Tiesin sen jo....

Anonyymi

Heti alussa ja kyllähän sen jo myönsitkin! Tiedän susta enemmän, kuin arvaatkaan. Öitä.....

16

646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tieto lisää tuskaa ääääk.

      • Anonyymi

        Jaaa, empä tiiä..selvä tapaus, jo ensihetkestä lähtien, olihan se vähän hämmentävää, vähän ehkä pelottavaakin.


    • Anonyymi

      Luuletko oikeasti että joku tunnistaa tuosta itsensä? Joku tunnusti palstalla ja jostain toisesta tiedät paljon. Olen sitten se kolmas. Öitä miehelle.

      • Anonyymi

        Eiii jeii palstalla..


    • Anonyymi

      Missä myönsin ja mitä en myönnä ikinä mitään.

    • Anonyymi

      Eikö sulla oo männy jo yhteys poikki?

      Mulla mäni joku aiko sitten.

      En mitenkään saa kiinni päivistäsi.

      Vaikka meillä on vuosienkin aikana (aikoina) ollut paljon yhteistäkin näkemystä/ kokemusta niin näitä ei taida voittoo ennee kukkoon nykypäivänä . Tai eilenkään tai tänäänkään.


      Mutta nythän sulla taitoo olla koira, .

      Mulla oli yöllä mielessä ne mummolan kissan syntymät kin vielä mielessä

      Tietysti ohi måneviä juttuja mutta pulpahtavat kaikki vuorotellen ja silloin tällöin mieleen.

      Ei kai tämä varmoo muuten lähdekkään ellei myö olla yhdessä . Kun ei vain ole vertaistasi ketteen.

      Pelottaahan se kuitenniin kun ei kuitenkoon voi pysyä paikoillaan ihan koko aikoo mutta ymmärretään varmoon molemmat tämä

      Mutta silti, tietenniin, vaikka ulkoiloo niin ainahan se on mukava kotiin.piästä.

      Uutta asuntoo kylläkin etsin mutta olisiko seuraavamme meille jo yhteinen?

      Vai mikä siun tilanne on..,,?

      Tarpeeksi tietenniin tilloo eli se erillinen makuuhuone kuitenniin.

      Mutta ei liikoo ,kun tykkeen ettei ole sellaista liian tyhjee tai onttoo.

      Pihhookin piteis olla että piäsee touhuumoon mitä nyt esimerkiks haluoo kasvattoo.

      Mistä sellaisen kodin löytäis?

      Kun ikävä sellaista multasormee.

      Kun mulla ainnain on niin että ei kuitenkoon lähellekään ommoo lapsuudenkotia.

      En pidä siitä paikasta ennee.

      Ommoo elämöö on kuitenniin jo paljon vaikka tuntuu joskus jopa vastuuttomalta olla näin vappoolla.


      Mutta se verran on häpyä että en vain syty ihan nykynuorista.

      Eikä oikeastoon ystävinäkään ole mielessä kuin mummot .

      Muttakun mummotkin ovat niin ..,,

      ---- erilaisia.
      ??

      Mutta pakko on tämä myöntee.

      En ole koskoon sopinut 7käiseteni3muottiin.

      Niin en sovi nytkään.

      Lukuunottamatta sinua.

      Vaikka olenkin kolmen tulen välissä ,toisinoon vain kahden.

      Se, että jos jotakin ei voi ennee sietee syystä että se on MULLE liian pieni.

      • Anonyymi

        kovvoo hommoo.. J


    • Anonyymi

      Hä🙄h?
      Mikä juttu tuo nyt oli?
      Availe vähän...
      🐝
      🍯

      • Anonyymi

        Olisiko tarinankertojan ajatusten tuotoksia? Palstalaisten iloksi mainitsen vielä, että kirjoittaja vaikuttaa mieheltä. 😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko tarinankertojan ajatusten tuotoksia? Palstalaisten iloksi mainitsen vielä, että kirjoittaja vaikuttaa mieheltä. 😏

        Hih hih, teko Savolaine?


    • Anonyymi

      Eikö uteliaalla stalkerilla muuta elämää kuin kerätä tietoja jostakin ihmisestä?sairasta.

      • Anonyymi

        Eihän noilla joillain elämäntapakyylillä oo


      • Anonyymi

        Mietin ihan samaa.


    • Anonyymi

      Mä tiedän, että sä tiedät.

      Ilmiselväähän se on ollut, alusta lähtien.
      Huomenta!

      • Anonyymi

        No hyvä niin minäkin tiedän että tiedät, et mä tiedän😀
        Eipä haittaa olen hiljaa.


    • Anonyymi

      Jaa a sepä kiva. Minä ainakaan en edelleenkään varmasti tiedä. Se kait tässä häiritsee eniten.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6749
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4380
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2793
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1653
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe