Mites on: onko jumala ollu viime aikoina kuulosalla, kun vellut(kin) ovat pää märkänä rukoilleet sodan loppumista ja suviseurojen toteutumista?
Aikas hitaasti tuntus se jumala reagoivan alamaistensa pyyntöihin. Mites tässä ny tälleen on päässyt käymään?
Valehdellaanko raamatussa vai eivätkö vellut ole tarpeeksi hyviä uskovaisia, jotta julman jumalan kannattas heidän huokauksiaan ja hiusten maahan tippumisia noteerata?
Onko jumala ollut kuulolla?
5
88
Vastaukset
- Anonyymi
Onko saalemeilla Jumalaa?
Heillä on kaikkivaltias Jeesus, joka Wellulta uupuu ja sitä kautta Henki sekä itse Isä.
Henki; Ap. t. 2:38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.
Synti; Ap. t. 2:38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.
Matt. 26:28 Tämä on minun vereni, liiton veri, joka kaikkien puolesta vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi.
Portti Jumalan luokse; Joh. 14:6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.
Huomatkaa, ensin pitää löytää Jeesus, ennekuin on mahdollista löytää Hänen Isänsä.4
Joten, onko Sinulla Jumalaa, ja miten yhteys toimi?pinnasänky kirjoitti:
Heillä on kaikkivaltias Jeesus, joka Wellulta uupuu ja sitä kautta Henki sekä itse Isä.
Henki; Ap. t. 2:38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.
Synti; Ap. t. 2:38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.
Matt. 26:28 Tämä on minun vereni, liiton veri, joka kaikkien puolesta vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi.
Portti Jumalan luokse; Joh. 14:6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.
Huomatkaa, ensin pitää löytää Jeesus, ennekuin on mahdollista löytää Hänen Isänsä.4
Joten, onko Sinulla Jumalaa, ja miten yhteys toimi?Amen!
- Anonyymi
Älkää nyt taas aloittako tuota....!
- Anonyymi
jumala taitaa juoda päivät pitkät poikansa jeesuksen kanssa jeesuksen tekemää viiniä. Ei se jouda kuuntelemaan maan matosten huokailuja ja pyyntöjä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2412034- 1881627
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461260Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50972- 40789
- 14780
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30761Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21750Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .24725Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46637