Vuoksi en enään tule sinua vastaan
Pahuuden...
22
838
Vastaukset
- Anonyymi
Joo olen paha
- Anonyymi
Ok. Lähden nyt ulos. Tulet tai et.
- Anonyymi
En ole kyllä edes tulossa siihen suuntaan, joten mitään vastaantuloa ei edes voisi olla.
Ja sen kyllä tiein että otit pahuuden sydämmeesi ohjaamaan tietä läheisiltä ystäviltäsi, olisitpa uskaltanut luottaa rakkauteen...- Anonyymi
Löydät varmasti uuden rakkaan onnea etsinnöille
- Anonyymi
Pitää paikkansa. Kerran yritin mennä kirkkoon mutta sytyin palamaan.
- Anonyymi
Jos antaa pahuuden pirulle sormen niin voi käydä yritti se paholainen muakin johtaa pahuuteen en suostunut pahaan kiusasi mua manas tuntu kun mun iholla olis ötköitä villisyt ynnä muuta kiusaa kun en suostunut sen ehtoon
- Anonyymi
Niin olet kyllä paha nainen
- Anonyymi
Ikäänkuin oluesta parempaa en tietäisi, mene rauhassa, Herran Jeesuksen Kristuksen rauhassa.
Ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas, kaikesta huolimatta.
T.rauhotus kaveri pikkusen, niin rauhoitellaan, turvallisesti.fi
https://m.youtube.com/watch?v=qjRyKNVU-JE - Anonyymi
Hyvä . Olen siitä vallan iloinen.
- Anonyymi
Tulisit mua vastaan...
- Anonyymi
No se. Vain pyhhyys saattaa vaikuttaa hetken.
- Anonyymi
Tiiätkö että ei kiinnosta mitä ajattelet sitten yhtään
Oot yks roska sieltä penkasta mulle eli älä kuvittele mitään itsestäsi- Anonyymi
Hyvä niin molemmat jatkaa omaa elämää eri suuntiin
- Anonyymi
Suojelet toista omalta pahuudeltasi, fiksu teko.
- Anonyymi
A on seonnut lopullisesti
- Anonyymi
A.L
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
A.L
Ei ...
- Anonyymi
Niinpä, elämä on ehdotonta kuitenkin loppujen lopuksi. Totuutta ei voi väistää teeskentelemällä ettei olisi valinnanvaraa. Ruoka vs myrkky. Hyvää kun ei voi ruokkia pahalla. Ja puolivälissä tapaaminen aina periksiantamista kuolemalle.
- Anonyymi
Parempaa jatkoa sitten kun kateus etsii kumppania.
- Anonyymi
Sinäkö sen päätät, onko toinen paha?
- Anonyymi
Jos ei olisi pahoja ei olisi hyviäkään.
- Anonyymi
Se on hyvä että olet sen itsekkin huomannut että olet paha nainen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 472124
- 49846
- 85844
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7731Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35701- 65670
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27610- 43497
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28479Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78477