Ai sinä olet hereillä mies

Anonyymi

Valot läpi paistaa.
En kai vain pelästyttänyt sinua kun kerroin täällä että olen ihastunut sinuun?
Kaksi sanaa riittää niin jätän sinut rauhaan; - Ei kiinnosta.
Jos kiinnostaa niin laita viestiä laatikkoon.
Vaikka kiinnostais tai et tiedä kiinnostaako niin voidaan testata, se ei ole velvoite mihinkään pitempään suhteeseen ilman kummankin suostumusta. Jos taas ehdottomasti haluat suhteen, pidemmänkin niin sekin sopii jos kumpikin on samaa mieltä suhteen jatkumisesta. Jos kemiat eivät kohtaa, myös ystävyys sopii. On kiva että on miespuolinen keskustelukumppani, jotta saa miesnäkökulman eri asioista.
Pallo on nyt heitetty sinulle, mies.

🐱‍👤💖🐱‍👓

naiselta

20

809

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Etiketin sinisestä purkista pilleri.

      • Anonyymi

        Mikäs pilleri se sellainen on, kerro?
        🐱‍💻🐱‍👤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs pilleri se sellainen on, kerro?
        🐱‍💻🐱‍👤

        Sininen pilleri on vanha tuttu 10mg diapami
        T: Elvis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs pilleri se sellainen on, kerro?
        🐱‍💻🐱‍👤

        Koronarokote.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronarokote.

        Ei rokote ole pilleri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei rokote ole pilleri.

        Rokotteen valmistajan sininen pilleri impotenteille.


    • Anonyymi

      Kuka muka olet ja mistä muka tuntisimme?

    • Anonyymi

      Äläpäs heittele niitä palloja ja ota ittees niskasta kii jos jonkun haluut. Mä en oo mikään koira! Mille heitellään palloja!

      • Anonyymi

        Etkö sen vertaa ymmärrä tuon olevan sanonta. Olen antanut vihjeitä ja nyt on miehen vuoro toimia. Enkä mä halua jotakuta vaan ihan yksi riittää. itteenihän mä tos koiraks tituleerasin enkä sua tai sitä miestä. Missä on sun lukutaito? Etkä ymmärrä pientä huumoria, kun sanoin etten oravia hauku.
        Oletkos humalassa rähinäviinasta kun et saa selvää tekstistä? Enkä sano tätäkään pahalla. Kysyn vaan.
        Hyvää jatkoa sulle.


    • Anonyymi

      Olet ihana nainen ❤❤

      • Anonyymi

        Kiitos.
        🌹✨


    • Anonyymi

      Mihkähän lootaan sitä viestiä pitäis pudotella? T. kolmannen kerroksen mies

      • Anonyymi

        Et ole hän. Hän asuu alhaalla maatasolla. Mutta jos sulla on tiedossa joku jota mielit niin laita viestiä vain sinne menemään.
        👩🐱‍👤


    • Anonyymi

      Vaihtelua mieheesi vai? 😏 Milloinka laitoit sen tiedoksiannon ihastumisestasi?

      • Anonyymi

        Eipä ole miestä vuosiin kun olen halunnut elää vaihteeksi yksin, enkä ilman ihastumista ala suhteeseen vain sen takia että mulla olis joku. Pitää olla tunnetta mukana, ei muuten. että ei vaihteluakaan tarkoittamassasi muodossa sitten yhtään ole. Oletko sä se palstamustis joka tappelee miehestään vaikka kukaan ei sitä vokottele tai halua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole miestä vuosiin kun olen halunnut elää vaihteeksi yksin, enkä ilman ihastumista ala suhteeseen vain sen takia että mulla olis joku. Pitää olla tunnetta mukana, ei muuten. että ei vaihteluakaan tarkoittamassasi muodossa sitten yhtään ole. Oletko sä se palstamustis joka tappelee miehestään vaikka kukaan ei sitä vokottele tai halua?

        En.


    • Anonyymi

      Olet hullu?

      • Anonyymi

        Se on ite joka haukkuu ja sen napa paukkuu ja korvis on vaikkuu ...


    • Anonyymi

      En, varmistin.

      • Anonyymi

        Miten varmistit?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      1992
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1526
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1438
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1395
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe