hae apua.

        Tästä ketjusta on poistettu Kymmenen viestiä! Eli aikas sekoa meininkiä on häiriköllä ollut...

        Heppu on sitkeä kuin genltaaliherpe$, putkahti oitis esiin kun tulitte.


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        No kyllä jotkut ihmiset on hulluja ja piste!

        Ja kyllä johonkin hulluuteen, kuten mielenterveys ongelmiin on lääkkeitä ja terapiaa.

        Mutta on kyllä tyhmää tulla ketjuun häiritsemään jos ei muka kiinnosta.. Jos johtuu mielenterveys ongelmista, niin hae apua.

        Tästä ketjusta on poistettu Kymmenen viestiä! Eli aikas sekoa meininkiä on häiriköllä ollut...

        Vai on poistettu kymmenen viestiä? Huolimatta siitä, että olet minut häiriköksi julistanut, niin viesteistäni ei ole poistettu ensimmäistäkään. Sitähän olen teroittanut, että hulluuteen on hyvät lääkkeet. Siinä ollaan samaa mieltä. Mitä mieltä muuten olet väitteestäni, ettei tyhmyyteen ole mitään reseptilääkettä? Siinäkin olet oikeassa, että jotkut ovat hulluja. Toisaalta Minun koulutukseni ja tuskin Sinunkaan ei riitä tekemään diagnoosia kenenkään hulluudesta. Tyhmäksi toki voidaan molemmat jotkut julistaa, kas kun tyhmyys ei ole diagnosoitu sairaus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai on poistettu kymmenen viestiä? Huolimatta siitä, että olet minut häiriköksi julistanut, niin viesteistäni ei ole poistettu ensimmäistäkään. Sitähän olen teroittanut, että hulluuteen on hyvät lääkkeet. Siinä ollaan samaa mieltä. Mitä mieltä muuten olet väitteestäni, ettei tyhmyyteen ole mitään reseptilääkettä? Siinäkin olet oikeassa, että jotkut ovat hulluja. Toisaalta Minun koulutukseni ja tuskin Sinunkaan ei riitä tekemään diagnoosia kenenkään hulluudesta. Tyhmäksi toki voidaan molemmat jotkut julistaa, kas kun tyhmyys ei ole diagnosoitu sairaus.

        Jospa menisit muualle pätemään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heppu on sitkeä kuin genltaaliherpe$, putkahti oitis esiin kun tulitte.

        😆 Ihme touhua tulla aina ketjuun valittamaan, vaikka voisi olla tulematta...


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        😆 Ihme touhua tulla aina ketjuun valittamaan, vaikka voisi olla tulematta...

        Ihme touhua valittaa, jos joku tulee ketjuun johon tulemista ei ylläpitäjä rajoita. Keskustelkaa keskenänne vaikka tekstiviestein, niin kukaan ei juttuihinne puutu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihme touhua valittaa, jos joku tulee ketjuun johon tulemista ei ylläpitäjä rajoita. Keskustelkaa keskenänne vaikka tekstiviestein, niin kukaan ei juttuihinne puutu.

        Me valitetaan sinusta koska sinä et muuta tee kuin tulet häiritsemään! Et selvästikään pidä meistä ja kuitenkin pitää tulla tänne valittamaan?! Mitä jos jättäisit juttumme lukematta ja et laittaisi tänne kommenttia?! Oikein selvästi haet huomiota ja haluat ärsyttää.. Mitä jos keksisit muuta puuhaa?

        Me rekatut ei tunneta toisiamme palstan ulkopuolella. Eli täällä on kehittynyt meidän yhteydenpito. Muut haluavat asian olla näin, siksi kirjoitamme täällä.

        Kummasti sinua se ärsyttää.. Heti jos tehdään avaus, tulet heti tänne... Voisitko olla tulematta?


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        No kyllä jotkut ihmiset on hulluja ja piste!

        Ja kyllä johonkin hulluuteen, kuten mielenterveys ongelmiin on lääkkeitä ja terapiaa.

        Mutta on kyllä tyhmää tulla ketjuun häiritsemään jos ei muka kiinnosta.. Jos johtuu mielenterveys ongelmista, niin hae apua.

        Tästä ketjusta on poistettu Kymmenen viestiä! Eli aikas sekoa meininkiä on häiriköllä ollut...

        Tietty se puunaama...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihme touhua valittaa, jos joku tulee ketjuun johon tulemista ei ylläpitäjä rajoita. Keskustelkaa keskenänne vaikka tekstiviestein, niin kukaan ei juttuihinne puutu.

        Älä vingu sitten, jos on pakko lukea!


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Älä vingu sitten, jos on pakko lukea!

        Sen jutut/kommentit on todella hulluja ja tyhmiä..

        Aina kun meiltä ilmestyy juttu, niin tullaan vinkumaan, eii ei taas.. Tai kopioidaan meidän kommenttia.. Ym kakkia... Eli ei pidä meistä, mutta paikalle pitää tulla...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tietty se puunaama...

        Puunaama?


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Puunaama?

        Rekattu nimimerkki kuunaama...
        Kirjottelee välillä ilman nikkiä. Oikein ilkee tyyppi.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Sen jutut/kommentit on todella hulluja ja tyhmiä..

        Aina kun meiltä ilmestyy juttu, niin tullaan vinkumaan, eii ei taas.. Tai kopioidaan meidän kommenttia.. Ym kakkia... Eli ei pidä meistä, mutta paikalle pitää tulla...

        On nii utelias, ettei malta olla lukematta :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Rekattu nimimerkki kuunaama...
        Kirjottelee välillä ilman nikkiä. Oikein ilkee tyyppi.

        Okei, nyt muistan nikin.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        On nii utelias, ettei malta olla lukematta :))

        Ihan selvästi on utelias.


    • Anonyymi

      Ei kai taas tällaista ketjua ei ei please

      • Anonyymi

        Miksi tällainen ketju tuli taas, ei ei ei, there is no hope for mankind, Putin & this discussion thread as proof for catastrophical future, nukes in the air take cover


    • Tarkoitus tulla toukokuussa Kokkolaan porukoille käymään, koettakaas kestää! 😉

      • Anonyymi

        Ei ei ei, tämä on jo liikaa. Missä psykoterapeutteja?


      • Anonyymi

        Rokotepassi kunnossa niin johan uskaltaa tulla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rokotepassi kunnossa niin johan uskaltaa tulla.

        Kyllä. Ja on mukavaa tulla käymään entiseen kotikaupunkiin ja nähdä vanhempia ja siskoani.


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Kyllä. Ja on mukavaa tulla käymään entiseen kotikaupunkiin ja nähdä vanhempia ja siskoani.

        Ei taas tällaista ketjua, ei, ei ei


      • Tosi kiva, että näet läheisiäs. Onko kauan siitä, ku oot viimeks käyny? :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tosi kiva, että näet läheisiäs. Onko kauan siitä, ku oot viimeks käyny? :)

        Sitä yritän muistella.. Viime vuonna ehkä juuri toukokuussa??


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Sitä yritän muistella.. Viime vuonna ehkä juuri toukokuussa??

        Oho, niin kauan??

        On se sitten aikaki jo nähdä heidät! :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Oho, niin kauan??

        On se sitten aikaki jo nähdä heidät! :)

        Kauan on juu, siskolla toukokuun 21 päivä synttärit, vihjaili että tule silloin käymään.. 😊


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Kauan on juu, siskolla toukokuun 21 päivä synttärit, vihjaili että tule silloin käymään.. 😊

        No pitäähän sun ehdottomasti käydä synttäreillä :)
        Ookko miettiny jo lahjaa?


    • Anonyymi

      No kun vimeksi Kokkolassa kävin niin oli edes hiukan bensiinin hinta laskenut,muttei paljoa toisaalta se vähäinenki lasku merkitsee köyhälle paljon kun tämä viherpuna hirmuhallitus pääministeristereineen on vallassa,Kyykyttää köyhiä ja pienituloisia

      • Kyllä kyykyssä on kohta keskituloisetkin, jos eivät jo olekki.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Kyllä kyykyssä on kohta keskituloisetkin, jos eivät jo olekki.

        En tiedä tästä asiasta mitään ota yhteyttä kokkolan sdp n paikallistoimistoon he osaavat auttaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä tästä asiasta mitään ota yhteyttä kokkolan sdp n paikallistoimistoon he osaavat auttaa

        Ei järjen häivää...


    • Kevät on usein ikkunanpesuaikaa. Kuka tykkää? :{

      Jos sattuis iskemää energiapiikki, niin saattais olla ihan siedettävää puuhaa, muuten ei.

      • Minun mies pesee ikkunat, kun tekee sen paremmin kuin minä.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Minun mies pesee ikkunat, kun tekee sen paremmin kuin minä.

        Tykkääkö hän pestä niitä, vai onko jokavuotista pakkopullaa? :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tykkääkö hän pestä niitä, vai onko jokavuotista pakkopullaa? :)

        No en nyt tiedä tykkääkö, mutta pesee ne kyllä.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        No en nyt tiedä tykkääkö, mutta pesee ne kyllä.

        Okei....

        Muistin tuossa, ettei kannata pestä vasta sitten, kun männyn siitepölyaika on menny ohi. Päästelee ilmaan sellaset pölyt, ettei eteensä meinaa nähdä :{
        Yls vuos kävi niin hyvin, että tuli kunnon vesisade, niin se huuhteli enimmät.


    • Kyllä piti oikein pöyristyä yhdestä Kokkolalehden kirjoituksesta...

      Oli joku nähny n. vajaan vuoden ikäisen tenavan istumassa ostoskärryssä, niin murehti mitä kaikkia ääniä tuo muksu joutu siel kaupassa kuulemaan. Oli kassan piippausta, kaiuttimista tarjousjuttuja ym.
      Nyt sitten ehdotti, että olisko hyvä jättää kotiin tuollaset pienet muksut, ettei niitte tarvis kuunnella kaikenmaailman äänimeteliä...

      Voi luoja tätä nykymeininkiä....

      • Anonyymi

        Ei ei ei näitä, please ei ketjuja jossa positiivista jutustelua


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      106
      1680
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1113
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1067
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      155
      870
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      782
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      749
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      680
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      35
      675
    9. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      646
    10. Ihan yleisesti

      Mitä kautta sun pöksyihin pääsee? Pitääkö luvata kuut taivaalta vai riittääkö jokin muu arkisempi asia?
      Ikävä
      42
      630
    Aihe