Vuoksi en enään tule sinua vastaan
Pahuuden...
22
792
Vastaukset
- Anonyymi
Joo olen paha
- Anonyymi
Ok. Lähden nyt ulos. Tulet tai et.
- Anonyymi
En ole kyllä edes tulossa siihen suuntaan, joten mitään vastaantuloa ei edes voisi olla.
Ja sen kyllä tiein että otit pahuuden sydämmeesi ohjaamaan tietä läheisiltä ystäviltäsi, olisitpa uskaltanut luottaa rakkauteen...- Anonyymi
Löydät varmasti uuden rakkaan onnea etsinnöille
- Anonyymi
Pitää paikkansa. Kerran yritin mennä kirkkoon mutta sytyin palamaan.
- Anonyymi
Jos antaa pahuuden pirulle sormen niin voi käydä yritti se paholainen muakin johtaa pahuuteen en suostunut pahaan kiusasi mua manas tuntu kun mun iholla olis ötköitä villisyt ynnä muuta kiusaa kun en suostunut sen ehtoon
- Anonyymi
Niin olet kyllä paha nainen
- Anonyymi
Ikäänkuin oluesta parempaa en tietäisi, mene rauhassa, Herran Jeesuksen Kristuksen rauhassa.
Ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas, kaikesta huolimatta.
T.rauhotus kaveri pikkusen, niin rauhoitellaan, turvallisesti.fi
https://m.youtube.com/watch?v=qjRyKNVU-JE - Anonyymi
Hyvä . Olen siitä vallan iloinen.
- Anonyymi
Tulisit mua vastaan...
- Anonyymi
No se. Vain pyhhyys saattaa vaikuttaa hetken.
- Anonyymi
Tiiätkö että ei kiinnosta mitä ajattelet sitten yhtään
Oot yks roska sieltä penkasta mulle eli älä kuvittele mitään itsestäsi- Anonyymi
Hyvä niin molemmat jatkaa omaa elämää eri suuntiin
- Anonyymi
Suojelet toista omalta pahuudeltasi, fiksu teko.
- Anonyymi
A on seonnut lopullisesti
- Anonyymi
A.L
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
A.L
Ei ...
- Anonyymi
Niinpä, elämä on ehdotonta kuitenkin loppujen lopuksi. Totuutta ei voi väistää teeskentelemällä ettei olisi valinnanvaraa. Ruoka vs myrkky. Hyvää kun ei voi ruokkia pahalla. Ja puolivälissä tapaaminen aina periksiantamista kuolemalle.
- Anonyymi
Parempaa jatkoa sitten kun kateus etsii kumppania.
- Anonyymi
Sinäkö sen päätät, onko toinen paha?
- Anonyymi
Jos ei olisi pahoja ei olisi hyviäkään.
- Anonyymi
Se on hyvä että olet sen itsekkin huomannut että olet paha nainen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1303089EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje381467- 1041319
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1351057Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621047Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661037- 60977
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373949- 41777
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22753