Oon 12v poika, meen viikonpäästä rasvaprosenttitestauksen. Mua ahdistaa se tosi paljon. Pelkään että mä on tosi ylipainoinen. Terveydenhoitajalla kerrottiin että mun paino on täydellinen. Mun pituus on 151cm ja paino 45kg. Kun otin rasvaprosentista selvää, sain laskurihommalla rasvaprosentiksi 19,8. Mä en tiedä, mikä on lapsen normaali rasvaprosentti, mutta mua ahdistaa tosi paljon. Mitä mä teen? ):
Oonko mä lihava?
7
148
Vastaukset
- Anonyymi
Harrastan siis Koripalloa kahdesti viikossa ja meillä on välillä divaripelejä viikonloppuina.
- Anonyymi
Olet tainnut katsoa sitä lukemaa vähän väärin ja sekoittanut sen esimerkiksi painoindeksiin. Antamillasi tiedoilla saa rasvaprosentiksi eti laskukaavoilla ja eri nettisivuilla noin 10,7. Ja se on lapselle hyvä. Ei sulla oo mitään hätää, hyvin se testi menee!😉🤗
- Anonyymi
Mene juttelemaan koulun rehtorille. Hän auttaa painoasioissa.
- Anonyymi
Eikö terveydenhoitaja ole sitä varten.Eikä rehtori.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö terveydenhoitaja ole sitä varten.Eikä rehtori.
Hoitajilla on liian pieni palkka (alle 4000 €/kk). Ovat kaikki joko lakossa tai irtisanoutuneet. Koulun rehtori on hyvä ja luotettava, haluaa auttaa lapsia.
- Anonyymi
Lapsi on normaalipainoinen.
Tämän pituisen ja ikäisen lapsen normaalipainon alue on 33.3 - 47.5 kg. Kasvuiän aikana normaalipainoisen lapsen painon tulee nousta. - Anonyymi
Keskitä huomiosi tärkeämpiin asioihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513515Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1042276Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5892241Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192006- 201638
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431628KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar711586Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1351481- 281436
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?911390