Auto on Peugeot 206 vm 2012, 1,4 bensa.
Eli airbagin merkkivalo palaa jatkuvasti ja se luettiin testerillä tietokoneen kautta. Nollattiin muutamasti, mutta vika palaa aina uudelleen heti.
Vikakoodiksi antaa:
DTC 8 - Etuoikean sivuturvatyynyn tulilanka; avoin piiri, jatkuva
Aiemmin olen vaihtanut uuden akun sekä käyttänyt penkkien alla kaikki liittimet irti ja puhdistanut kaikki liittimet CRC:n elektroniikan puhdistusspraylla.
Kysyn, mitä täytyy korjata / tehdä vielä, jotta tuon vian saa pois? Onko vielä joitain liittimiä / antureita, joita voisi irrottaa ja puhdistaa sekä vaihtaa?
Sen verran voin todeta, että ongelmaa ei ole talvella pakkaskeleillä, mutta kelin lämmetessä, niin heti alkaa tämä ongelma.
Airbag-valo palaa jatkuvasti
4
89
Vastaukset
- Anonyymi
kannattaa varmaan tarkistaa siinä turvatyynyssä itsessään oleva liitin.
Mistä airbagin itsessään olevaan liittimeen pääsee käsiksi? Onko käytännön kokemusta asiasta?
- Anonyymi
Sportti91 kirjoitti:
Mistä airbagin itsessään olevaan liittimeen pääsee käsiksi? Onko käytännön kokemusta asiasta?
siihen pääsee käsiksi kun ottaa sen turvatyynyn käteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siihen pääsee käsiksi kun ottaa sen turvatyynyn käteen.
Ihana vastaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815