Thaimaalaista puuseppien käsityötaitoa parhaimmillaan.

Me jotka oikeasti ... siis oikeasti arvostamme käsityötaitoa ja olemme siitä myös valmiita maksamaan, olemme erimieltä, mutta makunsa kullakin kastilla, siksi on tarjolla kaikille sopivia tuotteita ja ohessa eräälle ryhmälle gataloogia.

Nauttikaa rakkaat thaimaalaisesta käsityötaidosta, löytyy jopa mäntypuinen työpöytä kotoisasti.

https://www.ikea.com/th/th/customer-service/brochures/?gclid=CjwKCAjwx46TBhBhEiwArA_DjHnzIFxdTxFKuClIFj3L-gsh0zG87ZgSi9MvyQoFeuY_QciHdg1e-xoCzGIQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

11

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hauskaa, nyt tämä Tyttö Neitinen 2010 on Ikeafani vimppasen päälle.

• Anonyymi

Senssu on kuntouttavassa työtoiminnassa Kuopion työväentalolla päässyt veistämään jotakin pölkkyä ja on nyt polleaa puuseppää ja käsityöläistä.

Meillä on tältä samalta toimittajalta noin 12 huonekalua samasta puulajista. Nämä on farmin huoltorakennuksen terassilla. https://ibb.co/Dfsdvsc

Hinta näille käsitöille ei ole kummoinen. Tämä ryhmä oli euroissa noin 200 euroa.

T 2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo niin on monella muullakin internetfeikillä.

https://www.lazada.co.th/products/60-200-60-100-i3011910685-s11071425257.html?freeshipping=1&search=1&spm=a2o4m.searchlist.list.i40.30be48c7vAgs5n

Kyllä, sama valmistaja myy samoja kalusteita myös rautakaupoille. Suoraan ostettuna vaan paljon halvempia. Kuusitonnia taisin maksaa käteen tuosta samasta ryhmästä.

Tässä sinulle ikeamiehelle vielä lisää googlattavaa uunituoreessa kuvassa https://ibb.co/0XM5d5g

Kuva vierashuoneesta (meillä on kolme vierashuonetta) jossa mummon sisko hoitotätinä tänään tytön kaverina. Poika päikkäreillä.

T 2010

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska olet suuri thaimaalaisen käsityön arvostaja, niin kerropas minulle mistä puusta nuo on tehty ja millä lakalla lakattu? Sitten voit laittaa oman kuvan Chiang Maista omista thaimaalaisista käsityönä tehdyistä kalusteistasi.

T 2010

Kuules Tyttö Neitinen 2010 Ikeafani.
        Sinä selittelet markkamiljonäärinä rakennelleesi salaluukkuja sun muuta tuubaa ok talosi rinnalla jonka rakensit itse 90 prosenttisesti ja sen jälkeen olet ollut suuri jalopuuex-pertti.
        Puusepäppä ja Ikean sun muiden käyttämät sarjatuotantolaitokset on kaksi eri asiaa.
        Laita sinä noita valokuvias joihin perustat bablas nahkasohvista olkkarissas johon mahtuu talo, sekä puusepän valmistamista rapuista kaiteineen Eedenissäs.
        Meillä ei ole täällä Chiang Main kodissa ainuttakaan huonekalua, joka olisi teollista tuotantoa, vaan kaikille on olemassa käsityöläinen joka on ihminen eikä kone ja jolla on nimi.
        Tervetuloa katsomaan itse, Räps.
        Niin ja mulle on täysin yhdentekevää sun hintainformaatiot, koska kaikella on oma hintansa, varsinkin käsitöillä joista en koskaan periaatteessa tingi vaan maksan jopa extraa pelkästä kunnioituksesta.
        Sun juttus muuttuu alituiseen, aikaisemmin olit huolissasi jopa suomen käsityöläisten katoamisesta, mutta sitten ihannoit Ikeaa ja teollista tuotantoa kierrätyspuristemateriaaleineen.
        Osta nyt edes itsellesi Kuksa ja heitä vex se tinakantinen hopeakansikristallikolpakko...apina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä selittelet markkamiljonäärinä rakennelleesi salaluukkuja sun muuta tuubaa ok talosi rinnalla jonka rakensit itse 90 prosenttisesti ja sen jälkeen olet ollut suuri jalopuuex-pertti.
        Puusepäppä ja Ikean sun muiden käyttämät sarjatuotantolaitokset on kaksi eri asiaa.
        Laita sinä noita valokuvias joihin perustat bablas nahkasohvista olkkarissas johon mahtuu talo, sekä puusepän valmistamista rapuista kaiteineen Eedenissäs.
        Meillä ei ole täällä Chiang Main kodissa ainuttakaan huonekalua, joka olisi teollista tuotantoa, vaan kaikille on olemassa käsityöläinen joka on ihminen eikä kone ja jolla on nimi.
        Niin ja mulle on täysin yhdentekevää sun hintainformaatiot, koska kaikella on oma hintansa, varsinkin käsitöillä joista en koskaan periaatteessa tingi vaan maksan jopa extraa pelkästä kunnioituksesta.
        Sun juttus muuttuu alituiseen, aikaisemmin olit huolissasi jopa suomen käsityöläisten katoamisesta, mutta sitten ihannoit Ikeaa ja teollista tuotantoa kierrätyspuristemateriaaleineen.
        Osta nyt edes itsellesi Kuksa ja heitä vex se tinakantinen hopeakansikristallikolpakko...apina.

Jännä juttu senssu, kun Kymppi voi ottaa kuitenkin kuvia niistä huonekaluista, mutta sinä et voi? Mikä siinä on niin vaikeaa sinulle? Missä kuksa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, sama valmistaja myy samoja kalusteita myös rautakaupoille. Suoraan ostettuna vaan paljon halvempia. Kuusitonnia taisin maksaa käteen tuosta samasta ryhmästä.

Tässä sinulle ikeamiehelle vielä lisää googlattavaa uunituoreessa kuvassa https://ibb.co/0XM5d5g

Kuva vierashuoneesta (meillä on kolme vierashuonetta) jossa mummon sisko hoitotätinä tänään tytön kaverina. Poika päikkäreillä.

T 2010

Voit jo lopettaa, sinä et edes tunne yhtä ainutta puuseppää.

https://www.as-99.xyz/ProductDetail.aspx?iid=225207063&pr=60.96

Noita sarjatuotantokaluja voit aijalilla vaikka maailman tappiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä sinulle näiden kalusteiden valmistaja. Kuvan kaivoin hänen fasesta. Hänellä on muutama työntekijä, joista yksi on poikansa. https://ibb.co/F3ns9D6

T 2010

PS: Otapas nyt reippaasti kuvat niistä sinun kalusteista, äläkä länkytä asian vierestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jännä juttu senssu, kun Kymppi voi ottaa kuitenkin kuvia niistä huonekaluista, mutta sinä et voi? Mikä siinä on niin vaikeaa sinulle? Missä kuksa?

Jänskää joo 20 tuhannen donan vedonlyöjällä on kyky ottaa valokuvia, vaan ei itse aiheesta, joka on Eeden.

Vielä jänskempää että Tyttösellä on aktiivi perseennuolija.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jänskää joo 20 tuhannen donan vedonlyöjällä on kyky ottaa valokuvia, vaan ei itse aiheesta, joka on Eeden.

Vielä jänskempää että Tyttösellä on aktiivi perseennuolija.

Olet oikeasti sairas ihminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      256
      5359
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      125
      2333
    3. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      243
      2041
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1844
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1690
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      188
      1547
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      54
      1434
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      63
      1364
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1321
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1181
    Aihe