Teetkö nainen liikaa käsitöitä?

Anonyymi

Kun sun kävelystä huomaa että joku paikka on arkana?

10

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Häntäluu murtui viime kesänä. Se välillä vaivaa edelleen.

• Anonyymi

Kävelen hitaasti ettet juoksisi aina vauhdilla ohi. Jopa välillä fillaroit ettei ole mitään rajaa.

• Anonyymi

Olet ymmärtänyt aivan väärin, en harrasta ollenkaan käsitöitä. Minulla ei ole hajuakaan pitsinnypläyksestä tai muusta tämäntyyppisestä toiminnasta.
      Se on vaan tuo voimakas pyrstöpainotteisuus, notkelma, mikä jos jonkinlaista vaivaa muassaan tuonut.

• Anonyymi

Kuuluuko kenenkään käsityöt muille? Ei todellakaan.

• Anonyymi

Kuuluu ne joskus naapuriin, jos äänekästä käsityötä?

• Anonyymi

Joo vaikkei mulle tää ollukkaan niin voin sanoa että työstä johtuvaa että kaikki on jumissa ja varmaan kulmaa jo näinkin "nuorella" iällä. Pitäisi varmaan vaihtaa ammattia.

• Anonyymi

On sattunut erinäisiä onnettomuuksia elämäntaipaleella harrastuksien kanssa, liikenteessä (kyydissä), pyöräillessä ja metsikön kautta oikaistessa. Välillä on parempia päiviä ja sitten kun lisää vauhtia kun on parempi liikkuvuus niin vanhat vammat muistuttavat. Kylmä keli vaikuttaa ja äkkinäiset liikkeet. Kohta pääsee liikkumaan metsässäkin enemmän, niin siellä voi hyvin saada itsensä liikkuvaisemmaksi ja kunto paranee. Tietysti istumisesta tulee jäykäksi joten täytyy lähteä liikkeelle. Kävin viime aamuyönä aamuyökävelyllä ihan vain pienen hetken ja oli ihanan happirikasta ja nautin hengittää raikasta ilmaa.
      Käsitöitä olen tehnyt tosissani tarkoituksena ehkä viedä syksyllä myyntiin. Ja juuri tänään ajattelin tehdä muutakin sinne myyntiin. Käsillä tekeminen on vain niin rentouttavaa ja samalla voi ajatella ja jäsennellä asioita ja miettiä ja suunnitella kaikkea. Itselle on myös mukava tehdä kaikenlaista. Ohjeita en lue vaan teen 99,9% kaiken oman päässäni olevan vision pohjalta. Kaikki ovat 99,9% uniikkeja.

Mutta, kyllä sitä vois lähteä lenkille, tosin koiran kanssa tuli lenkkeiltyä minimissään kolmesti päivässä. Mutta nyt ei ole vuosiin ollut koiraa / koiria.
      Voishan joku fiksu mies käydä ulkoiluttamassa minua, ( mutta oravia en ala haukkumaan. )
      😁

• Anonyymi

Ei vaan nosteltuani erittäin raskaita esineitä yksinkertaisesti selkä pettää. Pystyn hädin tuskin kävelemään tänään.

• Anonyymi

Missäs olet kävelyäni katsonut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missäs olet kävelyäni katsonut?

Kirjoitin omasta kävelystäni. Olen nainen ja kirjoitin aloittajalle miksi kävelen kuten kävelen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Neljä viidestä on valmis luopumaan venäläisestä energiasta

hinnannoususta huolimatta. Suomalaiset vastustavat tiukasti putinismia. https://yle.fi/uutiset/3-12446857
      Maailman menoa
      142
      2521
    2. Sale on loistava presidentti

Tulipa joskus kirjoitettua, että natojäsenyys tulee saada aikaa "Salen" aikana ja nyt se alkaa realisoitua " natoon jo huomenna" - teeman on hyväksyny
      Maailman menoa
      218
      1949
    3. Kunpa voisin

Edes lähettää viestiä sulle. Olet ajatuksissa sen verran paljon.
      Ikävä
      46
      1048
    4. Onko sinulla nainen sen miehen kanssa ihan älytön juttu?

Vai mitä se tämä kaikki teidän pelinne täällä oikein on? Jospa se on vain sellaista kevyttä ja ohimenevää ihastumista..? Taitaa olla. Niin minä nyt vä
      Ikävä
      93
      1035
    5. Ano Turtiainen: Suomi olisi voinut olla Pohjolan Sveitsi

Mitä kenelläkään voisi olla tällaista mielikuvaa vastaan?
      Maailman menoa
      348
      976
    6. Toimintasi on vainoamista

Luulisi aikuisen ihmisen jo ymmärtävän..
      Tunteet
      113
      918
    7. Eihän tää jää tähän mies?

En ainakaan sitä haluaisi ✨
      Ikävä
      52
      711
    8. Eikö me nyt vaan

Voitas.....kumpikin unohtaa toisemme ?
      Ikävä
      48