Mikä pahinta kanuunassa?

kimmouduk

Mikäs porukan mielestä on pahinta kankkusessa? Omasta mielestäni se oksettava tunne, joka toisinaan yltyy niin pahaksi, että väkisin tulee ylös. Sitten jos vielä sattuu olemaan jossain sellasessa paikassa, ettei heti pääse vessaan. Se on kauhea tilanne. Se yrjö tulee sitten mihin tahansa. Päänsärky ei haittaa yhtään eikä mulla yleensä edes särje päätä.

30

8358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minna

      Just se kun laatta lentää justiin, ja huimaa ja yököttää kaikki. Pitäsi silloin saada olla vain sängyssä, pimeässä ja hiljaisuudessa.
      Auta armias jos olet pakko tilanteessa, esim.töissä tai joudut menee kauppaa tai mitä tahansa..se on kuin kuolema lähenisi.

      • puli25

        itse en ikinä poistu asunnosta, ku olen juonu..niin pakkotilannetta ei ole ikänä tullu ja ei tule..ei vaan voi mennä ihmiste ilmoille..niin kummia oloja..valtava väsymyski.


    • pöhinä-pete

      henkinen rapula ja vitutus pahinta, ruumiin kanssa aina pärjää.

      • denso

        Mitä amatöörejä täällä on, kun viinasta yrjötään? Kunnon krapula on henkistä laatua.


      • Mr Alakulo
        denso kirjoitti:

        Mitä amatöörejä täällä on, kun viinasta yrjötään? Kunnon krapula on henkistä laatua.

        Voin vetää useamman päivän ja niin että on väliiiä oikein kunnolla sekaisin, mutta hyvin harvoin tulen kipeäksi tai yrjöilen. Mitä nyt hieman paikat tärisee ja pumppu vetää omia kuvioitaan...

        Mutta se hirveä masennus sen jälkeen kun lopettaa. Siinä menee kolme neljä päivää ja olo on kuin maansa myyneellä, nyttenkin on niin helvetin alakuloinen olo, vaikka ei ole mitään törppöillyt.

        Kukaan ei voi tietää miltä tämä tuntuu jos ei itse sitä ole kokenut.


      • Anonyymi

        Kun olet tehnyt murhan,on ruumis upotettava mereen, että saa rauhassa kärsiä rapulansa.


    • Hätmi Ryiriö

      Kyllähän laattaamisen kanssa pärjää kun tietää että hetken päästä helpottaa. Rytmihäiriöissä ei pysty nukkumaan eikä tiedä milloin ne loppuu.

    • en enää ikinä...

      Se että ei viikonloppuna päästä krapulaa edes tulemaan, eli dokaa 3-4 päivää, sivistyneesti. Eli silleen että, on vielä virkeänä myös illalla.

      Ne päivät mitkä tulee sen ´rännityksen´ jälkeen, eka päivänä juomaa kuluu ja joskus se kaikki tulee ylös ja yö on koht uneton.
      Toisena selvänä päivänä alkaa tekemään kahviakin mieli, mutta tupakka ei maistu, yöllä tulee kaikki saatanan pellet ja peikot unissa päälle ja tappaa.
      Kolmantena päivänä sanon että en ikinä enää juo.
      Neljäntenä maistuu rööki. Viidentenä päivänä, eli perjantaina alan suunnitella jo tulevaa ´rännitystä´adios.

      Yksi uni on jäänyt hyvin mieleeni. Harhailin pimeässä sateisessa metsässä yksin ja näin valoa, nuotion. Suuntasin matkani kohti lämpöä. Nuotiolla istui karhu, jolla oli viittana Neuvostoliiton lippu. Isossa kynnessään sillä oli omena jota se kuori toisella isolla kynnelläään. Se karhu kysyi minulta, "Otatko omenan?" Istuin sen viereen ja aloin syömään omenaa ja tarinoimaan niitä näitä.
      Kunnon krapula on henkistä laatua.

      • olosta

        Vanhemmiten krapulat ovat todella henkistä laatua,serotoniinitasot laskevat niin alas että kiipeilee melkein seinille,itkettää ja masentaa.Yksinäisyys on pahinta krapulassa vaikka kovin huonossa kunnossa ei välttämättä toisestakaan ole apua.Jos on masentunut tai allapäin jo ennen juominkeja takuuvarmasti seurauksena on karmeampi krapulakin.


      • n20

        mä onneksi kärsin yleensä pahimpana vaan sen putken lopettamisen päivän, kai sitä tässä iässä kestää vielä jokseenkin paremmin.toisaalta teinivuosiin verrattuna se horkka jatkuu ihan varmasti iltaan asti ja yöllä liskot lentää ja hiki haisee. eli pahinta darrass on se kun ei saa unta ja näkee ja kuulee ihme juttuja, varsinkin jos on ollu esim festareilla ja ne biisit hurraa päässä eikä voin olla varma tuleeko ne jostain oikeesti. ja kun on siinä tilassa ettei tiedä nukkuuko vaiko ei ja kämppä on täynnä jengii. sit on niin peloissaan ettei voi liikkuu. hyrr.hyi. mut noi painajaiset on oikeestaan aika mielenkiintoisia, niin kamalilta kun ne tuntuukin.usein niissä on just eläimiä mukana.mun viimettäisin oli kun kapiin sairastunut hevonen yritti pokaa mua espanjaksi. selittäköön sen joku unitutkija.


        sit kun saa kunnon unet niin on jo seuraavana päivänä ihan toinen ihminen, áinoastaan väsymys jatkuu vielä pari pvää.

        ja toi laattaaminen on hyvin pitkälle kiinni siitä missä kunnos vatsa on, mitä on syöny tai juonu, henkilöstä myös kiinni. ne kenelle ei tuu pahaa oloo pitää laattaamista amatöörien juttuna mutta ei se niin ole. mullekin se on usein ihan oma valinta.mitä sitä suotta kärsiin. vaikka ei se paha olo yhden pvn juomisesta yleensä tule.

        voih alkoi jo kaljahammasta kolottamaan.pullon sisältä kaikille alkoholisteille kippis.


      • Anonyymi
        olosta kirjoitti:

        Vanhemmiten krapulat ovat todella henkistä laatua,serotoniinitasot laskevat niin alas että kiipeilee melkein seinille,itkettää ja masentaa.Yksinäisyys on pahinta krapulassa vaikka kovin huonossa kunnossa ei välttämättä toisestakaan ole apua.Jos on masentunut tai allapäin jo ennen juominkeja takuuvarmasti seurauksena on karmeampi krapulakin.

        Böö,


    • Kanges

      Pahinta on ahdistuneisuus sekä pelot.
      Yöllä painajaiset.
      Yrjöilyt on ihan kevyttä
      niihin verrattuna.

      • kauhuja

        huimaa,hikoilee,palelee,kuvottaa,pumppu hakkaa mutta pahinta on selittämätön pelon tunne ja unettomuus ja jos onnistuu nukahtamaan herää hirveisiin painajaisiin.itse vähensin juomisen kerta käyttöön eli jos juodaan niin yhtenä iltana ei useita päiviä putkeen.oikein pahassa krapulassa voi mennä lääkäriin tauti nimittäin tappaa joka vuosi turhan monta.


      • Kanges
        kauhuja kirjoitti:

        huimaa,hikoilee,palelee,kuvottaa,pumppu hakkaa mutta pahinta on selittämätön pelon tunne ja unettomuus ja jos onnistuu nukahtamaan herää hirveisiin painajaisiin.itse vähensin juomisen kerta käyttöön eli jos juodaan niin yhtenä iltana ei useita päiviä putkeen.oikein pahassa krapulassa voi mennä lääkäriin tauti nimittäin tappaa joka vuosi turhan monta.

        Mä lopetin kokonaan.
        Hyvällä tuurilla selvisin hengissä
        ryyppäilyistä.


      • Anonyymi

        Hieman hiuttaa ja kusettaa enempi!


    • pelle

      Noi oksentelut ja janontunteet on kyllä lastenleikkiä kunnon krapulaan verrattuna.
      Mulla riivaa se jatkuva levoton ja ahdistunut olo, ei pysty makaamaan eikä nukkumaan mutta ei kyllä pysty istua tai kävelläkkään.Rytmihäiriöt tykyttää rinnassa jatkuvasti ja kokoajan on kylmä vaikka hiki valuu.
      Ehdottomasti pahimmaksi krapulaoireeksi on noussut närästys!Se on kuin saatana korventais sisuskaluja hitsipillillä.Ei auta mitkään vitun renniet tai pepsidit vaikka niitä söis ku karkkia.Jano ja nälkä on jatkuva mutta ei paljon uskalla mitään vetää kun tietää että sitten taas sattuu...

      Ei uskalla paljon dokausputkia enää nykysin vetää, yhden päivän känneistäkin on kankkusen selvittäminen taistelua.

    • mä vaan..

      KAUHEINTA on se tolkuton miettiminen, "sanoinko jotain idioottimaista, teinkö jotain, nyt se miettii et mä oon tosi tyhmä, ymmärsköhän se mitä mä tarkotin, hitto kun mä puhun niin kovaa ja paljon... jne., jne., jne.......... Itsetunto valuu maanrakoon, ahdistunut ja levoton olo. Nykyään kun tulee ikää niin yksi kunnon bilettämisilta vie parantuakseen 2-3 päivää. APUA! Miksköhän mä juon??!!

      • skeggu

        tähän on luontoäidin lääke nimeltä kannabis.


    • naureskeleva

      Voi voi teitä polosia kun podette krapulaa! Enpä ole saanut kummoista krapulaa aikaiseksi ikinä.. joskus vähän päätä juilii mutta ei pahemmin. Ja viinaa juon n.pullon jonkun kaljaa päivässä.. Joskus enemmän. En siis suurkuluttaja kuitenkaan.

    • tähtisiina

      No se oksettava fiilis on pahin, kaikki mitä vain näkee, haistaa, kuulee, tuntee ja ennenkaikkea maistaa, laukaisee yrjörefleksin.. Silloin vain istut koomaisena ja toivot, että mikään maailmassa ei tule häiritsemään.

      Mulla on harvemmin noita kanuunoita, enemmänkin jysärit on seuraavan päivän riesana. Tunnetta, ennen kun Burana alkaa vaikuttamaan, voisin listata kakkoseksi.´Eli hyvänä kakkosena - ja valitettavan yleinen seuraus känni-illan jälkeen - tulee jysäri.

      • tähtisiina

        se, kun sydän hakkaa kuin sähkövasara, aika järkky tunne.. Mulla ei noita henkisiä krapuloita ole, kai mä olen sitten amatööri dokaamisessa :) No, samapa tuo, kaikessa ei voi olla pro.


      • tuurijuoppo
        tähtisiina kirjoitti:

        se, kun sydän hakkaa kuin sähkövasara, aika järkky tunne.. Mulla ei noita henkisiä krapuloita ole, kai mä olen sitten amatööri dokaamisessa :) No, samapa tuo, kaikessa ei voi olla pro.

        Tässä lajissa ei kannata olla pro.

        Mutta jos henkistä krapulaa haluat kokeilla, juo muutama päivä putkeen aamusta iltaan. Korkkaa ensimmäinen mielellään jo aamupäivällä, viimeistään vähän puolenpäivän jälkeen. Vähintään 15-20 annosta alkoholia pitää mennä päivän aikana (naisilla voi vähempikin riittää).

        Huomaat, että aamuisin ei ole paha krapula. Sekin vaihtuu viimeistään iltapäivällä mukavaksi nousuksi. Mutta maksun aika tulee sitten, kun pitää olla se ensimmäinen ilta selvinpäin... Ja yö.


    • mulle

      pahinta, jos on pakko pysyä hereillä parin tunnin unien jälkeen. Laattaus tuo lähinnä helpostusta, paitsi ne sappinesteet...

    • Nainen

      Poikani ei voi sietää kaljapullon näkemistä. Jääkaapissa voi seisoa viiniä ja viinaa, mutta jostain kumman syystä hän vihaa olutta, vaikka se on miedompaa kuin kaksi yllämainittua.

      Lapsen nalkutuksen kuuleminen seuraavana päivänä ottaa voimille. Joudun toteamaan, etten taaskaan pystynyt olemaan täydellinen äiti. Siitä taas voi keskustella, onko juoppo ja kotonaviihtyvä äiti parempi kuin esim. raitis etä-äiti, joka tapaa lastaan vain joka toinen viikonloppu.

    • Juomamaisteri

      Ei ole minulla eturauhasvaivoja, mutta tarkoitan, että ei uskalla mennä kuselle vaikka kuinka kusettaa. Siis kädet vatkaa niin rajusti, että kusemisen sijasta voi tulla runkku, niin sitten on vielä enempi raato.

    • puli25

      tajuton huimaus ja epätodellinen olo..kaameet tärinät ja sätkähtely, ku yrittää nukkua..ruokaa ei voi syödä..vähä mehua yrittää ottaa..kaameet morkkikset.. siinähä niitä=) useimmmat noista tulee pitemmästä sarjasta=)

    • kyllä

      Paranoia. Oudot ajatukset. "Nyt lähtee järki"-tunteita pitkin päivää. Ja pahinta on jos pitää mennä kauppaan tai muuten vaan ihmisten ilmoille. Syön vaikka kenkäni ennen kuin lähden minnekään kauppaan krapulassa. Ihanaa seisoa jonossa kun rupee skitsotunteet tulemaan.

      • Anonyymi

        Tulee pahoja röytyitä, jotta melkein vituttaa!!


      • Anonyymi

        Tunteeksi kukaan daijausta tai suolasenälkää?


    • Anonyymi

      Krapula lähtee sillä millä se on tullutkin. Mutta jos töissäkin pitää käydä niin otto on taitolaji. Ja menetelmät käyttäjän mukaan. Itse olen huomannut kummallisen asian jo kauan sitten. Oikein kännissä kun nukahtaa niin heräilee usein ja viimeistään aamulla varhain on pirteä. Huojuva olo korjaantuu kun alkaa loiventaa menoa jo heti herättyä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6390
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2170
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe