Kokemuksia?
Ensin 0,2 Mg ja nyt 0,4 Mg testi
Ei taida auttaa ja väsyttää sairaan paljon.
Onko normaalia väsymys?
Vai merkki vajaatoiminnasta yms vakavasta?
Käytössä jo cande ja Zanipid eli aika epätoivoista tämä on.
Raaka painon pudotus ainoa keino ?
Rankka perinnöllinen rasite on.
Monoxidin lääke
Anonyymi
3
226
Vastaukset
- Anonyymi
Illallahan tuon voi ottaa , itse otan n. tunnin ennen maate menoa , käyttäny jo 25 vuotta , ei kyllä pysy mun paineet tuolla alhaisina ja ainoa lääke mitä käytän juurikin vähäisten haittojen takia , joita ei ole kun käyttää pidempään , lääkäri sanoi mulle kerran että tää on viimeinen lääke joka yleensä otetaan käyttöön , mitä lie tarkoitti ?
- Anonyymi
Niskakipuja yms tullut?
- Anonyymi
Ei ole oikeastaan mitään sivuoireita paitsi tuo väsyttävä vaikutus eli uni tulee helposti nukkumaan mennessä , mikä sinänsä hyvä asia ainakin itselleni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281508- 371411
- 671225
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541159- 691004
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255971Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195958- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818