DrAgOnBaLl On PaRaS!

mie vaan

Voihan Erkki kun Dragonball z lopetettiin subtv:ltä!
Neon genenis evangelion on ihan surkee!!

20

1250

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viiivi

Nii onki!!! Dragonball Z on paras!! Mutta ei Neon Genesis Evangelionkaan nyt ihan huono oo.

• gokkeli

No ei siitä neon genenis evangeliosta mitään tajuu.. ainakaan minä xD Mut Dragonball z on maailman paras sarja!!!! Dragonball mangakin on TOOOsi mahtavaa!!! Ja ajatella, mä oon tyttö... Yleensä luulis että vaan pojat tykkäis DBZ:stä!

• gokkeli
        gokkeli kirjoitti:

No ei siitä neon genenis evangeliosta mitään tajuu.. ainakaan minä xD Mut Dragonball z on maailman paras sarja!!!! Dragonball mangakin on TOOOsi mahtavaa!!! Ja ajatella, mä oon tyttö... Yleensä luulis että vaan pojat tykkäis DBZ:stä!

Ketkä on sun mielestä parhaat henkilöt,Viivi? Musta on Goten,Trunks ja Vegeta! Tottakai Gokukin on tosi hyvä,mut tossa oli kärki kolmikko!

• Viiivi
        gokkeli kirjoitti:

Ketkä on sun mielestä parhaat henkilöt,Viivi? Musta on Goten,Trunks ja Vegeta! Tottakai Gokukin on tosi hyvä,mut tossa oli kärki kolmikko!

Trunks, Vegeta ja Goku ( kaikki muut saiyalaiset... Saiyalaiset rulettaa!!!)!

• NGE FANI

V.I.T.U.N H.omot se on paras siis NGE. DBZ oli hyvä mut neon parempi paljon ..!!!!!!!!!!!!!!!1111

• jenna-san

Dragon ball z on paras!! oon kattonu sarjan japaniks (Cell game saaga on näkemättä)ja jenkiks miljoona kertaa ja ei vaan voi kyllästyä siihen. en vaa tiiä miks:)
      NGE:stä en voi sanoa mitään koska en saa valvoa niin kauaa että saisin kattoo sen...

utelijaisuus iski! mikä on teijän suosikkijakso(t) Dragonball z:tasta???

mulla on niit aikamoine lista mutt kaikkein paras jakso on kyllä jenkkiversion 174(?)
      (olikos se se jakso jossa Vegeta hyökkäs Celin kimppuun sen takii kun Cell tappo Trunksin ja sai aikas pahasti köniin sen takii? mä ku luulin ettei Vegetalla ole tunteita... xD)

Vegeta on P-A-R-A-S!!!

• gokkeli

Paras jakso on jenkki versiona 170 ja 176. Ne on vaan niin hyviä! Itelläni on koneella jaksot 165-276,mutta ilkeä veljeni raa'asti poisti melkein kaikki!!! Muuten mulla olisi kaikki siitä jaksosta lähtien mihin subtv:ltä loppu! Miekin oon kattonu ne jaksot ainakin miljoona kertaa,enkä vieläkään kyllästy!! oletteko te kattoneen DBZ leffoja??? Itelläni on 3 leffaa,maailman vahvin(vhs),suuri taistelu(sekin vhs)ja Broly,the legendary supersayan on dvd. Sitten tietsikalla on loput:) Suomeen ilmestyneissä DBZ elokuvissa on ihmeelliset äänet! Japanilaiset äänet on parhaimpia(ehkä siksi että Gokun ääni kuulostaa niin hauskalta,sehän on naisen tekemä ääni)!

• jenna-san
        gokkeli kirjoitti:

Paras jakso on jenkki versiona 170 ja 176. Ne on vaan niin hyviä! Itelläni on koneella jaksot 165-276,mutta ilkeä veljeni raa'asti poisti melkein kaikki!!! Muuten mulla olisi kaikki siitä jaksosta lähtien mihin subtv:ltä loppu! Miekin oon kattonu ne jaksot ainakin miljoona kertaa,enkä vieläkään kyllästy!! oletteko te kattoneen DBZ leffoja??? Itelläni on 3 leffaa,maailman vahvin(vhs),suuri taistelu(sekin vhs)ja Broly,the legendary supersayan on dvd. Sitten tietsikalla on loput:) Suomeen ilmestyneissä DBZ elokuvissa on ihmeelliset äänet! Japanilaiset äänet on parhaimpia(ehkä siksi että Gokun ääni kuulostaa niin hauskalta,sehän on naisen tekemä ääni)!

Gokun japsu ääni on suorastaa sulone...!!! se tekee siitä hauskemman ja täydellisen. mun pikkusisko sai hermoromahuksen ku kuuli miltä Gokun ääni japsuna kuulostaa... mä taas romahiin Vegetan äänen takii... mut oon tottunu siihe ja se sopiiki sille aikas hyvi... vai?

oon kattonu kaikki DBZ leffat... koneelt ku ei mun vanhemmat suostu ostaa mitää animee liittyvää... :( mut on mulla se "suuri taistelu" vhs.
        paras on kyll ehottomasti 12 (en muista nimee) ja sitte oli se 8 Broly, the legendary super saiyan.
        en vaa oikei tajunnu minkä takii se Baragas (vai mikä se ny oli?:)) "huijas" Vegetan sinne planeetalle... viittiskö joku kertoo... oon aikas surku enkussa ^^'

ihanaa ett tääl on pari DBZ fania!! =^-^=

• robin
        jenna-san kirjoitti:

Gokun japsu ääni on suorastaa sulone...!!! se tekee siitä hauskemman ja täydellisen. mun pikkusisko sai hermoromahuksen ku kuuli miltä Gokun ääni japsuna kuulostaa... mä taas romahiin Vegetan äänen takii... mut oon tottunu siihe ja se sopiiki sille aikas hyvi... vai?

oon kattonu kaikki DBZ leffat... koneelt ku ei mun vanhemmat suostu ostaa mitää animee liittyvää... :( mut on mulla se "suuri taistelu" vhs.
        paras on kyll ehottomasti 12 (en muista nimee) ja sitte oli se 8 Broly, the legendary super saiyan.
        en vaa oikei tajunnu minkä takii se Baragas (vai mikä se ny oli?:)) "huijas" Vegetan sinne planeetalle... viittiskö joku kertoo... oon aikas surku enkussa ^^'

ihanaa ett tääl on pari DBZ fania!! =^-^=

dragonball z on paras ohjelma jota on ja gogu,trunks ja vegeta on parhaat

• Laiska-Galaxia

Tuntuu että vihaat NGE:tä koska DBZ lopetettiin subilta... Mutta onhan se parempi kuin että ei mitään tulisi? Sitäpaitsi NGE on hyvä. No mielipideasioista ei saa kiistellä.

• gokkeli

En minä nyt sen takia vihaa sitä. Meillä oli tietsikalla kauan aikaa ennekuin DBZ loppu niin ne neon genesis evangelion jaksot eikä oikein napannu.. Yksinkertaisesti Dragonball z on parempi kuin Neon Genesis Evangelion. Tämä on minun mielipiteeni,joten älkää tappako minua...xD

• sdfkjsfmhahjned

DBZ on kirkkoveneestä

• gokkeli
        sdfkjsfmhahjned kirjoitti:

DBZ on kirkkoveneestä

Ei oikein voi olla.

• Hotaru

En tykkää DragonBallista. Eikä NGE saanut myöskään syttymään.

Olen niuhottaja, SubTV yrittää työllä ja vaivalla saada animea Suomeen, ja sellaisia suosittuja elitistisarjojakin jopa kuin NGE, mutta valitan vain. x)

• animefangirl84

hauluan että tvstä tulee taas Dragonball z:itä
      .on niin ikävä ja minusta Neon genenis evangelion
      on paras

• eltsu

Mua ärsyttää. . Miksi hitossa se piti lopettaa subilta. . Yhyy. . Se oli nii sairaan hyuva sarja. . että potuttaa

• Chibi Bra

Se on hyvä ! Jeee !!!

..... =^-^= ........

• shinji ikari

Arvelen, että suurin osaa dbz:taa kattovista on alle 15-vuotiaita ja eivät ole nähneet paljoa animea ennen sitä, sillä itsekkin dbz:tan katsoneena ja joskus siitä pitäneenä voin sanoa, että maailmassa on niin PAAAAAAALJOOOOON parempaa animea, esimerkiksi juuri nge, joka saattaa tietysti tuntua liian vaikealta alle 15v dbz:taa katsovien pikkutyttöjen/poikien mielestä, mutta suosittelen vahvasti katsomaan muutakin niin huomaatte, että dragonball on täysin kaupallistettua roskaa.

• gokkeli

Itse olen katsonut kymmeniä eri animeita ja DBZ on paras!! Ei mitään roskaa!!! NGE:tä ei vaan jaksa kahtoo kun siinä ei ole edes mitään juonta! Aina vaan jotain enkeleita ja muuta...

• shinji ikari
        gokkeli kirjoitti:

Itse olen katsonut kymmeniä eri animeita ja DBZ on paras!! Ei mitään roskaa!!! NGE:tä ei vaan jaksa kahtoo kun siinä ei ole edes mitään juonta! Aina vaan jotain enkeleita ja muuta...

ikäskin on näköjään 11....

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6653
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5739
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4490
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2966
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2402
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe