Teetkö nainen liikaa käsitöitä?

Anonyymi

Kun sun kävelystä huomaa että joku paikka on arkana?

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Häntäluu murtui viime kesänä. Se välillä vaivaa edelleen.

    • Anonyymi

      Kävelen hitaasti ettet juoksisi aina vauhdilla ohi. Jopa välillä fillaroit ettei ole mitään rajaa.

    • Anonyymi

      Olet ymmärtänyt aivan väärin, en harrasta ollenkaan käsitöitä. Minulla ei ole hajuakaan pitsinnypläyksestä tai muusta tämäntyyppisestä toiminnasta.
      Se on vaan tuo voimakas pyrstöpainotteisuus, notkelma, mikä jos jonkinlaista vaivaa muassaan tuonut.

    • Anonyymi

      Kuuluuko kenenkään käsityöt muille? Ei todellakaan.

      • Anonyymi

        Kuuluu ne joskus naapuriin, jos äänekästä käsityötä?


    • Anonyymi

      Joo vaikkei mulle tää ollukkaan niin voin sanoa että työstä johtuvaa että kaikki on jumissa ja varmaan kulmaa jo näinkin "nuorella" iällä. Pitäisi varmaan vaihtaa ammattia.

    • Anonyymi

      On sattunut erinäisiä onnettomuuksia elämäntaipaleella harrastuksien kanssa, liikenteessä (kyydissä), pyöräillessä ja metsikön kautta oikaistessa. Välillä on parempia päiviä ja sitten kun lisää vauhtia kun on parempi liikkuvuus niin vanhat vammat muistuttavat. Kylmä keli vaikuttaa ja äkkinäiset liikkeet. Kohta pääsee liikkumaan metsässäkin enemmän, niin siellä voi hyvin saada itsensä liikkuvaisemmaksi ja kunto paranee. Tietysti istumisesta tulee jäykäksi joten täytyy lähteä liikkeelle. Kävin viime aamuyönä aamuyökävelyllä ihan vain pienen hetken ja oli ihanan happirikasta ja nautin hengittää raikasta ilmaa.
      Käsitöitä olen tehnyt tosissani tarkoituksena ehkä viedä syksyllä myyntiin. Ja juuri tänään ajattelin tehdä muutakin sinne myyntiin. Käsillä tekeminen on vain niin rentouttavaa ja samalla voi ajatella ja jäsennellä asioita ja miettiä ja suunnitella kaikkea. Itselle on myös mukava tehdä kaikenlaista. Ohjeita en lue vaan teen 99,9% kaiken oman päässäni olevan vision pohjalta. Kaikki ovat 99,9% uniikkeja.

      Mutta, kyllä sitä vois lähteä lenkille, tosin koiran kanssa tuli lenkkeiltyä minimissään kolmesti päivässä. Mutta nyt ei ole vuosiin ollut koiraa / koiria.
      Voishan joku fiksu mies käydä ulkoiluttamassa minua, ( mutta oravia en ala haukkumaan. )
      😁

    • Anonyymi

      Ei vaan nosteltuani erittäin raskaita esineitä yksinkertaisesti selkä pettää. Pystyn hädin tuskin kävelemään tänään.

      • Anonyymi

        Missäs olet kävelyäni katsonut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäs olet kävelyäni katsonut?

        Kirjoitin omasta kävelystäni. Olen nainen ja kirjoitin aloittajalle miksi kävelen kuten kävelen.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe