Etkö Sä pelle tajua jo ...

Anonyymi

Oot mulle ilmaa. Elä ja anna mun elää. Et oo tän maailman napa. Mee ja tee. Usko mua. Elä rauhas.

...
...

82

2588

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jokainen on itselleen oman pienen maailmansa napa ja lähes kaikille muille pelkkää ilmaa. Valitettavia elämän tosiasioita

• Anonyymi

Näin se valitettavasti on monesti.

• Anonyymi

Mene hoitoon

• Anonyymi

Mä en kaipaa sitä ihmistä

Älä tuu vastaa mut pidä turpas kiinni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en kaipaa sitä ihmistä

Älä tuu vastaa mut pidä turpas kiinni

Skitso a sekos 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Skitso a sekos 😁

Joku a mieskö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku a mieskö

Milloin ketäkin näihin maalitetaan, en pidä sitä yhtään sen hyväksyttävämpänä jos vihjaamisten kohteena on mies

• Anonyymi

Ei tuollaisesta saa kuin epävarman olon. Elä rauhas, tarkoittaa rauhan häirintää, rauhan kieltämistä, nyt kielioppia.
      Naisen kissan nimi jäi pyyhkeeseen, kissan kierreltyä pihapiireistä pihapiiriinsä.
      Name was left to towel, wandering yard to yard, arriving to homeestate called finally yard, by womans pussy, from yard to yardness harness.

https://m.youtube.com/watch?v=59lSt6fVgMA

• Anonyymi

Jos Jumala haluais inkarnoitua tänne, niin Hän haluaisi olla leijona. Mutta jos leijona ei käy, niin Hän haluaisi olla vähintääkin kissa.
        https://youtu.be/2lqdErI9uss

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos Jumala haluais inkarnoitua tänne, niin Hän haluaisi olla leijona. Mutta jos leijona ei käy, niin Hän haluaisi olla vähintääkin kissa.
        https://youtu.be/2lqdErI9uss

Pelastin aikoinaan villikissan pennun. Pari vuotta se asui kanssani, kunnes päätti etsiä uuden kodin.
        Villikissa vois olla Jumala, jos joku on.
        https://youtu.be/gEPmA3USJdI

• Anonyymi

Nainen voi olla rauhassa, kirkonkellot ei soi meille. Itseasiassa en edes muista minkänäköinen olet, olet ilmaa.
        https://youtu.be/etAIpkdhU9Q

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen voi olla rauhassa, kirkonkellot ei soi meille. Itseasiassa en edes muista minkänäköinen olet, olet ilmaa.
        https://youtu.be/etAIpkdhU9Q

Nainen kuka rakasti mustaa. Vaatteet olivat aina mustia. Mieli musta. Kirjahyllystä löytyvät kirjatkin olivat varmaan mustia.
        https://youtu.be/pAgnJDJN4VA

• Anonyymi

Tiedän rakas. Oon ilma jota hengität. Ilman tukehtuisit.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Pelle sää käväisee.

• Anonyymi

Nytkö täällä on jo Pelle Miljoonakin? Kun oli Dannykin.
      Muuten tuollainen hoidetaan kasvotusten eikä täällä.
      "Kaikki on niin kaunista
      pehmeää ja rauhallista
      yön syli on turvallinen
      suojaansa tuhlaillen
      Hyvää yötä maailma
      hyvää yötä maailma
      aamulla aurinko nousee taas"
      Laulaa Pelle Miljoona

• Anonyymi

Kuka nainen?
        Tmies

• Anonyymi

Ilmoita tuo irl, niin viesti on selkeä ja menee oikealle ihmiselle. Suosittelen.

• Anonyymi

Just näin.

• Anonyymi

Ai Graziano Pelle vai?

• Anonyymi

Anna sun elää? Hanki lääkitus kyllä se siitä.

• Anonyymi

Lopeta nyt hyvän sään aikana omimasta näitä inhottavia viestejä ja kuvittelemasta että liittyy sinuun. RAKASTAN SINUA. Sivusta sivulliselle.

• Anonyymi

Jaa, vai niin, no jos mä alan sitte sun ilmapatjaks vaikka.

• Anonyymi

Raivoa sille, jolle kuuluu, anna muiden elää!

• Anonyymi

Eikö narsku ollutkaan hyvä...

• Anonyymi

Jokainen ihminen on tehnyt sen synnin että on ajatellut elämässä olevan kyse itsestä.

• Anonyymi

Kyllä tajuan.

• Anonyymi

Elämäntaparikollinen sanoo usko mua

• Anonyymi

Elämäntaparikollisen päiväkirja

• Anonyymi

en usko mihinkaan enka rupea nyt kanssasi mihinkaan sirkukseen se on varma mina vaan en jaksa eika minua kiinnosta nyt yhtAAN JOTEN RAUHA AINAKIN JOHONKIN ASTI PYYBAN MINA

• Anonyymi

Tiesitkö että uusia toimivia näppäimistöjä saa suhteellisen edullisesti, ihan kympillä parilla?

• Anonyymi

Miksi minä en saanut elää ja olla rauhassa?

• Anonyymi

Samaa kysyin jo n vuosi sitten

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa kysyin jo n vuosi sitten

Nyt onneksi sait rauhan.
        🙏

• Anonyymi

Jäätävää tekstiä! Ilmaisutapa taitaa olla väärä ja väärässä paikassa. Oikeastaan tämä vain ruokkii vastapuolta ja kertoo paljon🤦‍♀️.... paitsi, että nyt ollaan anonyymi palstalla🤦‍♀️

• Anonyymi

Ketä elämäntaparikollinen ruokkii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa, en tiiä, mutta toi teksti on aika ..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan niitä jotka saa provoista jotain elämyksiä

• Anonyymi

Tavataan taas täällä huomenna.

• Anonyymi

Okei, hirveen rasittavaa tää kaipailu onki, ei oikee enää jaksa innostaa. :)

• Anonyymi

Ryssiminen lie tuttujuttu. Venäjällä on jo pitkään levitetty tarinaa Ukrainasta olemattomana maana, jonka kansa ei ole olemassa

• Anonyymi

Tule ja paina huules huuliani vasten, hengitetään samaa ilmaa. Ota yhteyttä napaasi.
      Tiedän että, et voi elää ilman napaa.
      Oon sun paita, oo mun peppu.

• Anonyymi

Suloisesti kirjoitettu.

Jos ap:n viesti ois m -> n, niin pahoittelisin pellemäisyyttä, ottaisin etäisyyttä, pikkuisen myös surua tuntisin, oltuani hånestä niin sekaisin.

-joku pelletär sivusta

• Anonyymi

Täällä mitää sun pellejä ole. Laita viesti irl.

• Anonyymi

Oletko blokannut mut kaikkialla?

• Anonyymi

Kuka on se ilma kenen pitää mennä pois? Voin sen tehdäkin jos jotain vinkkiä saa että tietää että on ollu pelkkä riesa.

• Anonyymi

Kannustatko jotakin tappamaan itsensä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannustatko jotakin tappamaan itsensä

No en olinpa ajattelematon kun luin tekstini uudelleen. Tarkoitin vaan sitä henkilöä joka on kuin ilmaa niin voi jättää rauhaan ja olla sitte kun ei oliskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en olinpa ajattelematon kun luin tekstini uudelleen. Tarkoitin vaan sitä henkilöä joka on kuin ilmaa niin voi jättää rauhaan ja olla sitte kun ei oliskaan.

Niin tosiaan täällähän toki kaikki anonyymit varmasti tietää ketä kukin tarkoittaa ja vastata voi kenelle ja mitä vaan. Oikea elämä on kuitenkin oikea elämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saat olla rauhassa kuten tähänkin asti.
        😊

• Anonyymi

Älä nyt omi tekstejä palstan perusteella.

• Anonyymi

Onko aloitus suunnattu miehelle vai naiselle ja minkä nimiselle?

• Anonyymi

Miehelle jonka nimeä en tiedä eikä kiinnosta!!
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehelle jonka nimeä en tiedä eikä kiinnosta!!
        Ap

Eli olet mies joka provoilee omaa katkeruuttaan miehiä kohtaan tällä kertaa

• Anonyymi

Luuletko että voisin sanoa tuolla tavalla kysyy
      piiperoinen sivusta

• Anonyymi

Voisin sanoa kyllä näin että jos syytät mua tosikoksi, niin kyllä itsessäsi on aivan samaa vikaa. Sanoisin tämänkin hyvällä vaan:)

• Anonyymi

Silloinkun toinen on masentunut, toisen pitäisi ilostuttaa ja sitten kun se toinen on puolestaan vaikka vakava, niin toisen pitäisi ilostuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloinkun toinen on masentunut, toisen pitäisi ilostuttaa ja sitten kun se toinen on puolestaan vaikka vakava, niin toisen pitäisi ilostuttaa.

Näinhän sen pitäisi periaatteessa olla, mut mitä jos molemmat on yhtäaikaa alla päin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinhän sen pitäisi periaatteessa olla, mut mitä jos molemmat on yhtäaikaa alla päin?

Joo jos energiat ovat matalat, niin minkäs teet. Mutta olisi hyvä puristaa jostain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo jos energiat ovat matalat, niin minkäs teet. Mutta olisi hyvä puristaa jostain.

Oishan se hyvä, mut aina ei kykene, vaikka haluiskin.

• Anonyymi

Kylläpä tästä tuli suosittu. Tarkotin tämän yhdelle kanssakulkijalle joka on jo ikäloppu
      Eli olkaa rauhassa!!

Ap

• Anonyymi

Olet mätäpaise palstalla. Moni selkeästi pahoitti mielensä tästä, otti itseensä ns:sti, mutta kaltaisesti mätäpaise ei sitä ymmärrä. Minä ajattelin että joku aineissa taas. Et taida hirveästi olla selvinpäin enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet mätäpaise palstalla. Moni selkeästi pahoitti mielensä tästä, otti itseensä ns:sti, mutta kaltaisesti mätäpaise ei sitä ymmärrä. Minä ajattelin että joku aineissa taas. Et taida hirveästi olla selvinpäin enää.

Minä olen selvä kuin vesi

Hyvää yötä!!

Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen selvä kuin vesi

Hyvää yötä!!

Ap

Minäkin otan täällä usein itseeni ja pahoitan mieleni!! Bumerangina takaisin vaan!!

Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin otan täällä usein itseeni ja pahoitan mieleni!! Bumerangina takaisin vaan!!

Ap

Aloitus vaikutti aIkon hörinältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisiköhän sinun mennä jonnekin muualle juontamaan jo addiktoituneena näistä provoista...

• Anonyymi

Mä tiedän olevani ilmaa muille ihmisille, enkä ole tärkeä kenellekään, enkä tunge kenenkään elämään, ymmärrän milloin olen liikaa ja silloin otan ja häivyn paikalta.

• Anonyymi

Uli uli

• Anonyymi

Et sä musta niin vaan eroon pääse. Kiinnitytän meidät toisiimme human centipeden elkein. Se on elämäntehtäväni. Saat luvan olla takana, koska valitat lähes tyhjästä.

• Anonyymi

Suomi24 oli hetken kiinni, jolloin äläreillä ei vonut tehdä mitään.

• Anonyymi

Jospa itse unohtaisit hänet.
      Onko kuvitelmat itsestäsi turhan suuria?

• Anonyymi

Jospa sinun kuvitelmasi suomi24n aloitusten aitoudesta on liian suuria? selvä provo on

• Anonyymi

Hyvästi

• Anonyymi

No mieti miksi lopetin suhteen🤔.

• Anonyymi

Uskon. Ei tarvitse kauan kitistä enää. Kuukauden päästä kiikun hirressä jossain ryteikössä. T: J-ihmispaska.

• Anonyymi

Koska olen paska ja kelvoton ihminen. Onhan se jo nähty monet kerrat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska olen paska ja kelvoton ihminen. Onhan se jo nähty monet kerrat.

Kaikki on jotain. Paskakin on. On hyvä olla vertauskuva hyviin ihmisiin, näin erottuu jyvät akanoista. Ole paskana onnellinen, ei tarvitse esittää tai näytellä, että hyvin menee vaikka ei menekkään. Olet ok ihan paskanakin. Ainakin toivottavasti omasta mielestäsi.

• Anonyymi

Et ole ihmis paska olet ihminen älä noin sano.

• Anonyymi

Ketä nä oot sitte?

• Anonyymi

Ilmaa sinä sitäkin tarvitset jos aiot elää. ❤️💨

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4558
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3803
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      149
      3531
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      44
      2004
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1078
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      137
      1003
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      857
    Aihe