Oon 12v poika, meen viikonpäästä rasvaprosenttitestauksen. Mua ahdistaa se tosi paljon. Pelkään että mä on tosi ylipainoinen. Terveydenhoitajalla kerrottiin että mun paino on täydellinen. Mun pituus on 151cm ja paino 45kg. Kun otin rasvaprosentista selvää, sain laskurihommalla rasvaprosentiksi 19,8. Mä en tiedä, mikä on lapsen normaali rasvaprosentti, mutta mua ahdistaa tosi paljon. Mitä mä teen? ):
Oonko mä lihava?
7
204
Vastaukset
- Anonyymi
Harrastan siis Koripalloa kahdesti viikossa ja meillä on välillä divaripelejä viikonloppuina.
- Anonyymi
Olet tainnut katsoa sitä lukemaa vähän väärin ja sekoittanut sen esimerkiksi painoindeksiin. Antamillasi tiedoilla saa rasvaprosentiksi eti laskukaavoilla ja eri nettisivuilla noin 10,7. Ja se on lapselle hyvä. Ei sulla oo mitään hätää, hyvin se testi menee!😉🤗
- Anonyymi
Mene juttelemaan koulun rehtorille. Hän auttaa painoasioissa.
- Anonyymi
Eikö terveydenhoitaja ole sitä varten.Eikä rehtori.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö terveydenhoitaja ole sitä varten.Eikä rehtori.
Hoitajilla on liian pieni palkka (alle 4000 €/kk). Ovat kaikki joko lakossa tai irtisanoutuneet. Koulun rehtori on hyvä ja luotettava, haluaa auttaa lapsia.
- Anonyymi
Lapsi on normaalipainoinen.
Tämän pituisen ja ikäisen lapsen normaalipainon alue on 33.3 - 47.5 kg. Kasvuiän aikana normaalipainoisen lapsen painon tulee nousta. - Anonyymi
Keskitä huomiosi tärkeämpiin asioihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",175103Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1012321- 1352018
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee491895Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171710"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551286Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu117957Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää51866Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.303831Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24664