Oot mulle ilmaa. Elä ja anna mun elää. Et oo tän maailman napa. Mee ja tee. Usko mua. Elä rauhas.
...
...
Etkö Sä pelle tajua jo ...
82
2588
Vastaukset
- Anonyymi
Jokainen on itselleen oman pienen maailmansa napa ja lähes kaikille muille pelkkää ilmaa. Valitettavia elämän tosiasioita
- Anonyymi
Näin se valitettavasti on monesti.
- Anonyymi
Mene hoitoon
- Anonyymi
Mä en kaipaa sitä ihmistä
Älä tuu vastaa mut pidä turpas kiinni - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en kaipaa sitä ihmistä
Älä tuu vastaa mut pidä turpas kiinniSkitso a sekos 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skitso a sekos 😁
Joku a mieskö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku a mieskö
Milloin ketäkin näihin maalitetaan, en pidä sitä yhtään sen hyväksyttävämpänä jos vihjaamisten kohteena on mies
- Anonyymi
Ei tuollaisesta saa kuin epävarman olon. Elä rauhas, tarkoittaa rauhan häirintää, rauhan kieltämistä, nyt kielioppia.
Naisen kissan nimi jäi pyyhkeeseen, kissan kierreltyä pihapiireistä pihapiiriinsä.
Name was left to towel, wandering yard to yard, arriving to homeestate called finally yard, by womans pussy, from yard to yardness harness.
https://m.youtube.com/watch?v=59lSt6fVgMA- Anonyymi
Jos Jumala haluais inkarnoitua tänne, niin Hän haluaisi olla leijona. Mutta jos leijona ei käy, niin Hän haluaisi olla vähintääkin kissa.
https://youtu.be/2lqdErI9uss - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Jumala haluais inkarnoitua tänne, niin Hän haluaisi olla leijona. Mutta jos leijona ei käy, niin Hän haluaisi olla vähintääkin kissa.
https://youtu.be/2lqdErI9ussPelastin aikoinaan villikissan pennun. Pari vuotta se asui kanssani, kunnes päätti etsiä uuden kodin.
Villikissa vois olla Jumala, jos joku on.
https://youtu.be/gEPmA3USJdI - Anonyymi
Nainen voi olla rauhassa, kirkonkellot ei soi meille. Itseasiassa en edes muista minkänäköinen olet, olet ilmaa.
https://youtu.be/etAIpkdhU9Q - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen voi olla rauhassa, kirkonkellot ei soi meille. Itseasiassa en edes muista minkänäköinen olet, olet ilmaa.
https://youtu.be/etAIpkdhU9QNainen kuka rakasti mustaa. Vaatteet olivat aina mustia. Mieli musta. Kirjahyllystä löytyvät kirjatkin olivat varmaan mustia.
https://youtu.be/pAgnJDJN4VA
- Anonyymi
Tiedän rakas. Oon ilma jota hengität. Ilman tukehtuisit.
- Anonyymi
Huvitusbiisi tähän väliin https://youtu.be/WhM6OgUgax8
- Anonyymi
Pelle sää käväisee.
- Anonyymi
Nytkö täällä on jo Pelle Miljoonakin? Kun oli Dannykin.
Muuten tuollainen hoidetaan kasvotusten eikä täällä.
"Kaikki on niin kaunista
pehmeää ja rauhallista
yön syli on turvallinen
suojaansa tuhlaillen
Hyvää yötä maailma
hyvää yötä maailma
aamulla aurinko nousee taas"
Laulaa Pelle Miljoona- Anonyymi
Kuka nainen?
Tmies
- Anonyymi
Ilmoita tuo irl, niin viesti on selkeä ja menee oikealle ihmiselle. Suosittelen.
- Anonyymi
Just näin.
- Anonyymi
Ai Graziano Pelle vai?
- Anonyymi
Anna sun elää? Hanki lääkitus kyllä se siitä.
- Anonyymi
Lopeta nyt hyvän sään aikana omimasta näitä inhottavia viestejä ja kuvittelemasta että liittyy sinuun. RAKASTAN SINUA. Sivusta sivulliselle.
- Anonyymi
Jaa, vai niin, no jos mä alan sitte sun ilmapatjaks vaikka.
- Anonyymi
Raivoa sille, jolle kuuluu, anna muiden elää!
- Anonyymi
Eikö narsku ollutkaan hyvä...
- Anonyymi
Jokainen ihminen on tehnyt sen synnin että on ajatellut elämässä olevan kyse itsestä.
- Anonyymi
Kyllä tajuan.
- Anonyymi
Elämäntaparikollinen sanoo usko mua
- Anonyymi
Elämäntaparikollisen päiväkirja
- Anonyymi
en usko mihinkaan enka rupea nyt kanssasi mihinkaan sirkukseen se on varma mina vaan en jaksa eika minua kiinnosta nyt yhtAAN JOTEN RAUHA AINAKIN JOHONKIN ASTI PYYBAN MINA
- Anonyymi
Tiesitkö että uusia toimivia näppäimistöjä saa suhteellisen edullisesti, ihan kympillä parilla?
- Anonyymi
Miksi minä en saanut elää ja olla rauhassa?
- Anonyymi
Samaa kysyin jo n vuosi sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa kysyin jo n vuosi sitten
Nyt onneksi sait rauhan.
🙏
- Anonyymi
Jäätävää tekstiä! Ilmaisutapa taitaa olla väärä ja väärässä paikassa. Oikeastaan tämä vain ruokkii vastapuolta ja kertoo paljon🤦♀️.... paitsi, että nyt ollaan anonyymi palstalla🤦♀️
- Anonyymi
Ketä elämäntaparikollinen ruokkii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, en tiiä, mutta toi teksti on aika ..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan niitä jotka saa provoista jotain elämyksiä
- Anonyymi
Tavataan taas täällä huomenna.
- Anonyymi
Okei, hirveen rasittavaa tää kaipailu onki, ei oikee enää jaksa innostaa. :)
- Anonyymi
Ryssiminen lie tuttujuttu. Venäjällä on jo pitkään levitetty tarinaa Ukrainasta olemattomana maana, jonka kansa ei ole olemassa
- Anonyymi
Tule ja paina huules huuliani vasten, hengitetään samaa ilmaa. Ota yhteyttä napaasi.
Tiedän että, et voi elää ilman napaa.
Oon sun paita, oo mun peppu.- Anonyymi
Suloisesti kirjoitettu.
Jos ap:n viesti ois m -> n, niin pahoittelisin pellemäisyyttä, ottaisin etäisyyttä, pikkuisen myös surua tuntisin, oltuani hånestä niin sekaisin.
-joku pelletär sivusta
- Anonyymi
Täällä mitää sun pellejä ole. Laita viesti irl.
- Anonyymi
Oletko blokannut mut kaikkialla?
- Anonyymi
Kuka on se ilma kenen pitää mennä pois? Voin sen tehdäkin jos jotain vinkkiä saa että tietää että on ollu pelkkä riesa.
- Anonyymi
Kannustatko jotakin tappamaan itsensä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannustatko jotakin tappamaan itsensä
No en olinpa ajattelematon kun luin tekstini uudelleen. Tarkoitin vaan sitä henkilöä joka on kuin ilmaa niin voi jättää rauhaan ja olla sitte kun ei oliskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en olinpa ajattelematon kun luin tekstini uudelleen. Tarkoitin vaan sitä henkilöä joka on kuin ilmaa niin voi jättää rauhaan ja olla sitte kun ei oliskaan.
Niin tosiaan täällähän toki kaikki anonyymit varmasti tietää ketä kukin tarkoittaa ja vastata voi kenelle ja mitä vaan. Oikea elämä on kuitenkin oikea elämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat olla rauhassa kuten tähänkin asti.
😊
- Anonyymi
Älä nyt omi tekstejä palstan perusteella.
- Anonyymi
Onko aloitus suunnattu miehelle vai naiselle ja minkä nimiselle?
- Anonyymi
Miehelle jonka nimeä en tiedä eikä kiinnosta!!
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehelle jonka nimeä en tiedä eikä kiinnosta!!
ApEli olet mies joka provoilee omaa katkeruuttaan miehiä kohtaan tällä kertaa
- Anonyymi
Luuletko että voisin sanoa tuolla tavalla kysyy
piiperoinen sivusta - Anonyymi
Voisin sanoa kyllä näin että jos syytät mua tosikoksi, niin kyllä itsessäsi on aivan samaa vikaa. Sanoisin tämänkin hyvällä vaan:)
- Anonyymi
Silloinkun toinen on masentunut, toisen pitäisi ilostuttaa ja sitten kun se toinen on puolestaan vaikka vakava, niin toisen pitäisi ilostuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloinkun toinen on masentunut, toisen pitäisi ilostuttaa ja sitten kun se toinen on puolestaan vaikka vakava, niin toisen pitäisi ilostuttaa.
Näinhän sen pitäisi periaatteessa olla, mut mitä jos molemmat on yhtäaikaa alla päin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän sen pitäisi periaatteessa olla, mut mitä jos molemmat on yhtäaikaa alla päin?
Joo jos energiat ovat matalat, niin minkäs teet. Mutta olisi hyvä puristaa jostain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo jos energiat ovat matalat, niin minkäs teet. Mutta olisi hyvä puristaa jostain.
Oishan se hyvä, mut aina ei kykene, vaikka haluiskin.
- Anonyymi
Kylläpä tästä tuli suosittu. Tarkotin tämän yhdelle kanssakulkijalle joka on jo ikäloppu
Eli olkaa rauhassa!!
Ap- Anonyymi
Olet mätäpaise palstalla. Moni selkeästi pahoitti mielensä tästä, otti itseensä ns:sti, mutta kaltaisesti mätäpaise ei sitä ymmärrä. Minä ajattelin että joku aineissa taas. Et taida hirveästi olla selvinpäin enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet mätäpaise palstalla. Moni selkeästi pahoitti mielensä tästä, otti itseensä ns:sti, mutta kaltaisesti mätäpaise ei sitä ymmärrä. Minä ajattelin että joku aineissa taas. Et taida hirveästi olla selvinpäin enää.
Minä olen selvä kuin vesi
Hyvää yötä!!
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen selvä kuin vesi
Hyvää yötä!!
ApMinäkin otan täällä usein itseeni ja pahoitan mieleni!! Bumerangina takaisin vaan!!
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin otan täällä usein itseeni ja pahoitan mieleni!! Bumerangina takaisin vaan!!
ApAloitus vaikutti aIkon hörinältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisiköhän sinun mennä jonnekin muualle juontamaan jo addiktoituneena näistä provoista...
- Anonyymi
Mä tiedän olevani ilmaa muille ihmisille, enkä ole tärkeä kenellekään, enkä tunge kenenkään elämään, ymmärrän milloin olen liikaa ja silloin otan ja häivyn paikalta.
- Anonyymi
Uli uli
- Anonyymi
Et sä musta niin vaan eroon pääse. Kiinnitytän meidät toisiimme human centipeden elkein. Se on elämäntehtäväni. Saat luvan olla takana, koska valitat lähes tyhjästä.
- Anonyymi
Suomi24 oli hetken kiinni, jolloin äläreillä ei vonut tehdä mitään.
- Anonyymi
Jospa itse unohtaisit hänet.
Onko kuvitelmat itsestäsi turhan suuria?- Anonyymi
Jospa sinun kuvitelmasi suomi24n aloitusten aitoudesta on liian suuria? selvä provo on
- Anonyymi
Hyvästi
- Anonyymi
No mieti miksi lopetin suhteen🤔.
- Anonyymi
Uskon. Ei tarvitse kauan kitistä enää. Kuukauden päästä kiikun hirressä jossain ryteikössä. T: J-ihmispaska.
- Anonyymi
Koska olen paska ja kelvoton ihminen. Onhan se jo nähty monet kerrat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska olen paska ja kelvoton ihminen. Onhan se jo nähty monet kerrat.
Kaikki on jotain. Paskakin on. On hyvä olla vertauskuva hyviin ihmisiin, näin erottuu jyvät akanoista. Ole paskana onnellinen, ei tarvitse esittää tai näytellä, että hyvin menee vaikka ei menekkään. Olet ok ihan paskanakin. Ainakin toivottavasti omasta mielestäsi.
- Anonyymi
Et ole ihmis paska olet ihminen älä noin sano.
- Anonyymi
Ketä nä oot sitte?
- Anonyymi
Ilmaa sinä sitäkin tarvitset jos aiot elää. ❤️💨
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1493531Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1371003- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25857