Vuoksi en enään tule sinua vastaan
Pahuuden...
22
838
Vastaukset
- Anonyymi
Joo olen paha
- Anonyymi
Ok. Lähden nyt ulos. Tulet tai et.
- Anonyymi
En ole kyllä edes tulossa siihen suuntaan, joten mitään vastaantuloa ei edes voisi olla.
Ja sen kyllä tiein että otit pahuuden sydämmeesi ohjaamaan tietä läheisiltä ystäviltäsi, olisitpa uskaltanut luottaa rakkauteen...- Anonyymi
Löydät varmasti uuden rakkaan onnea etsinnöille
- Anonyymi
Pitää paikkansa. Kerran yritin mennä kirkkoon mutta sytyin palamaan.
- Anonyymi
Jos antaa pahuuden pirulle sormen niin voi käydä yritti se paholainen muakin johtaa pahuuteen en suostunut pahaan kiusasi mua manas tuntu kun mun iholla olis ötköitä villisyt ynnä muuta kiusaa kun en suostunut sen ehtoon
- Anonyymi
Niin olet kyllä paha nainen
- Anonyymi
Ikäänkuin oluesta parempaa en tietäisi, mene rauhassa, Herran Jeesuksen Kristuksen rauhassa.
Ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas, kaikesta huolimatta.
T.rauhotus kaveri pikkusen, niin rauhoitellaan, turvallisesti.fi
https://m.youtube.com/watch?v=qjRyKNVU-JE - Anonyymi
Hyvä . Olen siitä vallan iloinen.
- Anonyymi
Tulisit mua vastaan...
- Anonyymi
No se. Vain pyhhyys saattaa vaikuttaa hetken.
- Anonyymi
Tiiätkö että ei kiinnosta mitä ajattelet sitten yhtään
Oot yks roska sieltä penkasta mulle eli älä kuvittele mitään itsestäsi- Anonyymi
Hyvä niin molemmat jatkaa omaa elämää eri suuntiin
- Anonyymi
Suojelet toista omalta pahuudeltasi, fiksu teko.
- Anonyymi
A on seonnut lopullisesti
- Anonyymi
A.L
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
A.L
Ei ...
- Anonyymi
Niinpä, elämä on ehdotonta kuitenkin loppujen lopuksi. Totuutta ei voi väistää teeskentelemällä ettei olisi valinnanvaraa. Ruoka vs myrkky. Hyvää kun ei voi ruokkia pahalla. Ja puolivälissä tapaaminen aina periksiantamista kuolemalle.
- Anonyymi
Parempaa jatkoa sitten kun kateus etsii kumppania.
- Anonyymi
Sinäkö sen päätät, onko toinen paha?
- Anonyymi
Jos ei olisi pahoja ei olisi hyviäkään.
- Anonyymi
Se on hyvä että olet sen itsekkin huomannut että olet paha nainen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651576
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;186425- 26419