Pyöräilin siis tänään noin 1h 5 min ja oon 147,8 cm ja paino on toistaseks noin 43 kieppeillä (yritän pitää laskusuuntasena mut mun äiti tekee siitä niin vaikeeta ku on huomannu et oon alkanu taas laihduttaa) ja ikää on 14 vuotta. Ongelmana on se et oon laskenu monesta eri laskurista mut se näyttää aina eri numeroita. Niin osaisko joku laskea paljoks tossa suunnilleen kului?
Paljonko pyöräily kuluttaa mulla kaloreita?
Anonyymi
1
114
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän riippuu siitä millanen maasto on.Alamäessä ei tartte polkea.Käytä netin laskureita.Oot sen ikänen että osaat käyttää googlea.Vai pitääkö lapselle kaikki tuoda valmiina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup563973Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1262864Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua432603Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652197Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4371797- 621267
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.711235- 561153
- 2591069
- 45988