Olen yrittänyt googlailla mutten saa oikein selkeää vastausta. Voiko koira kulkea porrasperäisen auton peräkontissa, jos yksi penkeistä on kaadettu jolloin tila ei ole täysin suljettu ja koira on kytkettynä konttiin? Tiedän ettei koiraa voi laittaa umpinaiseen peräkonttiin ja mietinkin, että onko sillä merkitystä jos penkki on kaadettu.
Koira auton peräkontissa
9
159
Vastaukset
- Anonyymi
Kumpaa penkkiä tarkoitat että kaadetaan, oikean vai vasemman puoleista?
- Anonyymi
Minä en kuljeta työkalupakkiakaan siellä vaan aina turvavöissä istuimella.
- Anonyymi
Oletko harkinnut myös henkivakuutusta työkalupakillesi?
- Anonyymi
Olen tässä miettinyt miten te kaikki ison koiran omistajat saatte sen kulkemaan autossa, kun meillä tulee aina niin paljon kamaa esim. mökille mukaan?
- Anonyymi
ensin pakataan koiran juljetushäkki ja sitten muut kimpsut ja kampsut ja avuksi voi ottaa peräkärryn tai kattotelineen niille tavaroille
- Anonyymi
Ei voi, hihna vetokoukkuun niin saa liikuntaa.
- Anonyymi
Pitää muistaa nopeus pitää sopivana 60km/t ja aina välillä 40 km/tunnissa niin saa levätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää muistaa nopeus pitää sopivana 60km/t ja aina välillä 40 km/tunnissa niin saa levätä.
Moottoritiellä pistää pötkälleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moottoritiellä pistää pötkälleen.
Vanhempi koira osaa mennä silloin puskurin päälle "kittalle".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1714767- 1691631
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661457- 65960
Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte124797Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6767Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy191741En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66739- 52732
- 75720