Skodan saatavuus.

Anonyymi

Heippa rallaa!

Kuinka kauan olette joutuneet nyt jonottamaan uusia Skodianne? Tilasin jo 2kk sitten uuden SuperB ja vieläkään ei ole kuulunut😔.

22

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nojaa. Matchbox autoja ei tarvi odottaa. Sua on huijattu.

      • Anonyymi

        Mikä ihmeen box? SKODA ON IHAN NORMAALI AUTO?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen box? SKODA ON IHAN NORMAALI AUTO?!

        Skoda on amme jossa on pyörät. 🤭


    • Anonyymi

      Sattuneesta syystä toimitukset Venäheltä ovat nyt hieman viiveessä.

    • SKP:n puoluekirjalla pääsee omaan Toveri-jonoon jolloin jonotusaika on lyhyempi.

      Normaalit skodistit menevät jonottamaan mitä tahansa kun näkevät jonon, oli siellä sitten tarjolla Violaa tai sukkahousuja. Tuollaisessa jonossa pääsee myös kärkeen tekemällä pieniä temppuja, eräs parhaimmista on levittää jonossa huhua että tässä jonotetaan käytettyjä laadukkaita länsiautoja. Jono katoaa heti.

      • Anonyymi

        Joo toveri kyykman Toyotansa kanssa kyllä tietää nuo towereiden jonotusasiat hyvin. Ihan asiantuntija. Ei tietenkään kyykman ja muut toverit ole länsiautojen, siis myös Skodien tilausjonossa.
        Toyotahan on teille ainoa itäinen vaihtoehto. Tyytykää vaan siihen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo toveri kyykman Toyotansa kanssa kyllä tietää nuo towereiden jonotusasiat hyvin. Ihan asiantuntija. Ei tietenkään kyykman ja muut toverit ole länsiautojen, siis myös Skodien tilausjonossa.
        Toyotahan on teille ainoa itäinen vaihtoehto. Tyytykää vaan siihen.

        Ei ole Toyotaa, mutta kieltämättä se on alkanut kiinnostamaan. Mitä enemmän te trollit sitä parjaatte, sen parempi sen on yksinkertaisesti vain oltava.


      • Anonyymi
        Kyykman kirjoitti:

        Ei ole Toyotaa, mutta kieltämättä se on alkanut kiinnostamaan. Mitä enemmän te trollit sitä parjaatte, sen parempi sen on yksinkertaisesti vain oltava.

        Parempi se on sinun Jopolla kulkea, toisin siitäkin lienee ketjut poikki.


      • Anonyymi
        Kyykman kirjoitti:

        Ei ole Toyotaa, mutta kieltämättä se on alkanut kiinnostamaan. Mitä enemmän te trollit sitä parjaatte, sen parempi sen on yksinkertaisesti vain oltava.

        No no kyllähän se Putinin juoksupoika kyykman on näitä kovimpia trolleja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No no kyllähän se Putinin juoksupoika kyykman on näitä kovimpia trolleja.

        Ai vähä niiku RS skeidan V8-äänigeneraattori?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Parempi se on sinun Jopolla kulkea, toisin siitäkin lienee ketjut poikki.

        Se olisi "lie" eikä "lienee". Väitteesi on tosin väärin että väliäkö sillä.


    • Anonyymi

      Uutisessa oli, että skodukoita on joku k enttä pullollaan, jonne niitä on hinattu joko korjattavaksi, tai sulatettavaksi! Ei siis ihme, että joudut odottelemaan vielä tovin....

      • Anonyymi

        Ja linkkiä uupuu tyhmän pojan juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja linkkiä uupuu tyhmän pojan juttu.

        Laitan linkkiä sitten tyhmä poju kunhan sinä laitat ensin omasi.


    • Anonyymi

      Jos olisit tilannut, niin tietäisit kyllä koska sen voisit saada, nolo kun tyyppi joka ei ole koskaan ostanut uutta autoa yrittää provoilla.

    • Anonyymi

      Muutama kysymys:
      - missä Skodaa voi jonottaa?
      - nopeuttaako jäsenkirja?
      - paljonko öljyä tarvitsee samalla?
      Kiitos!

      • Anonyymi

        Nuohan ovat niitä Toyotisti murheita.
        Kateuden lisäksi.


    • Anonyymi

      Skodahan on niitä itäautoja

      • Anonyymi

        Totta, mutta itäautoksi ne ovat hyvin varusteltuja, joskin länsieurooppalaisiin autoihin verrattuna heikompia muun muassa materiaalien ja työn laadun vuoksi. Edullisen hinnan vuoksi niitä kuitenkin myydään myös itäblokin ulkopuolella. Suomessakin Skoda nousi jo 50-luvulle yleisimpien automerkkien joukkoon. Sitä voi pitää edullisena käyttöautona, joka on altis pikkuvioille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, mutta itäautoksi ne ovat hyvin varusteltuja, joskin länsieurooppalaisiin autoihin verrattuna heikompia muun muassa materiaalien ja työn laadun vuoksi. Edullisen hinnan vuoksi niitä kuitenkin myydään myös itäblokin ulkopuolella. Suomessakin Skoda nousi jo 50-luvulle yleisimpien automerkkien joukkoon. Sitä voi pitää edullisena käyttöautona, joka on altis pikkuvioille.

        Aiai. No siinä viime vuosituhannen kokemuksia.
        Vaan onneksi Tsekit vapautuivat teidän toveteifen ikeestä jo vuosituhannen loppupolella ja saattoivat länsimaista myös Skodan tehtaat ja kas laatu pomppasi länsiautojen huipputasolle. Ei siinä pärjää nuo tovereiden itäkoslatToyotat lähimainkaan.
        Toyotissa tuo muotoilukin on otettu tovereiden "avaruusmuotoilusta" seitkyt ja kahestkyt luvuilta. Ihan kamalia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiai. No siinä viime vuosituhannen kokemuksia.
        Vaan onneksi Tsekit vapautuivat teidän toveteifen ikeestä jo vuosituhannen loppupolella ja saattoivat länsimaista myös Skodan tehtaat ja kas laatu pomppasi länsiautojen huipputasolle. Ei siinä pärjää nuo tovereiden itäkoslatToyotat lähimainkaan.
        Toyotissa tuo muotoilukin on otettu tovereiden "avaruusmuotoilusta" seitkyt ja kahestkyt luvuilta. Ihan kamalia.

        Entäpä Skoda-auton ylpeys, Kalugan megakombinaatti? Kyllä Kaluga aika kaukana on länsieurooppalaisesta aatesuunnasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäpä Skoda-auton ylpeys, Kalugan megakombinaatti? Kyllä Kaluga aika kaukana on länsieurooppalaisesta aatesuunnasta.

        Juu sieltä Kalugankombinaatistahan nuo camryt ja rav4set edelleenkin tulevat. Ensin kuljetus valkovenäjälle, sieltä Puolaan ja turkkiin ja sieltä tänne. Made in eu nää tohjot. Juupa juu.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      916
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      281
      682
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      40
      532
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe