Ai sinä olet hereillä mies

Anonyymi

Valot läpi paistaa.
En kai vain pelästyttänyt sinua kun kerroin täällä että olen ihastunut sinuun?
Kaksi sanaa riittää niin jätän sinut rauhaan; - Ei kiinnosta.
Jos kiinnostaa niin laita viestiä laatikkoon.
Vaikka kiinnostais tai et tiedä kiinnostaako niin voidaan testata, se ei ole velvoite mihinkään pitempään suhteeseen ilman kummankin suostumusta. Jos taas ehdottomasti haluat suhteen, pidemmänkin niin sekin sopii jos kumpikin on samaa mieltä suhteen jatkumisesta. Jos kemiat eivät kohtaa, myös ystävyys sopii. On kiva että on miespuolinen keskustelukumppani, jotta saa miesnäkökulman eri asioista.
Pallo on nyt heitetty sinulle, mies.

🐱‍👤💖🐱‍👓

naiselta

20

874

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Etiketin sinisestä purkista pilleri.

• Anonyymi

Mikäs pilleri se sellainen on, kerro?
        🐱‍💻🐱‍👤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🐱‍💻🐱‍👤

Sininen pilleri on vanha tuttu 10mg diapami
        T: Elvis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🐱‍💻🐱‍👤

Koronarokote.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koronarokote.

Ei rokote ole pilleri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei rokote ole pilleri.

Rokotteen valmistajan sininen pilleri impotenteille.

• Anonyymi

Kuka muka olet ja mistä muka tuntisimme?

• Anonyymi

Äläpäs heittele niitä palloja ja ota ittees niskasta kii jos jonkun haluut. Mä en oo mikään koira! Mille heitellään palloja!

• Anonyymi

Etkö sen vertaa ymmärrä tuon olevan sanonta. Olen antanut vihjeitä ja nyt on miehen vuoro toimia. Enkä mä halua jotakuta vaan ihan yksi riittää. itteenihän mä tos koiraks tituleerasin enkä sua tai sitä miestä. Missä on sun lukutaito? Etkä ymmärrä pientä huumoria, kun sanoin etten oravia hauku.
        Oletkos humalassa rähinäviinasta kun et saa selvää tekstistä? Enkä sano tätäkään pahalla. Kysyn vaan.
        Hyvää jatkoa sulle.

• Anonyymi

Olet ihana nainen ❤❤

• Anonyymi

Kiitos.
        🌹✨

• Anonyymi

Mihkähän lootaan sitä viestiä pitäis pudotella? T. kolmannen kerroksen mies

• Anonyymi

Et ole hän. Hän asuu alhaalla maatasolla. Mutta jos sulla on tiedossa joku jota mielit niin laita viestiä vain sinne menemään.
        👩🐱‍👤

• Anonyymi

Vaihtelua mieheesi vai? 😏 Milloinka laitoit sen tiedoksiannon ihastumisestasi?

• Anonyymi

Eipä ole miestä vuosiin kun olen halunnut elää vaihteeksi yksin, enkä ilman ihastumista ala suhteeseen vain sen takia että mulla olis joku. Pitää olla tunnetta mukana, ei muuten. että ei vaihteluakaan tarkoittamassasi muodossa sitten yhtään ole. Oletko sä se palstamustis joka tappelee miehestään vaikka kukaan ei sitä vokottele tai halua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ole miestä vuosiin kun olen halunnut elää vaihteeksi yksin, enkä ilman ihastumista ala suhteeseen vain sen takia että mulla olis joku. Pitää olla tunnetta mukana, ei muuten. että ei vaihteluakaan tarkoittamassasi muodossa sitten yhtään ole. Oletko sä se palstamustis joka tappelee miehestään vaikka kukaan ei sitä vokottele tai halua?

En.

• Anonyymi

Olet hullu?

• Anonyymi

Se on ite joka haukkuu ja sen napa paukkuu ja korvis on vaikkuu ...

• Anonyymi

En, varmistin.

• Anonyymi

Miten varmistit?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      149
      17347
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      45
      9994
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      34
      5836
    4. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      46
      3190
    5. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      15
      2876
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      25
      2802
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      56
      2672
    8. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      2580
    9. Kenen luo menisit nyt

jos se olisi mahdollista?
      Ikävä
      135
      1831
    10. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      36
      1809
    Aihe