Pahuuden...

Vuoksi en enään tule sinua vastaan
22840
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 22

Vanhimmat

Joo olen paha

Äänestä

Ok. Lähden nyt ulos. Tulet tai et.

Äänestä

En ole kyllä edes tulossa siihen suuntaan, joten mitään vastaantuloa ei edes voisi olla.
Ja sen kyllä tiein että otit pahuuden sydämmeesi ohjaamaan tietä läheisiltä ystäviltäsi, olisitpa uskaltanut luottaa rakkauteen...

Äänestä
  • Löydät varmasti uuden rakkaan onnea etsinnöille

Äänestä

Pitää paikkansa. Kerran yritin mennä kirkkoon mutta sytyin palamaan.

Äänestä
  • Jos antaa pahuuden pirulle sormen niin voi käydä yritti se paholainen muakin johtaa pahuuteen en suostunut pahaan kiusasi mua manas tuntu kun mun iholla olis ötköitä villisyt ynnä muuta kiusaa kun en suostunut sen ehtoon

Äänestä

Niin olet kyllä paha nainen

Äänestä

Ikäänkuin oluesta parempaa en tietäisi, mene rauhassa, Herran Jeesuksen Kristuksen rauhassa.
Ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas, kaikesta huolimatta.
T.rauhotus kaveri pikkusen, niin rauhoitellaan, turvallisesti.fi
https://m.youtube.com/watch?v=qjRyKNVU-JE

Äänestä

Hyvä . Olen siitä vallan iloinen.

Äänestä

Tulisit mua vastaan...

Äänestä

No se. Vain pyhhyys saattaa vaikuttaa hetken.

Äänestä

Tiiätkö että ei kiinnosta mitä ajattelet sitten yhtään
Oot yks roska sieltä penkasta mulle eli älä kuvittele mitään itsestäsi

Äänestä
  • Hyvä niin molemmat jatkaa omaa elämää eri suuntiin

Äänestä

Suojelet toista omalta pahuudeltasi, fiksu teko.

Äänestä

A on seonnut lopullisesti

Äänestä
  • A.L

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

A.L

Ei ...

Äänestä

Niinpä, elämä on ehdotonta kuitenkin loppujen lopuksi. Totuutta ei voi väistää teeskentelemällä ettei olisi valinnanvaraa. Ruoka vs myrkky. Hyvää kun ei voi ruokkia pahalla. Ja puolivälissä tapaaminen aina periksiantamista kuolemalle.

Äänestä

Parempaa jatkoa sitten kun kateus etsii kumppania.

Äänestä

Sinäkö sen päätät, onko toinen paha?

Äänestä

Jos ei olisi pahoja ei olisi hyviäkään.

Äänestä

Se on hyvä että olet sen itsekkin huomannut että olet paha nainen.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Vuoksi en enään tule sinua vastaan

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu