Olen yrittänyt googlailla mutten saa oikein selkeää vastausta. Voiko koira kulkea porrasperäisen auton peräkontissa, jos yksi penkeistä on kaadettu jolloin tila ei ole täysin suljettu ja koira on kytkettynä konttiin? Tiedän ettei koiraa voi laittaa umpinaiseen peräkonttiin ja mietinkin, että onko sillä merkitystä jos penkki on kaadettu.
Vastaukset 9
- Anonyymi
Kumpaa penkkiä tarkoitat että kaadetaan, oikean vai vasemman puoleista?
- Anonyymi
Minä en kuljeta työkalupakkiakaan siellä vaan aina turvavöissä istuimella.
- Anonyymi
Oletko harkinnut myös henkivakuutusta työkalupakillesi?
- Anonyymi
Olen tässä miettinyt miten te kaikki ison koiran omistajat saatte sen kulkemaan autossa, kun meillä tulee aina niin paljon kamaa esim. mökille mukaan?
- Anonyymi
ensin pakataan koiran juljetushäkki ja sitten muut kimpsut ja kampsut ja avuksi voi ottaa peräkärryn tai kattotelineen niille tavaroille
- Anonyymi
Ei voi, hihna vetokoukkuun niin saa liikuntaa.
- Anonyymi
Pitää muistaa nopeus pitää sopivana 60km/t ja aina välillä 40 km/tunnissa niin saa levätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää muistaa nopeus pitää sopivana 60km/t ja aina välillä 40 km/tunnissa niin saa levätä.
Moottoritiellä pistää pötkälleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moottoritiellä pistää pötkälleen.
Vanhempi koira osaa mennä silloin puskurin päälle "kittalle".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.90728En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483