Oon 12v poika, meen viikonpäästä rasvaprosenttitestauksen. Mua ahdistaa se tosi paljon. Pelkään että mä on tosi ylipainoinen. Terveydenhoitajalla kerrottiin että mun paino on täydellinen. Mun pituus on 151cm ja paino 45kg. Kun otin rasvaprosentista selvää, sain laskurihommalla rasvaprosentiksi 19,8. Mä en tiedä, mikä on lapsen normaali rasvaprosentti, mutta mua ahdistaa tosi paljon. Mitä mä teen? ):
Oonko mä lihava?
7
129
Vastaukset
- Anonyymi
Harrastan siis Koripalloa kahdesti viikossa ja meillä on välillä divaripelejä viikonloppuina.
- Anonyymi
Olet tainnut katsoa sitä lukemaa vähän väärin ja sekoittanut sen esimerkiksi painoindeksiin. Antamillasi tiedoilla saa rasvaprosentiksi eti laskukaavoilla ja eri nettisivuilla noin 10,7. Ja se on lapselle hyvä. Ei sulla oo mitään hätää, hyvin se testi menee!😉🤗
- Anonyymi
Mene juttelemaan koulun rehtorille. Hän auttaa painoasioissa.
- Anonyymi
Eikö terveydenhoitaja ole sitä varten.Eikä rehtori.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö terveydenhoitaja ole sitä varten.Eikä rehtori.
Hoitajilla on liian pieni palkka (alle 4000 €/kk). Ovat kaikki joko lakossa tai irtisanoutuneet. Koulun rehtori on hyvä ja luotettava, haluaa auttaa lapsia.
- Anonyymi
Lapsi on normaalipainoinen.
Tämän pituisen ja ikäisen lapsen normaalipainon alue on 33.3 - 47.5 kg. Kasvuiän aikana normaalipainoisen lapsen painon tulee nousta. - Anonyymi
Keskitä huomiosi tärkeämpiin asioihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418