Kokemuksia?
Ensin 0,2 Mg ja nyt 0,4 Mg testi
Ei taida auttaa ja väsyttää sairaan paljon.
Onko normaalia väsymys?
Vai merkki vajaatoiminnasta yms vakavasta?
Käytössä jo cande ja Zanipid eli aika epätoivoista tämä on.
Raaka painon pudotus ainoa keino ?
Rankka perinnöllinen rasite on.
Monoxidin lääke
Anonyymi
3
289
Vastaukset
- Anonyymi
Illallahan tuon voi ottaa , itse otan n. tunnin ennen maate menoa , käyttäny jo 25 vuotta , ei kyllä pysy mun paineet tuolla alhaisina ja ainoa lääke mitä käytän juurikin vähäisten haittojen takia , joita ei ole kun käyttää pidempään , lääkäri sanoi mulle kerran että tää on viimeinen lääke joka yleensä otetaan käyttöön , mitä lie tarkoitti ?
- Anonyymi
Niskakipuja yms tullut?
- Anonyymi
Ei ole oikeastaan mitään sivuoireita paitsi tuo väsyttävä vaikutus eli uni tulee helposti nukkumaan mennessä , mikä sinänsä hyvä asia ainakin itselleni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522744775Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään1003556Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka272952Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv672360Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1022279TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain931556Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281329- 411326
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli751294- 67966