Koira "unohtaa" kakkia

Anonyymi

Eikä oo eka kerta. Säännöllinen suolistontoiminta kun on niin kaksi kertaa päivässä tulee kakka. Ulkoillaan toki useamminkin.
Noni: tänäänkin illan viimeisellä lenkillä kun käytiin, koira alkoi näyttää merkkejä ulostamisesta ja oli jo kyykistymässäkin, kunnes alkoi nuuskuttamaan jotain käpyä. Kakkahommat loppu siihen, loppulenkin aikana ei merkiäkään kakkahädästä. Ei oo nyt sit iltakakka tullut.
Monesti häiritsee tuoksut, äänet ja ihmiset tms, että tämä unohtaa kakkia vaikka siihen alkaakin. Mitä ihmettä? Kyllä aiemmat koirani osas kakkia kunnolla. Ei tämä mikään suuri ongelma ole, siinäpä kakkii sit sisälle jos hätä iskee. Onko kellään muulla ollut tämmöistä ongelmaa? Siihen tuskin auttaa mikään. Paitsi muuttamalla kuolleeseen erämaahan...

3

286

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koira kakkaa, jos sitä kakattaa. Jos sitä ei kakata, se ei kakkaa.

Ja koira viedään ulos kakalle, kun se kakalle pyytää, eikä anneta kakata sisälle vain, koska omistaja on liian laiska sitä ulos kakalle viemään.

• Anonyymi

Kakka kakka kakka. 8 kertaa noinkin lyhyessä kommentissa. Voisi kuvitella lapsen kirjoittamaksi.

Asiasisältökin on aivan höpöhöpöä; aloittajan kuvaama ongelma ON yllättävän yleinen ärsykeyliherkillä koirilla. Somessa aina silloin tällöin joku kertoo samasta, ja tämähän on sinänsä hyvin samankaltainen ongelma kuin "korvien katoaminen" ärsykkeiden takia. Eli toisilla koirilla hermorakenne on vain niin huono, että ihan perustarpeetkin voivat unohtua kun kiihtyvät milloin mistäkin ärsykkeestä (ääni, lentokone, jokin haju, liikahtava oksa, lintu, purukumi jalkakäytävällä, you name it).

• Omani pienehkö serobi tekee juuri noin silloin tällöin. Syyksi että päättää olla kakkaamatta riittä myös "epäsopiva" maa tassujen alla.
      Eikä se yleensä tee sitten ollenkaan.
      Aamulla sitten, koskaan ei ole kakannut kuitenkaan lattialle.

Olen ajatellut että silloin sillä ei ole ns. kunnon hätä. Kyllä se tekee jos on kunnon kakkis mutta tuolloin ei sitten ole.
      Tosin veisin sen kyllä uudestaan jos ulos pyytäisi mutta ei ole pyytänyt.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1742
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      913
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      745
    4. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      107
      734
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      664
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      628
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      51
      585
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      562
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      19
      558
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      546
    Aihe