Miksi tätä ei oltu mainostettu kunnolla? Näin vain yhden maininnan kunnan Facebook-sivulla ja jos siinä oli kaikki, eipä ihme ettei porukkaa ollut. Ehkä kuusi myyntipöytää, ihan hiljaista ja niin vaivaantunut tunnelma, ettei tehnyt mieli tutkia pöytiä tarkemmin. Koululaiset tuijotti aulassa, ostaako tulijat kahvia. Kirppis on hieno idea mutta toteutus ontui tällä kertaa. Uskon että moni vierastaa myös sitä, että kengät pitää riisua ennen kuin pääsee ostoksille, joten ehkä joku muu paikkakin olisi parempi.
Miten olisi kesällä Oikeasti Suuri peräkonttikirppis esim. kunnantalon parkkipaikalla, keskeisellä sijainnilla? Ja kunnon mainoksilla että porukka löytää paikalle. Kiinnostaisiko ketään alkaa järkkäämään?
"Suuri kirppistapahtuma" koululla eilen
7
1449
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän on koeuttua,että kun Konnevedellä kirppis,jos ei tuoda puolet sukua pöydän taakse toljottamaan,että ostakoo mitä ,vai ei Toinen tapa pöydän ääreen myyjän ystävättäret tekee muurin pöydän ympäri,ja siinä ruoditaan naapurinen asiat ja oman Kaisa-EEmelin erinomaisuus.ostava asiakas ei pääse lähellekkään. Ei enää kiinosta,vaikka kirpputori hai olenkin. Meillä on onneksi 3 toimivaa kirpputoria.
- Anonyymi
Vanhan tavan mukaan sisäsiittoinen tapahtuma sillä sehän Konnevedellä osataan.
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä edellisen kanssa.
- Anonyymi
Ja jos ei oo pankkiin tai keskusta puolueeseen sidoksissa niin oot out!! Östelän lähipiirissä ärrä sorisee...naurun alaiseksi vaan tekevät itsensä kun ei oo omia ajatuksia.
- Anonyymi
Olisiko niin että on kaupantekoa ja kaupantekoa. Kauppaliikkeet mainostavat tuotteitaan julkisesti mutta kirppisten tuotteita myyville on omat sääntönsä lakipy-
kälissä mitä markkinointiin tulee. Itse kirpputoria voi toki mainostaa.- Anonyymi
Nyt liippas ohi asiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt liippas ohi asiasta.
Onko niissä lakipykälissä,jos et kuulu joukkoon älä vaivaidu.Harmi hyvä asia koululaisille.mutta kun minä ite ja minun kaverit......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk913849Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921999Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871803- 1441682
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1021503- 1631503
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671442Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001354- 861297